Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CY8A 2.0DID] Chip tuning 1.8 DID / 2.0 DID
Autor Wiadomość
van_dal 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2014
Posty: 6
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-03-2015, 12:48   

Witam,
Podłączę się trochę pod temat. Przeglądając allegro natknąłem się na Chipbox
http://allegro.pl/chip-mi...5107358870.html
Czy ktoś miał przyjemność zastosować takie "cudeńko" u siebie?Pytanie czy warto?Czy nie lepiej pojechać i zmienić mapę w ECU?
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 04-03-2015, 13:20   

van_dal napisał/a:
Czy ktoś miał przyjemność zastosować takie "cudeńko" u siebie?Pytanie czy warto?Czy nie lepiej pojechać i zmienić mapę w ECU?
W dziale [07-XX]Lancer CYxA są rozsądni ludzie i takie wynalazki omijają z daleka. Jak chcesz się bawić w tuning to polecam zrobić to w specjalistycznej firmie. :P
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
Uwex 
The Hitman :-)


Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 3274
Skąd: okolice W-wia Śl.
Wysłany: 04-03-2015, 14:36   

Poczytaj trochę zanim zepsujesz silnik !
_________________

 
 
 
Pietreck 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-08-2015, 20:19   

Witam, jestem świeżym użytkownikiem Mitsubishi i jest to pierwszy mój post na forum tak wiec wszystki ch witam serdecznie. Zastanawiem się nad zakupem PowerBoxa który z seryjnych 150km ma wycisnąc 175 oraz 350nm. Czy ktoś może testował o nie do końca wiem czy jest sens coś takiego montować i jak to się ma do póżniejszej awaryjności silnika. Wcześniej jeździłem benzyną i denerwuje mnie ten moment opóźnienia reakcji na pedał gazu przy niskich obrotach (turbodziura? ).. z góry dziękuje za pomoc.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-08-2015, 12:29   

Turbodziura i tak będzie występować. To raz.
Dwa, że jeżeli coś robić to zmieniać program w silniku.
Trzy, że taka operacja = utrata gwarancji na silnik i podzespoły z nim powiązane.

Awaryjność? Dużo zależy od tego jaki styl jazdy preferujesz. Dwumasa np. najbardziej się zuzywa w zakresie 1500-1900 obrotów.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
.swat. 
Forumowicz


Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 412
Skąd: 3City
Wysłany: 10-08-2015, 18:40   

Hubeeert napisał/a:
Turbodziura i tak będzie występować. To raz.
Dwa, że jeżeli coś robić to zmieniać program w silniku.
Co ciekawe w wolnossących benzyniakach też jest coś na wzór turbodziury, ciśnie się gaz i dopiero gdy osiągnie 3.000-3.500 o/min następuje odlot, jakby turbinka gdzieś była ukryta :lol:

I pytanie:
czy grzebanie w programie silnika benzyniaków jest bezpieczne? Nawet jeśli robi się to u profesjonalistów? Pytam, bo czasami brakuje wyższego momentu przy niższych obrotach.
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10-08-2015, 19:52   

.swat. napisał/a:
Co ciekawe w wolnossących benzyniakach też jest coś na wzór turbodziury, ciśnie się gaz i dopiero gdy osiągnie 3.000-3.500 o/min następuje odlot, jakby turbinka gdzieś była ukryta :lol:

I pytanie:
czy grzebanie w programie silnika benzyniaków jest bezpieczne? Nawet jeśli robi się to u profesjonalistów? Pytam, bo czasami brakuje wyższego momentu przy niższych obrotach.


MIVEC lub VVTI lub VTEC - zwał jak zwał - zmienne fazy rozrządu.

A grzebanie w wolnossącym Lancerze nie jest Nam w stanie nic dać, z tego co mówią znawcy..

A turbodziurę można zlikwidować kosztem żywtoności sprężarki.
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 10-08-2015, 20:49   

.swat., RalfPi, temat diesla, nie benzyny. Koniec OT. :P
 
 
Pietreck 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-08-2015, 09:52   

"Dwumasa np. najbardziej się zuzywa w zakresie 1500-1900 obrotów" czyli jak tu zmieniać biegi żeby sie nie ładowac w te zakres?

Gwarancji juz nie ma Lancer 2010/2011. Znajomy w skodzie octavi 1,9 tdi wgrał nową mapę i zlikwidował turbo dziurę, bierze od samego dołu i podniósł moc o 25km no i do tego mniej pali. Ciekawe czy można to zrobić na 1.8 did.
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 11-08-2015, 10:02   

Pietreck, Czytałeś temat od początku :?: Na str. 4 i 5 kolega Arczi89, i wiewioor, opisali swoje doznania z podniesienia mocy i momentu obrotowego.
Pietreck napisał/a:
Ciekawe czy można to zrobić na 1.8 did.

Można :!: :wink:
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
Pietreck 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-08-2015, 10:34   

Wlasnie problem w tym ze czytalem go od poczatku i temat krecil sie wokół wolnossacej benzin no i zrezygnowalem... doczytalem dzieki tyku. Jednak mozna tylko jeszcze moze poczekam jak mi dpf przytka podobno dobrze jest go amputowac:)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-08-2015, 11:20   

Pietreck napisał/a:
Dwumasa np. najbardziej się zuzywa w zakresie 1500-1900 obrotów" czyli jak tu zmieniać biegi żeby sie nie ładowac w te zakres?
Wyżej niż pokazuje to komputer przy przyspieszaniu.
Jadąc stałą prędkością bez przyspieszania możesz zejśc poniżej, ale chcąc wydłużyć żywotnośc dwumasy trzymaj się powyżej 1900 obr przy przyspieszaniu.
To tylko rada - zrobisz jak będziesz chciał
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 11-08-2015, 11:39   

Pietreck - to takie głupie nawyki z jazdy dieslem. Albo przyspieszasz delikatnie i wtedy zmieniasz biegi niżej albo but w podłogę i ciągniesz do 4000-4500 obrotów (szczególnie przy 1,8 DID MIVEC). Silnik nie wyskoczy z samochodu... Dynamiczne przyspieszanie i zmiana biegów przy 2500 to jest błąd w technice jazdy...
 
 
Pietreck 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-08-2015, 11:51   

Czyli jak dynamiczna jazda to do 4500tys a jak emerytstail plynne przyspieszanie i kolo 2.5-3.0 shift?
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11-08-2015, 12:02   

Pietreck napisał/a:
Czyli jak dynamiczna jazda to do 4500tys a jak emerytstail plynne przyspieszanie i kolo 2.5-3.0 shift?

Tak - może te 4.5 krpm, to też trochę przesada, ale 4krpm wystarczy - problem jest taki, że tak można przyspieszać na ciepłym (chcąc nie skracać żywotności silnika) - a diesel jest ciepły po powiedzmy 7km w takie dzień jak dziś, a w zimie to i po 15km (jw. to moja opinia - zrobisz jak chcesz) :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.