 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:57 |
[Outlander I 2,0 B] Problem z rozruchem |
Autor |
Wiadomość |
Kamykgd
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander I 2.0b
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015 Posty: 2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 06-06-2015, 16:57 [Outlander I 2,0 B] Problem z rozruchem
|
|
|
Witam,
Problem: Auto nie zapala za pierwszym razem. Trzeba pokręcić 3-4 razy, wtedy zapala choć chodzi nierówno, po 1-2 sek uruchomionego silnika auto chodzi normalnie, trzyma wolne obroty, nie gaśnie, przyspiesza. Ciepły czy zimny, nie ma różnicy. Stało się to nagle, z dnia na dzień, ok 2 mc temu.
Co ustaliłem :
Auto jeździ normalnie, brak błędów na komputerze. na 95% jestem pewien, że pompa powinna się uruchomić na 2 sek przez zapłonem, żeby nabić ciśnienie przed uruchomieniem.
ECU przestał podawać taki sygnał. Wysterowanie na pompę następuję dopiero przy próbie uruchomienia silnika no i w trakcie jazdy. Przekaźniki sprawdzone, sprawne. Sygnał ze stacyjki też dochodzi do przekaźników. Sygnał z ECU tylko przy próbie rozruchu.
Co może być przyczyną niepodawania przez ECU sygnału na pompę?
Pozdrawiam
Kamyk |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 07-06-2015, 07:57
|
|
|
A jesteś pewien, że w Mitsu pompa tak działa? Carisma którą mam w profilu jet moim drugim Miśkiem na benzynę i w jednej i drugiej pompa zaczynała działać dopiero w momencie odpalania i podczas pracy silnika. Pracą pompy steruje komputer silnika i raczej jest z tym wszystko OK.
Może u Ciebie nie trzyma zaworek zwrotny w pompie paliwa przez co paliwo cofa się z listwy do baka i aby odpalić trzeba napompować z powrotem ciśnienie. Dobrze by było podłączyć pod listwę jakiś manometr do sprawdzania ciśnienia i sprawdzić co się dzieje po zgaszeniu silnika aby potwierdzić ten zawór zwrotny. Może też da się to sprawdzić jakimś skanerem parametrów silnika jeśli parametr ciśnienia na listwie jest u Ciebie dostępny. |
|
|
|
 |
Kamykgd
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander I 2.0b
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015 Posty: 2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 09-06-2015, 21:49
|
|
|
Nie jestem na 100% pewien. Auto zaczęło nierówno chodzić na wolnych. Podejrzewam lejący wtrysk. Wykręcę świece jutro z rana. |
|
|
|
 |
|
|