Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ea2a z turbo?
Autor Wiadomość
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 06-05-2014, 16:55   

Do EA2A kompresor od Mercedesa 2.0 163 PS.

http://allegro.pl/mercede...4136151267.html

Do Hond go zakładają to i do Gala można. ;)
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 07-05-2014, 01:35   

Hubeeert napisał/a:
Podstawowa różnica to rozrząd nie z tej strony ;)
Brak natrysku na denka tłoków to druga.
Reszta do sprawdzenia w ASA lub CAPS, ale stawiam dolary przeciw orzechom, że blok różni się zasadniczo.


Jak dobrze zostało napisane to nie jest dokładnie to samo, ja tylko zaprzeczę że te silniki nie nadają się do zabawy i są "z plasteliny". Brak natrysku to raz. blok jest inny to dwa (rozrząd nie z tej strony) numer wału i tłoków inny (tłoki mają większe podtoczenie z racji stopnia sprężania przy turbo) Jak się nie mylę to natrysk oleju w eclipse jest ze stop korbowodów lub wału ale to przy mocy powiedzmy 180 KM nie było by konieczne (lepiej dać chłodnice oleju) większą cieczy i termostat z niższą temperaturą otwarcia. Dla tej mocy w tym silniku wystarczy jakieś 0,5 bar a to dość mało
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
bielak930
[Usunięty]

Wysłany: 30-10-2014, 00:00   

Jakby ktoś w dalszym ciągu był ciekaw tematu uturbienia Galanta EA2A to zajrzyjcie do linku. Dzisiaj pojawił się artykuł w którym są wykresy z hamowni :)
http://pawel000.blogspot....mowni.html#more
 
 
skater202 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 94r 2.0 16v, 4g63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Cze 2015
Posty: 18
Skąd: słupsk
Wysłany: 13-06-2015, 11:55   

witam , podobny temat u mnie pojawil sie w chwili obecnej z tym silnikiem, mam galanta 94r 2.0 z silnikiem 4g63 w obecnej chwili jest wyjety z auta i pomalu szykuje go do wymiany z poprzedniej tej samej jednostki, pytanie do was czy ktos wie moze jak i na ile mozna podniesc mu moc z serii czy to wspomniane wyzej TURBO badz atmosferyk? Na chwile obecna szlifuje kanaly powietrza w glowicy na lustro pozniej bede robil dolot caly zimny i wydech na okolo 2,5cala przelot. Co wiecej mozna zrobic aby cieszyc sie wieksza mocą badz lepsza dynamika? Pozdro :o
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.