Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
26-03-2007, 11:04
Kupiłem Carismę!
Autor Wiadomość
Mario 
moderator
...............


Auto: Eclipse 3g RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3009
Skąd: Lublin
Wysłany: 28-03-2007, 23:12   

dylson napisał/a:
MaRIo_, Jesli przeczytasz dalsza czesc mojej wypowiedzi to zobaczysz o co mi chodzilo. Jak stana na kresce to fakt ze diesel moze dostac baty. Chodzilo mi o jazde w trasie. Jak jedziesz dieslem to praktycznie wcale nie musisz redukowac zeby jechac dynamicznie. Jadac benzyna masz wybor dynamicznie, albo oszczednie.


No i to jest według mnie dobre ;)
ale o gustach się ponoć nie dyskutuje :twisted:
pozdrawiam
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=88868
 
 
slon
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2007, 06:16   

panowie i po co te kłótnie , wiadomo każda sroka swój ogonek chwali . A nabywca samochodu 2 razy się cieszy ,raz jak kupuje , drugi jak sprzedaje
 
 
fajter
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2007, 10:27   

@dylson: nikt nie mówił o Carismach a sam napisałeś "każda benzyna". Zgodzę się z tobą że moment obrotowy w dieslu to jedna z najpiękniejszych rzeczy które może doświadczyć kierowiec i nie ma nic piękniejszego na trasie, ale nie mogę się zgodzić z twierdzeniem że benzyna o podobnej pojemności dostanie baty od diesla. Nic mniej nic więcej... ot co...
 
 
Mario 
moderator
...............


Auto: Eclipse 3g RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3009
Skąd: Lublin
Wysłany: 29-03-2007, 14:37   

fajter napisał/a:
ale nie mogę się zgodzić z twierdzeniem że benzyna o podobnej pojemności dostanie baty od diesla. Nic mniej nic więcej... ot co...


no właśnie :]
pozdrawiam :twisted:
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=88868
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 29-03-2007, 15:32   

dylson napisał/a:
kazda benzyna o podobnej pojemnosci dostanie baty od diesla.

heheh od diesla :?: :badgrin: oj raczej to nie mozliwe jest, ...Jesli juz to od Turbo diesla =>choc tu bym rowniez sie sprzeczal :!: jesli juz mowa o osiagach jednej lub drugiej jednostki napedowej to bardziej pasuje tu slowo porownywalne (jesli maja podobna moc ofcorz :twisted: ) :!: :wink: :P
...A Turbo Diesel by dostal baty od Turbo benzyny (takie dyskusje mialy miejsce na "naszym" forum i do niczego nie prowadza)
dylson napisał/a:
kazda benzyna o podobnej pojemnosci dostanie baty od diesla.

...na kazdy przyklad "lepszego" pod wzgledem osiagow T.diesla mozna znalezc lepsza benzynke i tak w kolko :twisted:
pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Pieniek 
Mitsumaniak

Auto: Carisma DiD HP 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 284
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-03-2007, 16:13   

trzeba też wziąć pod uwagę, że silniki benzynowe z turbo nadal wystepują dość rzadko i są drogie natomiast diesli bez turbo poza nielicznymi wyjątkami praktycznie już się nie produkuje.
Druga sprawa to zużycie paliwa wahające się w t.dieslach w granicach 5,5-7 litrów w dodatku tańszego paliwa. Turbo benzyna potrafi spalić nawet dwa razy tyle.
Po trzecie większość t.diesli elestyczność jest znakomita. Ostatnio porównywałem się na 4 i 5 biegu z kolegą mającym Omegę B MV6 3.0/211 KM - dostał baty i to dość wyraźnie.
_________________
Pieniek
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 29-03-2007, 16:40   

Pieniek napisał/a:
silniki benzynowe z turbo nadal wystepują dość rzadko

wszytsko sie zmienia pomalutku, poza tym w samochodach "wyzszych" klas turbo jest czyms bardziej powszednim( w benzyniakach ofcorz).
Pieniek napisał/a:
Druga sprawa to zużycie paliwa wahające się w t.dieslach w granicach 5,5-7 litrów w dodatku tańszego paliwa. Turbo benzyna potrafi spalić nawet dwa razy tyle.

wszystko sie zgadza, ale osiagi tez sa duzo lepsze. Jak kogos stac na Turbo benzyne (w sensie samochodu-chociazby Lancer Evo) to mysle zuzycie paliwa zostaje zepchniete na dalsze miejsce. Poza tym PRZEWAZNIE T. benzynke nie kupuje sie z czysto ekonomicznego wzgledu :twisted: ...w przeciwienstwie do wiekszosci diesli...(sa wyjatki ofcorz)
Pieniek napisał/a:
Ostatnio porównywałem się na 4 i 5 biegu z kolegą mającym Omegę B MV6 3.0/211 KM - dostał baty i to dość wyraźnie.

