 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: akbi 12-06-2008, 15:37 |
wyciek oleju uszczelniacz wału korbowego |
Autor |
Wiadomość |
SZOG
Forumowicz

Auto: LANCER 1991 SPACE GEAR 1996
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Wrz 2005 Posty: 53 Skąd: GDAŃSK-OKOLICE
|
Wysłany: 28-03-2007, 13:36 wyciek oleju uszczelniacz wału korbowego
|
|
|
No i kupiłem , mam teraz 2 miski lancerka i space geara, pierwszy dla żony drugi dla rodziny , może i sobie kiedyś kupie galanta ? eeeh . Mam problem w SpaceGear-em jest spory wyciek oleju z pod uszczelniacza wału korbowego , chciałbym też wymienić rozrząd , czy dane ze strony Krzyżaka wystarczą mojemu /na co dzień specjalizującemu się w cytrynach BX/ mechanikowi do poprawnej wymiany pasków i uszczelniaczy ? pozdrawiam
Space Gear 2,4L GLS benzyna /lpg 1996 rok |
_________________ Mówię im Space Gear a słyszę Spice Girls?
 |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2007, 14:12
|
|
|
Jeśli masz pojęcie o mechanice, dasz sobie radę. Oprócz strony Krzyzaka, polecam dodatkowo tę lekturę. |
|
|
|
 |
burst [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2007, 08:56
|
|
|
Wystrzegaj się usczelniaczy z JC, reszta wg opisu Krzyzaka i będzie dobrze. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 29-03-2007, 10:01
|
|
|
ja stosuje uszczelniacze NOK (no - poki ich nie znalem, to kupowalem oryginaly) - kosztuja po 10-15 zl i czesto sa montowane fabrycznie (np. ze skrzyni biegow Colta wyciagalem NOKi - a skrzynia byla nieotwierana oraz uszczelniacz walka sprzeglowego wymienia sie tylko od srodka - wniosek: NOK zamontowany w fabryce) |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2007, 10:07
|
|
|
Krzyzak napisał/a: |
ja stosuje uszczelniacze NOK (no - poki ich nie znalem, to kupowalem oryginaly) - kosztuja po 10-15 zl i czesto sa montowane fabrycznie (np. ze skrzyni biegow Colta wyciagalem NOKi - a skrzynia byla nieotwierana oraz uszczelniacz walka sprzeglowego wymienia sie tylko od srodka - wniosek: NOK zamontowany w fabryce) | Potwierdzam. W Lancerze (wał i wałek rozrządu 4G92) też były oryginalnie NOK-i. Podane ceny to raczej tylko u MArka (Japaneze). "Na mieście" zapewne kosztuję 30-40 PLN/szt. Oryginał w ASO to wydatek ponad 150 PLN/szt. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 29-03-2007, 19:54
|
|
|
gregorbu napisał/a: | Potwierdzam. W Lancerze (wał i wałek rozrządu 4G92) też były oryginalnie NOK-i | Si. Jeśli uszczelniacze to tylko i wyłącznie NOK lub Corteco (czasami występują NOK-i w pudełkach Corteco i odwrotnie, ale to nieważne). |
|
|
|
 |
SZOG
Forumowicz

Auto: LANCER 1991 SPACE GEAR 1996
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Wrz 2005 Posty: 53 Skąd: GDAŃSK-OKOLICE
|
Wysłany: 30-03-2007, 08:22
|
|
|
Jeszcze troszkę o kosztach rozrządu w Space Gear . W serwisie za komplet części do wymiany , tj pompa wodna ,napinacze ,rolki ,paski, uszczelniacze wałków. Podsumowali mnie na ponad 4500PLN , za te same części w JC zapłaciłem 680PLN. Ostatecznie w serwisie kupiłem tylko uszczelniacze na wał korbowy i wałek balansowy , ponad 350 PLN/ komplet ale te uszczelniacze które kupiłem w JC za około 30PLN / komplet to z wyglądu beznadzieja a materiał to zwykła mieszanka gumowa NBR. Musze jednak przyznać że serwis zgodził się wykonać usługę z zakupionych przez mnie zamienników za 450PLN znajomy mechanik za 250PLN .Sam tego niestety nie wykonam , mam zbyt mało wiary we własne rękodzieło . Wszystkim dziękuję za uwagi i pomoc . Pozdrawiam
ps:Jeszcze jedna prośba , zamierzam wymienić świece i przewody jakie proponujecie ? i czy tą z pozory prostą czynność dam rade wykonać bez jakiegoś specjalnego oprzyrządowania ? auto jest na gazie |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 30-03-2007, 08:49
|
|
|
SZOG napisał/a: | Jeszcze jedna prośba , zamierzam wymienić świece i przewody jakie proponujecie ? i czy tą z pozory prostą czynność dam rade wykonać bez jakiegoś specjalnego oprzyrządowania ? auto jest na gazie | Świece wyłącznie NGK lub Denso - według specyfikacji dla danego silnika. Żadnych Boshy czy Beru. Wymianię można spokojnie przeprowadzić samemu. Wystarczy klucz do świec, szczelinomierz do ustalenia przerwy na elektrodzie i 15 minut. |
|
|
|
 |
|
|