Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
22-08-2007, 09:51
Turbina w silniku 2.0 td
Autor Wiadomość
KaczA
[Usunięty]

Wysłany: 01-04-2007, 12:56   

no co ty gadasz?? 1500?? w morde jeża:) nie no powiem szczerze ze chyba mi nie pada nic:)ale to nigdy nie wiadomo!!ja pierdziele ... jestem w szoku... chyba sprzedam ten dobry DROGI samochód!!!:) a jak sprawdzić wydajność turbo?? i jal spradzić wydajnośc silnika w sensie stopiś spręzania??
pozdrawiam :lol:
 
 
COBRA
[Usunięty]

Wysłany: 01-04-2007, 13:22   

Witam sprawa wygląda tak masz specyjalny przyżad do ciśniena zazwyczaj każdy mechanik go ma tylko to musi być do disla ciśnienie na tłokach niemoże spaść poniżej 26,a maksymalnie powinno być ok30 atmoser co do turbo podczas jazdy jakie masz objawy

[ Dodano: 01-04-2007, 13:24 ]
co do rogiego auta to fakt tak maja japonce ale jak juz zainwestujesz to pocieszysz sie przez lata jakosciom i wygodą tego autka :)
 
 
WeinMaster 
Mitsumaniak


Auto: Galant 1.8TD '92 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 162
Skąd: Wrocek
Wysłany: 02-04-2007, 12:31   

Heh... co to jest 1500 zł :)

Nie chcę nikogo straszyć ale u mnie remont samochodu po nieudacznych poprzednikach wyniósł o wiele wiecej :)

Ale dzień w dzień mam tą przyjemność poruszania się tym wozem ;]
Następny też będzie Gal :p
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 02-04-2007, 19:40   

COBRA napisał/a:
Witam sprawa wygląda tak masz specyjalny przyżad do ciśniena zazwyczaj każdy mechanik go ma tylko to musi być do disla ciśnienie na tłokach niemoże spaść poniżej 26,a maksymalnie powinno być ok30 atmoser co do turbo podczas jazdy jakie masz objawy

[ Dodano: 01-04-2007, 13:24 ]
co do rogiego auta to fakt tak maja japonce ale jak juz zainwestujesz to pocieszysz sie przez lata jakosciom i wygodą tego autka :)


Wg manuala w 1.8 TD ma byc normalnie 27, minimum 19,2. Rozrzut max 1,0 bar
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 20-03-2011, 18:45   

turbina zaczyna tłoczyć powietrze od 1500 obr przy 2200 osiąga max 0,6 bara sprawdzone zamontowałem wskaznik doładowania
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 20-03-2011, 23:12   

Według Manuala powinno być coś koło 0,76bar przy maksymalnie otwartej przepustnicy przy 3.000 obrotów. Oczywiście podczas przyśpieszania.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 21-03-2011, 20:15   

szukałem w manualu ale nie znalazłem ,w tolerance data jest 0,65 bara :?:
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 21-03-2011, 23:20   

No właśnie niewiele jest. W rozdziale Intake and exaust, strona 15-3 jest troszkę. W zasadzie to nie powinno być więcej niż 75kPa. Powyżej tego układ powinien obniżać ciśnienie. W zasadzie nigdzie nie napisali ile powinno być tylko że nie może być więcej niż, więc całkiem możliwe że to prawdłowe wskazania.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 27-03-2011, 19:30   

zwiększyłem ciśnienie turbiny i co się okazało przy 0.75 bara silnik się dławi przy gwałtownym dodaniu gazu ,zostało na 0,6 bara, :?:
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 27-03-2011, 19:52   

Musiałbyś zmienić mapę wtrysków. A w jaki sposób zmieniasz ciśnienie?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 27-03-2011, 20:07   

zmiana ciśnienia przez podkręcenie sztangi co steruje wylotem spalin w turbinie klucz 10 trochę trudny dostęp ,dlaczego mapa wtrysków ,nie lepiej oszukać czujnik ciśnienia to on jest odpowiedzialny za zwrost ciśnienia i dawke paliwa większe ciśnienie większa dawka paliwa , w poprzednim galancie 1.8 td ciśnienie miałem 0.8 bara nawet jak zwiększyłem do 1,5 bara żadnych dławień nie było brak elektroniki i to jest plus niezawodność
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.