Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:55
[I 2.0T] trzeszczy tylne zawieszenie
Autor Wiadomość
irek23rz 
Nowy Forumowicz
irek23rz

Auto: outlander 1 turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 20
Skąd: rzeszów
Wysłany: 19-07-2015, 21:59   

Kolego u mnie skrzypialy tulejki plywajace od dolnych wahaczy mimo ze nie mialy luzu po rozebraniu okazalo sie ze w srodku jest rdza bez smaru po wymianie ucichlo a to juz dwa lata...moze warto spróbować😊
 
 
tremens 
Forumowicz

Auto: Outlander 2,4 (2004) +LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2015
Posty: 34
Skąd: Głogów
Wysłany: 04-08-2015, 17:54   

ja również wymieniłem dwa wahacze typu ,,banan" , dwa wahacze krótkie do ustawiania zbieżności kół tylnych i auto chodzi cichutko od dwóch miesięcy.Nie bawiłem sie w żadne wymiany tulei tylko wahacze razem z tulejami , szybciej i naprawde niewiele drożej
 
 
freelt 
Nowy Forumowicz

Auto: OUT 4WD 2.0 16V 4G63 2003 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2015
Posty: 20
Skąd: Żory
Wysłany: 20-10-2015, 23:30   

Witam wszystkich. Jestem nowym forumowiczem po zakupie Outlandera I i od początku mam problem ze skrzypieniem w tylnym zawieszeniu. Oczywiście odwiedziłem mechanika i wyglądało to tak:
1. wymiana po dwie tuleje w wahaczach poprzecznych dolnych i dwa łączniki stabilizatora. Była cisza na przejechanych zaledwie 100 km, później skrzypienie.
2. wymiana obejmowała wahacze poprzeczne górne (banany) i znów zrobiło się super cicho. Ustawiłem geometrię i w sumie przejeździłem jakieś max. 500 km i powtórka z rozrywki.
Dzisiaj spryskałem środkiem AMBERSIL 40+ górne łączniki poprzeczne te przed bananami, ich nie wymieniałem wcześniej, i jakby troszkę ciszej się zrobiło, ale na chwilę. To nie było to na pewno.
Zastanawiam się nad górnymi mocowaniami amortyzatorów, bo podczas jazdy te upierdliwe odgłosy słychać gdzieś z góry, pasowałoby. Potrafi skrzypnąć nawet przy wysiadaniu z auta. Na następny miesiąc szykuję się do wymiany tych wspomnianych wcześniej górnych łączników poprzecznych i górnych mocowań amortyzatorów.
Są jeszcze tuleje wahacza wzdłużnego i tych niedługich za stabilizatorem jakby schodzących się pod kątem do haka holowniczego. Jest tu tego trochę. Nie wymieniałem jeszcze tulei na stabilizatorze, ale chyba są OK.
Czy w dobrym kierunku idę, może podpowie ktoś ? :)
 
 
woojas25 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2.0t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 124
Skąd: libiąż
Wysłany: 21-10-2015, 13:52   

u mnie przestało skrzypiec ,wydaje mi sie ze po tym jak spryskałem całe tylne zawieszenie bialym smarem w spraju wypsikałem trzy puszki:), a przed tym sprawa nie do zdiagnozowania
 
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 21-10-2015, 15:03   

freelt napisał/a:
1. wymiana po dwie tuleje w wahaczach poprzecznych dolnych i dwa łączniki stabilizatora. Była cisza na przejechanych zaledwie 100 km, później skrzypienie.
2. wymiana obejmowała wahacze poprzeczne górne (banany) i znów zrobiło się super cicho. Ustawiłem geometrię i w sumie przejeździłem jakieś max. 500 km i powtórka z rozrywki
Ja bym jeszcze dołożył do kompletu gumy trzymające drążek stabilizatora. Cena niewielka nawet za oryginał i można samemu wymienić nawet bez kanału.
 
 
freelt 
Nowy Forumowicz

Auto: OUT 4WD 2.0 16V 4G63 2003 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2015
Posty: 20
Skąd: Żory
Wysłany: 21-10-2015, 23:45   

woojas25, napisz co to za biały smar w sprayu sprawił, że OUTo Ci nie skrzypi.
Mam zamiar zrobić to samo - spryskać wszystkie niewymienione tuleje. Jednak wcześniej kupię i wymienię gumy na stabilizatorze skoro nie dużo roboty i nie trzeba będzie zbieżności ustawiać.
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 22-10-2015, 10:36   

jak znam życie to pewnie smar teflonowy w sprayu :)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
woojas25 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2.0t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 124
Skąd: libiąż
Wysłany: 22-10-2015, 10:57   

smar biały z firmy boll w spraju , lałem wszedzie gdzie popadnie,ok 15 pln puszka, po wahaczach , tulejkach....
 
 
 
freelt 
Nowy Forumowicz

Auto: OUT 4WD 2.0 16V 4G63 2003 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2015
Posty: 20
Skąd: Żory
Wysłany: 25-10-2015, 20:31   

Wczoraj napsikałem smaru w tuleję dolnego wahacza poprzecznego, podobno była wymieniona z trzema pozostałymi na prawej i lewej stronie. To ona powodowała skrzypienie nie do wytrzymania. Po przejechaniu 150 km nadal cisza :) Jak zacznie znów skrzypieć kupię boll'a. Dzięki woojas25 :!:
 
 
maks75 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander l
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 10
Skąd: Kowalewo Pomorskie
Wysłany: 01-01-2016, 23:09   

Miałem też skrzypienie wymieniłem tuleje wahliwe w tylnych wahaczach-pomogło.Dolne zużywają się najszybciej.
 
 
Bob27 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 66
Skąd: Chełm
Wysłany: 21-06-2016, 17:13   

maks75 napisał/a:
Miałem też skrzypienie wymieniłem tuleje wahliwe w tylnych wahaczach-pomogło.Dolne zużywają się najszybciej.

Mozesz podac numer tych tulei? Bo juz 2 razy zamawialem tuleje tylnych wahaczy i za kazdym razem przychodza stałe.
 
 
cobretti 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: NR
Wysłany: 12-11-2016, 15:45   

Mamy podobne zawieszenie, i ja nie psikałem całej puchy tylko strzykawka z igłą z apteki i oliwa właśnie w dolne poprzeczne od strony piasty.

A kolega Radowan zamawiał tu
http://www.hdmot.pl/k691,...ic-tylnych.html

Ja po weekendzie też będę do nich dzwonił bo smarowanie to tylko na krótko działa.

Pozdrawiam
_________________
Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.