problem z ustawieniem pompy |
Autor |
Wiadomość |
kondzio2009
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3.2DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lip 2015 Posty: 2 Skąd: radom
|
Wysłany: 12-07-2015, 11:22 problem z ustawieniem pompy
|
|
|
witam .jako ze to moj pierwszy post witam wszystkich.niedawno stalem sie posiadaczem Pajero 2001 r 3.2 did i od razu czekala mnie niemila niespodzianka w postaci regeneracji pompy i wymiany baku i czyszczenia calego ukladu.oddalem pompe do regeneracji.przed wyjeciem zaznaczylem kolo jak ma byc ustawione a pompe oddali mi chyba z innym kolem albo inna bo tego znaku juz nie ma(znak zrobilem przez delikatne nawiercenie).i teraz panowie mam ogromna prosbe czy mogl by mi ktos pomoc jak ja ustawic pompe bez mojego znaku?bede bardzo wdzieczny za pomoc pozdrawiam |
|
|
|
 |
zeeb
Mitsumaniak :)

Auto: Pajero III 3.2 DID A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Wrz 2012 Posty: 192 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 13-07-2015, 22:35
|
|
|
Tu masz wszystko ładnie wyjaśnione.
http://www.lilevo.com/mir...-ABCD%2011B.pdf
ja ustawiałem wg tego oraz instrukcji na stronie jednego z serwisów naprawiających pompy naszych miśków. Tyle że na obudowie i zębie koła miałem zaznaczony "znacznik" więc ociupinkę prościej. |
_________________ [img]http://img114.imageshack.us/img114/3454/7nvu7vm7.gif[img] |
|
|
|
 |
kondzio2009
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3.2DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lip 2015 Posty: 2 Skąd: radom
|
Wysłany: 14-07-2015, 13:10
|
|
|
kolego amozesz podrzucic ta instrukcje zserwisu pomp?
[ Dodano: 15-07-2015, 17:29 ]
koledzy pompe ustawilem ale nie moge znalezc gdzie idzie czarna kostka na 2 piny wychodzi z tej wiekszej kostki razem z czujnikami obrotow pompy. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 16-07-2015, 08:19
|
|
|
dzwoń. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
mgnor
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero lll 3,2 did
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 23 Sie 2015 Posty: 3 Skąd: Norwegia, Drammen
|
Wysłany: 04-10-2015, 19:47
|
|
|
Witam, podepne sie pod temat. Zamontowalem regenerowana pompe wtryskowa robiona w Dieseltechnika i auto nie odpala, nie daje zadnego znaku lapania. Czy mozliwe jest zle ustawienie tloka jesli wszystkie zaki byly dobrze ustawione, czy mozliwe ze mimo znakow pierwszy tlok byl na dole? Jesli nie to czy moze trzeba zresetowac komputer lub zrobic jeszcze cos innego aby auto odpalic? Dodam ze dlugo odpowietrzalem uklad, popuszczalem rurki od wtryskow aby pokazalo sie paliwo wiec raczej jest odpowietrzony ale moze i tu trzeba jeszcze cos zrobic. Przyszlo mi jeszcze do glowy ze na pompie sa dwa identyczne czujniki i moze zamiana kabli ma znaczenie ale raczej kostki bylyby inne. Nie mam wiecej pomyslow ani pojecia co jest nie tak. Jesli ktos wie jak to rozwiazac bede wdzieczny za podpowiedz.
Pozdrawiam |
_________________ mgnor |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 05-10-2015, 15:52
|
|
|
Sprawdź bezpiecznik pod maską 40 A. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|