Tuning mechaniczny II |
Autor |
Wiadomość |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21013 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 25-01-2014, 16:32
|
|
|
V8 SCANIA napisał/a: | Maks. prędkość [km/h] 151 |
Według danych standard jedzie 190-195 km/h . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 25-01-2014, 16:50
|
|
|
V8 SCANIA napisał/a: | Maks. prędkość [km/h] 151 |
Co tak mało |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
V8 SCANIA
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2013 Posty: 3 Skąd: Z Niemiec
|
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 27-01-2014, 19:50
|
|
|
To już jasne został do tej prędkości rozpędzony na hamowni i nie jest v- max |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
naplusie
Nowy Forumowicz

Auto: lancer evo 8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2014 Posty: 3 Skąd: Krakow i ok.
|
Wysłany: 04-02-2014, 12:05
|
|
|
Dlaczego ludzie boją się downsizingu? Czytając artykuł downzising moda, czy konieczność. Chyba w niedługim czasie spodziewać się należy, że benzynowe silniki bez doładowania przestaną być stosowane, a zastąpią je nowoczesne jednostki z bezpośrednim wtryskiem i regulowanymi fazami rozrządu - oczywiście z turbiną. Moim zdaniem to jest przyszłość benzynowej motoryzacji. |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 04-02-2014, 12:13
|
|
|
naplusie, wiesz co było powodem tego, że kupiłem galanta?
odpowiadam - dość poro jeżdżę i pomijając kwestie upodobań (galant mi sie naprawdę podoba) to potrzebowałem trwałego samochodu, który zniesie chamskie traktowanie. Po niespełna trzech latach eksploatacji mogę podsumować je jako udany związek - galant nie chce się zepsuć na tyle skutecznie by odprowadzić go na złom.
Jedną z przyczyn tego w dzisiejszych czasach niespotykanego zjawiska (mam na myśli współczesną motoryzację) jest stosunkowo niewielka moc z dużej pojemności - czyli niewysilona jednostka napędowa.
JEśli z 1 litra wyciągasz 100 HP czyli znacznie niemalże 2/3 tego co MMC "wycisnęło" z ponad dwukrotnie większego silnika. Co to będzie oznaczać z punktu widzenia kosztów i sensu eksploatacji okaże się w praktyce ale uważam, że nic dobrego to nie wróży.... Tym bardziej, że obecnie nie dąży się do zwiększenia trwałości tylko sprzedaży nowych aut... |
|
|
|
 |
telewizoor
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Wrz 2014 Posty: 397 Skąd: Jurków/Kraków
|
Wysłany: 23-12-2014, 13:12
|
|
|
Cześć, pozwólcie że odkopię temat.. Montował ktoś w 2.5 V6 wydech specjalnie strojony? |
_________________
 |
|
|
|
 |
drexvs
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Wrz 2012 Posty: 405 Skąd: Myszków
|
Wysłany: 29-12-2014, 17:52
|
|
|
Co to znaczy według ciebie ''wydech specjalnie strojony'' ? |
|
|
|
 |
Marcelinho
Mitsumaniak No Risk,No fun
Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 587 Skąd: Łomianki/W-wa
|
Wysłany: 29-12-2014, 18:34
|
|
|
Pewnie chodziło mu o to, że wystrojony po montażu wydechu. |
_________________ BLACK STREET BANDIT
Galant 2.4 GDI RalliArt
 |
|
|
|
 |
Drraven
Nowy Forumowicz I<3K
Auto: Szukam Galanta 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Cze 2015 Posty: 3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 23-06-2015, 16:24
|
|
|
Witam, szukam galanta 2.5 V6 ale chciałbym z tych 160~KM zrobić więcej i myślałem nad montażem turbo sprężarki. Stąd moje pytanie ile poszczególne podzespoły silnika wytrzymują barów bez kucia i czy to dobry pomysł?
Szukam czegoś co ma silnik z lat 98, 99 i 00 |
|
|
|
 |
|