Misiek Evo FQ bodajrze 360 tez dostal "baty" pod wzgledem elastycznosci jadac na 6tym biegu i sciagajac sie z Stilo 1,6 jadacego na 5tym biegu....ale co z tego :twisted: :badgrin:
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 29-03-2007, 20:53   

Dobre porównanie to nie jest gdy auta jadą na jakichś tam wysokich biegach 5 czy 6 ale wtedy gdy oba jadą mniej więcej z takimi samymi obrotami i wtedy trzeba dać z buta.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2007, 21:56   

saphire napisał/a:
Dobre porównanie to nie jest gdy auta jadą na jakichś tam wysokich biegach 5 czy 6 ale wtedy gdy oba jadą mniej więcej z takimi samymi obrotami i wtedy trzeba dać z buta.

Gdyby tak robic to wtedy benzyna nawet z turbo dostanie po pupie od diesla. Panowie przeczytajcie jeszcze raz co napisalem
dylson napisał/a:
MaRIo_, Jesli przeczytasz dalsza czesc mojej wypowiedzi to zobaczysz o co mi chodzilo. Jak stana na kresce to fakt ze diesel moze dostac baty. Chodzilo mi o jazde w trasie. Jak jedziesz dieslem to praktycznie wcale nie musisz redukowac zeby jechac dynamicznie. Jadac benzyna masz wybor dynamicznie, albo oszczednie.

Chyba nie mozecie sie z tym nie zgodzic. Ja sam lubie jezdzic benzynka. Lubie wkrecic ja na 7tys rpm, ale poki co nie moge sobie na to pozwolic. A im dluzej jezdze dieslem tym wiecej jego zalet dostrzegam. Tak sie podpalacie na t benzyny, ale jezeli auto jest tb to albo jest to jakis sportowy model, albo juz auto wysokiej klasy. Wiec moim zdaniem porownanie td do benzynki bez t jest jak najbardziej na miejscu. Zreszta jak ktos zauwazyl ta dyskusja(nie klotnia)moze sie ciagnac w nieskonczonosc. Ile osob tyle opini.
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 29-03-2007, 22:33   

Jakby nie patrzeć to weług mnie porównanie czytso teoretyczne TD z benzyną jest bardzo niesprawiedliwe bo jak coś się porównuje to stara się żeby oba przedmioty były wmiarę podobne(np jak to się tyczy platformy AMD vs INTEL).Co innego jest w praktyce.Przyjęło się że diesle są z turbinami i tak zawsze wyglądają testy.Wiadomo moment i spalanie jest bardzo dobre w dieslu.Są przeciwnicy i zwolennicy.Wiadomo jeden typ jest lepszy w tym a drugi w czymś innym.Taka dyskusja sądzę że może się nigdy nie skończyć a nawet(być może) przejść do rękoczynach jeszcze jak ktoś jest bardziej naerwowy i nie może zcierpieć że on nie ma w 100% racji:P
A tak wogóle to łądny OT się chyba zrobił bo wydaje mi się że topic o czymś innym był:P
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 30-03-2007, 10:59   

Dlatego ustalmy ze benzynka jest szybka, a t.diesel tez jest szybki :mrgreen: ...albo odwrotnie :P hehe
mlun napisał/a:
Wiadomo jeden typ jest lepszy w tym a drugi w czymś innym

i wlasnie o to chodzi :twisted: Gdyby wszystko bylo takie samo.... :twisted:
kalpol napisał/a:
Witam wszystkich! Z radością zawiadamiam, że jestem nowym właścicielem Carismy

Gratuluje i bezproblemowosci zycze :)
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
zuber
[Usunięty]

Wysłany: 30-03-2007, 22:04   

No miałem kiedyś przez miesiąc pożyczonego od funfla, który był wyjechał na ten czas do usa subarzaka legacy z biturbo miało toto chyba z 210 KM, palił jak smok ale niech jakiś dizelek spróbuje... :twisted:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.