Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana oleju z 10w40 na 5W40
Autor Wiadomość
krzysieg 
Forumowicz


Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 575
Skąd: Jelenia góra
Wysłany: 09-07-2015, 17:06   

Na pewno wyłącznik krańcowy - czujnik .
U mnie nawet też szwankował od strony kierowcy , rozebrałem go wyczyściłem styki i działa już długo .
Dość ciężko się go rozbiera i na koniec podkleiłem bo już nie pewnie trzymały zatrzaski , najpierw sprawdź odłączając od niego kabelek i dotykając masy czy włączy się światło .
Uszkodzony czujnik w tym przypadku nie ma wpływu na działanie centralnego , niestety były wersje coltów bardzo okrojone bez obrotomierza, elektr. lusterek, centr. zamka a nawet bez pokrętła reg. podświetlenia deski.
_________________

 
 
MDzierża 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt 1.3 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 9
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 09-07-2015, 17:57   

Ok dzięki, ogarnę to przy najbliższej okazji. Sęk w tym, że obrotomierz, elektryczne lusterka, elektryczne szyby, regulator podświetlenia są, ale nie mogę się doszukać informacji o wersjach albo dobrego dekodera wyposażenia po VIN. Czy jest jakiś sposób bez rozbierania auta, jak można sprawdzić czy centralny jest, ale nie działa, czy go nie ma?
 
 
Obywatel 
Forumowicz


Auto: RAV4 III Corsa E
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 232
Skąd: Słupsk
Wysłany: 09-07-2015, 18:58   

MDzierża napisał/a:
Czy jest jakiś sposób bez rozbierania auta, jak można sprawdzić czy centralny jest, ale nie działa, czy go nie ma?


Jest na to bardzo prosty sposób. Sprawdź, czy przy klamce masz taki interes, jaki zakreśliłem kółkiem. To jest przełącznik od centralnego umożliwiający zablokowanie drzwi od środka.

http://zapodaj.net/43243e...tml>DSC_0169

Na 99% masz centralny zamek jeśli masz elektrykę szyb i lusterek. Japończycy raczej nie miewają takich pomysłów jak Niemcy - w Passacie mam elektryczne szyby z przodu, lusterka w prądzie, centralny. Są nawet grzane fotele i klimatronic. A w tylnych drzwiach co? Szyby na korby :doubt:
 
 
krzysieg 
Forumowicz


Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 575
Skąd: Jelenia góra
Wysłany: 09-07-2015, 21:24   

Obywatel- corolla e11 wyposażenie takie jak pełne w colcie + komputer spalania ....z tyłu korbki .
Blokady przy klamkach o niczym nie świadczą .
Na pewno jest sterownik od centralnego i musisz go sprawdzić czy masz , może
tu znajdziesz wskazówkę : http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=81849
Te sterowniki,przekaźniki są po lewej stronie od pedałów .
_________________

 
 
ludinho1 
Forumowicz
ludinho1

Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 253
Skąd: warszawa
Wysłany: 11-07-2015, 22:06   

krzysieg napisał/a:

czytałem że na którymś wałku jest uszczelniacz -zimering

Pompa wody nie jest połączona z rozrządem - jest z drugiej strony

Ustawienie luzu zaworów ok 50 zł i 40zł uszczelka pod klawiaturę .


powietrza ok. 25zł (blue print niezłe i tanie).

1-uszczelniacze są na wałku rozrządu i na wale korbowym .
2-pompa wody jest z tej samej strony co rozrząd ale owszem nie napedzana paskiem rozrządu i można ją wymienić bez zdejmowania paska.
3-uszczelka pokrywy nie jest konieczna do ustawienia luzów jeśli nie cieknie to można spokojnie zakładać tą samą .
4-blueprint porażka . po kilku miesiącach się rozleciał

A do kolegi Obywatel : wichajster przy klamce o niczym nie świadczy bo mają go wszystkie wersje i te z centralnym i te bez. żeby się przekonać o jego obecności to trzeba zajrzeć pod skrzynkę bezpieczników wewnątrz auta. jak etacs jest czarno niebieski to centralnego nie ma , a jak jest cały niebieski to centralny jest. etacs to jest taka puszeczka wpięta od tyły skrzynki bezpieczników . to takie skromne sugestie :)
 
 
MDzierża 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt 1.3 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 9
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 12-07-2015, 14:30   

Zrobiłem dzisiaj zdjęcie, telefonem więc mierne, ale widać co ważniejsze. Z tyłu ta duża kostka też jest cała niebieska. Pod maską jest bezpiecznik, sprawny się wydaje na pierwszy rzut oka.



[ Dodano: 13-07-2015, 10:45 ]
Ponieważ auto mechanika jeszcze nie widziało (okres wakacyjny), postanowiłem wykonać diagnostykę ECU, zwarłem piny 1 i 4 według instrukcji jaką pozwoliłem sobie znaleźć na coltmanii i efekt jest następujący:

Dioda ECU silnika: miga cały czas szybko
Dioda ABS: wymigałem 21, 23 i 24

Według opisu:
"21, 22, 23, 24 - czujniki prędkości kół (po kolei: prawy przód, lewy przód, prawy tył, lewy tył) - ZWARCIE"

(link do tematu gdybym coś poknocił z odczytem: klik)

Tutaj filmik dla pewności nagrałem: wideo

Co z tym fantem robić? Niestety nie mam na razie warunków, żeby zresetować ECU więc nie dam głowy, czy te błędy są aktualne, czy stare.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.