Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CY8A 2.0DID] Chip tuning 1.8 DID / 2.0 DID
Autor Wiadomość
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-08-2015, 12:03   

Pietreck napisał/a:
dynamiczna jazda to do 4500tys a jak emerytstail plynne przyspieszanie i kolo 2.5-3.0 shift?

4000. Później moment spada i nie ma sensu go ciągnąć wyżej. Normalna jazda 2500-2700 i zmiana.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Arczi89 
Mitsumaniak
03057/KMM


Auto: Lancer X 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Wrz 2013
Posty: 387
Skąd: Kielce
Wysłany: 11-08-2015, 12:35   

Trzeba się przyzwyczaić że 3000 rpm to nie jest wcale zło dla diesla ;)
Ja jeżdżę różnie. Jak się wlekę do domu styrany 70km/h to trzymam sobie te 2000 obr ale nie przyśpieszam. Jak jadę do roboty to jeżdżę 3000-3500 obr. ;)
Wszystko zależy od fantazji ;)
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 13-08-2015, 08:10   

Hubeeert napisał/a:

4000.


Nie chce mi się teraz szukać wykresów, ale 1,8 DID MIVEC ma koło 4500 jest spory moment i moc w porównaniu z innymi dieslami... Np. 2.0 TDI dużo gorzej się kręci i tam faktycznie 4000 max. A warto pamiętać, że nawet jak moment spada na końcu zakresu pracy to i tak na niższych biegach warto pociągnąć wyżej bo na kolejnym biegu będzie gorzej. Niestety wyczucie optymalnego momentu w dieslu jest bardzo trudne bez wiedzy teoretycznej lub prób ze stoperem. Zasada jest mniej więcej taka na pierwszych 1-2 biegu prawie do oporu, potem trochę wcześniej w okolicy max mocy. Oczywiście mówimy o wyciągnięciu 100%. Zawsze możemy chcieć osiągnąć 60% czy 80% możliwości bo np. nie chcemy wyglądać o być odebrany jak szybki i wściekły.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-08-2015, 09:09   

Jeździłem kilkunastoma ASX w dieslu zarówno 116 jak i 150KM.
Najprzyjemniej jeździ się w zakresie 3000-3500 i bieg w górę, najlepsze przyspieszenia (subiektywnie) osiągnęliśmy z Klientem ciągnąc do 4000 i zmiana biegu.

Każdy jeździ jak lubi.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Arczi89 
Mitsumaniak
03057/KMM


Auto: Lancer X 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Wrz 2013
Posty: 387
Skąd: Kielce
Wysłany: 13-08-2015, 09:20   

Przeglądam wykresy 1.8 DiD i 2.0 DID

1.8 DID Seria
Max moment ~280 NM 1800-2200 obr
Moment przy 4000obr : ~210 NM

1.8 DiD Zestrojony
Max moment ~350 NM 2000 obr
Moment przy 4000obr : ~270 NM

Reasumując po Chipie mamy przy 4000 obr tyle samo momentu co max przed chipem ;)

Podobnie sytuacja wygląda w 2.0 DID na postawie mojego wykresu.

2.0 DID Seria
Max moment ~330 NM 1900 obr
Moment przy 4000obr : ~280 NM

2.0 DiD Zestrojony
Max moment ~370 NM 2200 obr
Moment przy 4000obr : ~320 NM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.