 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA4A 1.6] Woda się gotuje |
Autor |
Wiadomość |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 22-06-2015, 08:00
|
|
|
Wahler |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
pe emazed
Forumowicz
Auto: CA4A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013 Posty: 40 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14-07-2015, 00:19
|
|
|
Dzięki Robert. Wahler wjechał. Włącznika nie było dostępnego innego niż FAE (czy jakoś tak).
Pytanko, czy odpowietrzanie układu chłodzenia robi się tylko za pomocą tej śruby imbusowej?
Kolega, który mi ogarniał te rzeczy stwierdził że jak płyn wywala przez odkręcony korek chłodnicy to układ nie jest zapowietrzony (i śruby nie ruszył).
Ziomkowi jednak coś się nie do końca podoba działanie tego układu. Twierdzi że przy wlewaniu nowego płynu strasznie wolno go ubywało w zbiorniczku wyrównawczym. Mówi że ciśnienie od pompy powinno zassać cały płyn prawie że na raz i że niby uszczelka albo pompa nie ogarnia. BTW: mam kapkę dziurawą chłodnicę, latem dolewam 2 litry na 1500 km, dół chłodnicy mokry
Będę wdzięczny za dobre słowo (tzn. fachowe)
Pzdr |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 14-07-2015, 08:18
|
|
|
Ziomek który ogarnia Ci auto chyba nie wie, że korek chłodnicy działa na zasadzie ciśnienia i podciśnienia - zalewasz chłodnice do pełna, zakręcasz korek, zalewasz zbiorniczek wyrównawczy do MAX, odpowietrzasz układ, uzupełniasz płyn. Płyn sam od pracy pompy nie zassie się w pełny układ tak od razu bo jest jeszcze kwestia zamkniętego obiegu termostatem.
Chłodnice nalezałoby wymienić |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
pe emazed
Forumowicz
Auto: CA4A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013 Posty: 40 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22-07-2015, 00:29
|
|
|
Dzięki za wskazówki, zastosuje niebawem
Muszę się dobrać do chłodnicy. Czy w tej kwestii można iść na jakieś ustępstwa? do super mega hiper kleji jakoś nie jestem przekonany, ktoś kolwiek wypowiadał się pozytywnie w tym temacie?
a jeśli wymiana to chinol za 200 z alledrogo będzie ok?
czy lepiej chinola z numerkiem, np : w 4c jest RAT13849 za 214 i nisseny od 380 w góre, czy lepiej thermotec D75002TT w inter c za 350, denso ponad 500 to już drogawo.
Czy może lepiej używkę kupić za 100 pln? |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-08-2015, 20:20
|
|
|
Używka będzie parchem. Nissens nie byłby zły. |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
|
|