Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Spadające obroty po wrzuceniu trybu DRIVE- automat 3.2did
Autor Wiadomość
Zakatek 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 138
Skąd: Katowice
Wysłany: 21-07-2015, 14:18   Spadające obroty po wrzuceniu trybu DRIVE- automat 3.2did

Witajcie! Mam problem, otóż po wrzuceniu w tryb drive obroty lekko spadają i silnik zaczyna nierównomiernie pracować. W pozycji biegu jałowego wskazówka obrotów wraca do normalnej pozycji, czyli ok. 900rpm. Mam tylko nadzieje że to nie problem z pompą wtryskową... Z góry dzięki za wszystkie porady :biggrin:
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 21-07-2015, 16:09   

z pompa.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Zakatek 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 138
Skąd: Katowice
Wysłany: 23-07-2015, 07:44   

nastawnik? Dodam ze problem wystepuje tylko na cieplym silniku.
 
 
wojtekkkkk 
Forumowicz

Auto: pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 106
Skąd: lublin
Wysłany: 23-07-2015, 21:21   

pompa do regeneracji, póki wszystko działa można to w miarę tanio uratować.
 
 
Zakatek 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 138
Skąd: Katowice
Wysłany: 24-07-2015, 09:46   

Mam taki maly dylemat. Za pare dni mialem nim jechac na polnoc naszego pieknego kraju w celu zregenerowania sil. Czy warto ryzykowac i robic te 800km w celu oddania Miska prosto do Zbyszka?
Na Slasku nie mam zaufanego mechanika...
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 24-07-2015, 14:27   

W jakiej miejscowości będziesz?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Zakatek 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 138
Skąd: Katowice
Wysłany: 26-07-2015, 10:50   

Na wstepie slowa uznania dla Zbyszka, bez tych paru porad bym nie dal rady! Swinoujscie, mowilem o innej miejscowosci, ale jednak wyspa Uznam. Kolo 300km do Pana bym mial :/ . Wyczyscilem ten nastawnik i pali od strzala, az sie sie zdziwilem ze to autko moze tak ladnie krecic. Obroty juz nie faluja, jednak spadaja po wrzuceniu D, tak gdzies kolo polowy kreski. Wymiana zbiornika u Pana na warsztacie jest w cenie zbiornika? Te falujace obroty to moga byc spowodowane uszkodzonym czujnikiem TPS?

edit: Obroty silnika spadaja po rozgrzaniu silnika o pol kreski. Po wrzuceniu trybu Drive lekko poruszy sie wskazowka obrotomierza, ale wydaje sie byc w normie. Obroty nie faluja. Co to moze byc? Zostaje tylko wysylanie na diagnostyke samej pompy? Jak tylko podepne pod kompa to dam znac jakie bledy mu wyskakuja.
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-07-2015, 16:50   

Zakatek napisał/a:
Na wstepie slowa uznania dla Zbyszka, bez tych paru porad bym nie dal rady! Swinoujscie, mowilem o innej miejscowosci, ale jednak wyspa Uznam. Kolo 300km do Pana bym mial :/ . Wyczyscilem ten nastawnik i pali od strzala, az sie sie zdziwilem ze to autko moze tak ladnie krecic. Obroty juz nie faluja, jednak spadaja po wrzuceniu D, tak gdzies kolo polowy kreski. Wymiana zbiornika u Pana na warsztacie jest w cenie zbiornika? Te falujace obroty to moga byc spowodowane uszkodzonym czujnikiem TPS?

edit: Obroty silnika spadaja po rozgrzaniu silnika o pol kreski. Po wrzuceniu trybu Drive lekko poruszy sie wskazowka obrotomierza, ale wydaje sie byc w normie. Obroty nie faluja. Co to moze byc? Zostaje tylko wysylanie na diagnostyke samej pompy? Jak tylko podepne pod kompa to dam znac jakie bledy mu wyskakuja.


Mozesz opisac cala procedure czyszczenia nastawnika? Moze jakies zdjecia?
Jaka regulacja/montaz nastawnika?
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
Zakatek 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 138
Skąd: Katowice
Wysłany: 26-07-2015, 23:22   

Mam pare zdjec, ale bez zdjec nastawnika. Do srody mam nadzieje bede mial nowy zbiornik, to wtedy wyczyszcze jeszcze raz nastawnik i caly uklad + porzadna dokumentacja zdjeciowa. 8)
 
 
Grzegorz76 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3,2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Paź 2014
Posty: 102
Skąd: Ostróda
Wysłany: 27-07-2015, 08:29   

robiłeś to sam? jest to jakaś skomplikowana operacja? Pompę trzeba wyjmować?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.