Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Hamulec blokuje jedno koło
Autor Wiadomość
Iwonka 
Forumowicz

Auto: był Lancer kombi 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 10 Maj 2008
Posty: 183
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-06-2015, 12:00   

krzychu napisał/a:
Które gumki? Te co są na prowadniczce czy te przeciw kurzowe (harmonijki)?

moim zdaniem jedynie te ktore sa na prowadnicy mozna usunac. Po wywaleniu przeciwkurzowych prowadnica stanie na amen blyskawicznie.

pozdr
Alex
 
 
smk 
Mitsumaniak


Auto: Lancer CS3A, 4G18 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 195
Skąd: Skądinąd
Wysłany: 18-06-2015, 13:51   

Te co są na końcu prowadniczki.
_________________
SMK
 
 
p_k 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 CS_W 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 156
Skąd: WWA
Wysłany: 18-06-2015, 18:27   

Oczywiście że na prowadnicy. Harmonijki przeciw kurzowe/brudowe pomimo starannego montażu i tak nie chronią śrub/prowadnic, które po pół roku nie dają się wyciągnąć bo się rdzą zespawują z zaciskiem.
 
 
adnot 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 51
Skąd: Lędziny
Wysłany: 28-06-2015, 22:35   

Pół roku temu miałem podobny przypadek z prawym tylnym kołem.
Miesiąc czasu - 3 wizyty u mechanik na czyszczenie i smarowanie.
Temat zakończyłem raz na zawsze w 4 wizytę - wymieniłem jarzmo ( oryginał ) , bo jak się okazało poprzednie dostało luzów.

P.S.To były moje jedyne przygody z hamulcami.
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 30-06-2015, 18:49   

Dzisiaj wymieniłem jarzmo i prowadnice, bo pukało i pukało, ale ostatnio jakby coraz mniej, wiec trzeba było przyspieszyć działania, żeby nie doszło do blokady koła.
Na razie cisza. Przy okazji zapytałem mechanika o tą gumkę na prowadnicy i usłyszałem, że owszem, lubi puchnąć, ale wtedy kiedy użyje się niewłaściwego smaru. Na moich starych prowadnicach owa gumka była w całkiem dobrym stanie po około roku życia. Więc to może w smarze pies jest pogrzebany?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.