Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] kolektor plastikowy na aluminiowy
Autor Wiadomość
yacek 
Nowy Forumowicz
jac23

Auto: carisma gdi 122km 1.8 2001r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2014
Posty: 6
Skąd: karczmiska
Wysłany: 08-03-2015, 21:47   

Przejechałem na gazie już ponad 2500 km ,co do wystrzałów to zdarzyło się kiedy kończył się gaz ,plastikowy kolektor daje rade,spalanie 10-12 ,co do problemów to czasami potrafi podczas jazdy dodać sobie odrobinę gazu, spadek dynamiki auta według mnie to około 10-15% ,przy odpalaniu na gazie przez moment obroty falują po czym się uspokajają , (wszystkim drwiącym z tego eksperymentu i tym podobnym dziękuję za zbędne komentarze poza tym chętnie odpowiem na pytania)
 
 
ReaperEzg 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma msx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 131
Skąd: Zgierz
Wysłany: 08-03-2015, 23:41   

Ważne że dałeś radę. Pamiętaj że robisz dla siebie, nie dla innych. W kwestii LPG jestem noga, ale cenie odwagę i łamanie schematów chociaż człowiekowi trochę lat przybyło i złapałem nygusa:)
_________________

 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6984
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 09-03-2015, 09:50   

yacek, II generacja?
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
yacek 
Nowy Forumowicz
jac23

Auto: carisma gdi 122km 1.8 2001r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2014
Posty: 6
Skąd: karczmiska
Wysłany: 09-03-2015, 21:47   

ll generacja po pierwsze ze względu na cene instalacji po drugie w razie gdyby padły wtryski benzyny dalej będę mógł jeżdzić a i gazownik coś mówił że z sekwencją było by znacznie więcej problemów
 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 09-03-2015, 22:20   

albo po prostu gazownik który przyzwyczaił się do instalacji II generacji i polecą tą i dzięki temu też montaż był dosyć tani...

gdy zaczną padać wtryski benzynowe...
na instalacji sekwencyjnej też można odpalać, tylko trzeba powiedzieć gazownikowi żeby ustawił taką opcję w ustawieniach programu...

powtórzę się, w reduktorze który nie będzie podgrzany w zimę będzie się psuła membrana...
w lato pewnie można od biedy jeszcze w taki sposób jeździć bez większych skutków ubocznych bo jest ciepło...
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
yacek 
Nowy Forumowicz
jac23

Auto: carisma gdi 122km 1.8 2001r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2014
Posty: 6
Skąd: karczmiska
Wysłany: 12-03-2015, 22:09   

co do membrany to znam samochody które jeżdzą 10 lat odpalając ciągle na gazie i membrana w tym czasie nie była wymieniana
 
 
FRANCZESKO001 
Nowy Forumowicz
Franczesko001

Auto: carisma 1.8 gdi lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 5
Skąd: wejherowo
Wysłany: 07-06-2015, 20:35   

Ja dodam swoje 3 grosze,też mam moje obecne gdi zgazowane na 2 generacji pracuje pięknie jedynie małe ale pozostawia to że niema linki gazu tylko potencjometr auto trochę czasem faluje obrotami na luzie i raz na 40 razy potrafi zgasnąć i rzadko ale czasem się zdarza samo minimalnie dodaje gazu w czasie jazdy . A najgorsze jest to że jak silnik się rozgrzeje to na lpg potencjometr gazu wariuje i przycina blokuje obroty powyżej 3000.Może mam coś z potencjometrem pedału gazu ale na paliwie chodzi pięknie idealnie a mam na trzaskane 14 tyś km. Wcześniej miałem carismę też gdi ale przedliftową i tą kupiłem już z gazem ten silnik idealnie pracował na lpg 2 generacji miał gaz na linkę czyli sztywną przepustnicę tam nie było mowy by zgasła czy zaczęła falować obrotami a na benzynie wtryskiwacze odmówiły po 60 tyś kilometrów a auto jeździło jeszcze 2 lata zanim trafiło do mnie więc wbrew opiniom te wtryskiwacze potrafią dużo wytrzymać.Ta cała nowoczesność techniczna to nic innego jak robienie bubla tłumacząc to polepszeniem po co oni zrezygnowali z linki gazu ? Jak ktoś zastanawia się nad gazowaniem gdi niech przemyśli to co napisałem starałem się najbardziej uczciwie opisać jak sprawa wygląda z mojej perspektywy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.