Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Rozłączanie przedniego napędu.
Autor Wiadomość
emka 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-08-2015, 22:53   [3.2 DID] Rozłączanie przedniego napędu.

Witam,
Od jakiegoś czasu zmagam się z problemem. Próbowało kilku mechaników, którzy teoretycznie znają sie na PIII. Do tej pory niestety bezskutecznie. Wierzę zatem w siłę forum.

Wyglada to następująco:

Z 2h przechodzi na 4h podczas jazdy bez problemu. Schody są w druga stronę. Nie rozpina przodu do momentu zatrzymania lub bardzo wolnej jazdy (takie toczenie się) lub najlepiej kompletnego zatrzymania i przerzucenia z D na N. Wtedy rozpina przód z dość głośnym dźwiękiem.

Do momentu rozpięcia oczywiście migają zielone kontrolki przednich kół.

Zauważyłem, ze rozpięciu czasami pomagają ruchy kierownicą podczas wolnego toczenia się ale nie ma tu reguły.

Sprawdzane były: czujnik zapięcia przedniego napędu, podciśnienia i zaworki pod filtrem powietrza, siłownik na przednim moście. Wszystko wydaje sie działać.

Brak trybu awaryjnego napędów i brak błędów w kompie. Jakieś pomysły szanowni koledzy?
 
 
dstachur 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2015
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-08-2015, 13:53   

emka napisał/a:
Wtedy rozpina przód z dość głośnym dźwiękiem

Sprawdz przelozenia w obu dyferencjalach (nieduze srebrne naklejki na obudowie dyferencjalow z japonskimi literkami i wartoscia przelozenia, czasem "zapackane" zabezpieczeniem antykorozyjnym).
Wyglada to tak, jakby byly rozne (np. 4.3 i 4.1). W samochodzie, ktory uzytkuje rajdowo tak wlasnie bylo - "wymielilismy" dwa przednie dyfry, az uznalem ze to chyba malo mozliwe. Po wymianie na jednakowe, nie ma problemow z rozlaczaniem napedow.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.