Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
12-06-2008, 15:37
wyciek oleju uszczelniacz wału korbowego
Autor Wiadomość
SZOG 
Forumowicz


Auto: LANCER 1991 SPACE GEAR 1996
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 53
Skąd: GDAŃSK-OKOLICE
Wysłany: 28-03-2007, 13:36   wyciek oleju uszczelniacz wału korbowego

No i kupiłem , mam teraz 2 miski lancerka i space geara, pierwszy dla żony drugi dla rodziny , może i sobie kiedyś kupie galanta ? eeeh . Mam problem w SpaceGear-em jest spory wyciek oleju z pod uszczelniacza wału korbowego , chciałbym też wymienić rozrząd , czy dane ze strony Krzyżaka wystarczą mojemu /na co dzień specjalizującemu się w cytrynach BX/ mechanikowi do poprawnej wymiany pasków i uszczelniaczy ? pozdrawiam
Space Gear 2,4L GLS benzyna /lpg 1996 rok
_________________
Mówię im Space Gear a słyszę Spice Girls?
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2007, 14:12   

Jeśli masz pojęcie o mechanice, dasz sobie radę. Oprócz strony Krzyzaka, polecam dodatkowo lekturę.
 
 
burst
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2007, 08:56   

Wystrzegaj się usczelniaczy z JC, reszta wg opisu Krzyzaka i będzie dobrze.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-03-2007, 10:01   

ja stosuje uszczelniacze NOK (no - poki ich nie znalem, to kupowalem oryginaly) - kosztuja po 10-15 zl i czesto sa montowane fabrycznie (np. ze skrzyni biegow Colta wyciagalem NOKi - a skrzynia byla nieotwierana oraz uszczelniacz walka sprzeglowego wymienia sie tylko od srodka - wniosek: NOK zamontowany w fabryce)
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2007, 10:07   

Krzyzak napisał/a:

ja stosuje uszczelniacze NOK (no - poki ich nie znalem, to kupowalem oryginaly) - kosztuja po 10-15 zl i czesto sa montowane fabrycznie (np. ze skrzyni biegow Colta wyciagalem NOKi - a skrzynia byla nieotwierana oraz uszczelniacz walka sprzeglowego wymienia sie tylko od srodka - wniosek: NOK zamontowany w fabryce)
Potwierdzam. W Lancerze (wał i wałek rozrządu 4G92) też były oryginalnie NOK-i. Podane ceny to raczej tylko u MArka (Japaneze). "Na mieście" zapewne kosztuję 30-40 PLN/szt. Oryginał w ASO to wydatek ponad 150 PLN/szt.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-03-2007, 19:54   

gregorbu napisał/a:
Potwierdzam. W Lancerze (wał i wałek rozrządu 4G92) też były oryginalnie NOK-i
Si. Jeśli uszczelniacze to tylko i wyłącznie NOK lub Corteco (czasami występują NOK-i w pudełkach Corteco i odwrotnie, ale to nieważne).
 
 
SZOG 
Forumowicz


Auto: LANCER 1991 SPACE GEAR 1996
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 53
Skąd: GDAŃSK-OKOLICE
Wysłany: 30-03-2007, 08:22   

Jeszcze troszkę o kosztach rozrządu w Space Gear . W serwisie za komplet części do wymiany , tj pompa wodna ,napinacze ,rolki ,paski, uszczelniacze wałków. Podsumowali mnie na ponad 4500PLN , za te same części w JC zapłaciłem 680PLN. Ostatecznie w serwisie kupiłem tylko uszczelniacze na wał korbowy i wałek balansowy , ponad 350 PLN/ komplet ale te uszczelniacze które kupiłem w JC za około 30PLN / komplet to z wyglądu beznadzieja a materiał to zwykła mieszanka gumowa NBR. Musze jednak przyznać że serwis zgodził się wykonać usługę z zakupionych przez mnie zamienników za 450PLN znajomy mechanik za 250PLN .Sam tego niestety nie wykonam , mam zbyt mało wiary we własne rękodzieło . Wszystkim dziękuję za uwagi i pomoc . Pozdrawiam
ps:Jeszcze jedna prośba , zamierzam wymienić świece i przewody jakie proponujecie ? i czy tą z pozory prostą czynność dam rade wykonać bez jakiegoś specjalnego oprzyrządowania ? auto jest na gazie
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 30-03-2007, 08:49   

SZOG napisał/a:
Jeszcze jedna prośba , zamierzam wymienić świece i przewody jakie proponujecie ? i czy tą z pozory prostą czynność dam rade wykonać bez jakiegoś specjalnego oprzyrządowania ? auto jest na gazie
Świece wyłącznie NGK lub Denso - według specyfikacji dla danego silnika. Żadnych Boshy czy Beru. Wymianię można spokojnie przeprowadzić samemu. Wystarczy klucz do świec, szczelinomierz do ustalenia przerwy na elektrodzie i 15 minut.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.