 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Ea2a z turbo? |
Autor |
Wiadomość |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 07-05-2014, 01:35
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Podstawowa różnica to rozrząd nie z tej strony
Brak natrysku na denka tłoków to druga.
Reszta do sprawdzenia w ASA lub CAPS, ale stawiam dolary przeciw orzechom, że blok różni się zasadniczo. |
Jak dobrze zostało napisane to nie jest dokładnie to samo, ja tylko zaprzeczę że te silniki nie nadają się do zabawy i są "z plasteliny". Brak natrysku to raz. blok jest inny to dwa (rozrząd nie z tej strony) numer wału i tłoków inny (tłoki mają większe podtoczenie z racji stopnia sprężania przy turbo) Jak się nie mylę to natrysk oleju w eclipse jest ze stop korbowodów lub wału ale to przy mocy powiedzmy 180 KM nie było by konieczne (lepiej dać chłodnice oleju) większą cieczy i termostat z niższą temperaturą otwarcia. Dla tej mocy w tym silniku wystarczy jakieś 0,5 bar a to dość mało |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
bielak930 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-10-2014, 00:00
|
|
|
Jakby ktoś w dalszym ciągu był ciekaw tematu uturbienia Galanta EA2A to zajrzyjcie do linku. Dzisiaj pojawił się artykuł w którym są wykresy z hamowni
http://pawel000.blogspot....mowni.html#more |
|
|
|
 |
skater202
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 94r 2.0 16v, 4g63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Cze 2015 Posty: 18 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 13-06-2015, 11:55
|
|
|
witam , podobny temat u mnie pojawil sie w chwili obecnej z tym silnikiem, mam galanta 94r 2.0 z silnikiem 4g63 w obecnej chwili jest wyjety z auta i pomalu szykuje go do wymiany z poprzedniej tej samej jednostki, pytanie do was czy ktos wie moze jak i na ile mozna podniesc mu moc z serii czy to wspomniane wyzej TURBO badz atmosferyk? Na chwile obecna szlifuje kanaly powietrza w glowicy na lustro pozniej bede robil dolot caly zimny i wydech na okolo 2,5cala przelot. Co wiecej mozna zrobic aby cieszyc sie wieksza mocą badz lepsza dynamika? Pozdro |
|
|
|
 |
|
|