Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy z mocą
Autor Wiadomość
mejdzel 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt 1997r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lip 2013
Posty: 23
Skąd: Strzegom
Wysłany: 03-03-2015, 14:56   Problemy z mocą

Witam. Mój colt 1.3 12 zaworków z 97 roku na obrotach wkręca się bez zmian tak jak kiedyś, odpala na strzała, ale strasznie dużo pali i do tego nie ma w ogóle mocy kiedy jadę, tzn. jak ruszam to go przymula, jakby się dusił, reakcja na pedał gazu jest prawie niezauważalna, nawet jak zredukuję bieg i wcisne gaz maksymalnie to nie przyśpiesza no i przy tym jak wspomniałem strasznie dużo paliwa pali, zatankuję za 50 zł i po 70 km świeci mi się rezerwa, a kiedyś przejeżdzałem ok 120-130 kilometrów. Sprawdziłem świece, kable, przeczyściłem kopułkę aparatu zapłonowego. Co może być przyczyną? Gdzie jej szukać i co jeszcze sprawdzić? Czy problem może tkwić w przepustnicy? Pozdrawiam.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-03-2015, 20:04   

Pasowałoby sprawdzić parametry rzeczywiste pracy w szczególności sonde lambda, swiece, kable, kopułka, palec takie rzeczy się wymienia co jakiś czas bo jest to rzecz eksploatacyjna i także może być powodem takiego zachowania.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
mejdzel 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt 1997r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lip 2013
Posty: 23
Skąd: Strzegom
Wysłany: 03-03-2015, 21:42   

O właśnie zapomniałem o sondzie. Znajdę czas to ją spróbuję zbadać. Jeszcze mam dziurawy kolektor wydechowy (samochód pierdzi, głośno chodzi i jak się przygazuje to pod maską czuć spaliny), czy jak sonda okaże się zła i kupię i zamontuję nową to ten dziurawy kolektor nie będzie przeszkadzał ?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-03-2015, 22:22   

Kolektor tez należałoby wymienić
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
mejdzel 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt 1997r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lip 2013
Posty: 23
Skąd: Strzegom
Wysłany: 17-07-2015, 12:56   

Witam. Odświeżam temat, przez pewien czas było wszystko w porządku. Od kilku tygodni auto ma problem z odpalaniem, gdy postoi około 1 dzień. Gdy go próbuję odpalać strasznie długo trzeba kręcić aż zaskoczy ok.15 - 20 sekund. Po tym czasie auto na biegu jałowym ma ok. 400 obrotów i strasznie nierówno pracuje, a po dodaniu gazu nawet jak się już rozgrzeje bardzo wolno się wkręca. Jak próbuję ruszyć to dam nawet 3 tyś. obrotów a po puszczeniu sprzęgła on i tak nie przyśpiesza tylko rozpędza się jak wół. Czy te objawy świadczą o uszkodzonej przepustnicy/czujniku temperatury albo czujnik biegu jałowego? Jak to zdiagnozować, nie chcę wydawać kasy na mechanika, wolałbym sam to zdiagnozować. Pozdrawiam.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-07-2015, 17:07   

Do sprawdzenia luzy zaworowe oraz synchronizacja rozrządu tak wstępnie.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.