  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		[CA4A 1.6] Duże falowanie obrotów | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 placet  		  
		 
         Mitsumaniak brat Londoluta!
  
  
                  Auto: Colt GLXi 1.6 CA0 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 228 Skąd: Ruda Śląska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-06-2015, 13:24   [CA4A 1.6] Duże falowanie obrotów
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Hej, 
 
od kilku dni mam spory problem z moim coltem(lpg+pb).
 
 
Po zapłonie samochód wkręca się na 4000 obrotów po czym opada i faluje na zimnym 2000-3000 i na gorącym 1000-2000. Zauważalne jest również nieregularne szarpanie podczas jazdy, oraz szarpanie przy zdejmowaniu i dodawaniu gazu. Auto potrafi też przyspieszać samo - bardzo delikatnie. 
 
 
Krokowiec wyczyszczony przepustnica też. Wyczyściłem również to "coś" z membraną. 
 
Wykluczyłem również przepływomierz.
 
 
Dziś zauważyłem błąd ECU który wskazuje na kod 14 - TPS.
 
 
Zamieszczam filmik poglądowy.
 
BTW w tym "czymś" z membraną w jednej z tulei miałem ogrom nagaru czy to normalne?
 
 
https://youtu.be/mRxpWODp5BE
 
 
NOWE INFO.
 
Okazało się że pomyliłem TPS z krokowcem więc wyczyściłem TPS. A nie krokowiec jednak zrobiłem też na nim pomiary i wydaje mi się iż nie pracuje prawidłowo. Tym bardziej że gdy odłączę wtyczkę z TPS to auto wkręca się na 4000 ale trzyma je równo.
 
 
Co sądzicie?
 
 
Proszę o pomoc;) | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |