Przesunięty przez: roch_27 22-08-2007, 09:51 |
Turbina w silniku 2.0 td |
Autor |
Wiadomość |
KaczA [Usunięty]
|
Wysłany: 01-04-2007, 12:56
|
|
|
no co ty gadasz?? 1500?? w morde jeża:) nie no powiem szczerze ze chyba mi nie pada nic:)ale to nigdy nie wiadomo!!ja pierdziele ... jestem w szoku... chyba sprzedam ten dobry DROGI samochód!!!:) a jak sprawdzić wydajność turbo?? i jal spradzić wydajnośc silnika w sensie stopiś spręzania??
pozdrawiam |
|
|
|
 |
COBRA [Usunięty]
|
Wysłany: 01-04-2007, 13:22
|
|
|
Witam sprawa wygląda tak masz specyjalny przyżad do ciśniena zazwyczaj każdy mechanik go ma tylko to musi być do disla ciśnienie na tłokach niemoże spaść poniżej 26,a maksymalnie powinno być ok30 atmoser co do turbo podczas jazdy jakie masz objawy
[ Dodano: 01-04-2007, 13:24 ]
co do rogiego auta to fakt tak maja japonce ale jak juz zainwestujesz to pocieszysz sie przez lata jakosciom i wygodą tego autka |
|
|
|
 |
WeinMaster
Mitsumaniak

Auto: Galant 1.8TD '92 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 162 Skąd: Wrocek
|
Wysłany: 02-04-2007, 12:31
|
|
|
Heh... co to jest 1500 zł
Nie chcę nikogo straszyć ale u mnie remont samochodu po nieudacznych poprzednikach wyniósł o wiele wiecej
Ale dzień w dzień mam tą przyjemność poruszania się tym wozem ;]
Następny też będzie Gal |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 02-04-2007, 19:40
|
|
|
COBRA napisał/a: | Witam sprawa wygląda tak masz specyjalny przyżad do ciśniena zazwyczaj każdy mechanik go ma tylko to musi być do disla ciśnienie na tłokach niemoże spaść poniżej 26,a maksymalnie powinno być ok30 atmoser co do turbo podczas jazdy jakie masz objawy
[ Dodano: 01-04-2007, 13:24 ]
co do rogiego auta to fakt tak maja japonce ale jak juz zainwestujesz to pocieszysz sie przez lata jakosciom i wygodą tego autka |
Wg manuala w 1.8 TD ma byc normalnie 27, minimum 19,2. Rozrzut max 1,0 bar |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 20-03-2011, 18:45
|
|
|
turbina zaczyna tłoczyć powietrze od 1500 obr przy 2200 osiąga max 0,6 bara sprawdzone zamontowałem wskaznik doładowania  |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 20-03-2011, 23:12
|
|
|
Według Manuala powinno być coś koło 0,76bar przy maksymalnie otwartej przepustnicy przy 3.000 obrotów. Oczywiście podczas przyśpieszania. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 21-03-2011, 20:15
|
|
|
szukałem w manualu ale nie znalazłem ,w tolerance data jest 0,65 bara |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 21-03-2011, 23:20
|
|
|
No właśnie niewiele jest. W rozdziale Intake and exaust, strona 15-3 jest troszkę. W zasadzie to nie powinno być więcej niż 75kPa. Powyżej tego układ powinien obniżać ciśnienie. W zasadzie nigdzie nie napisali ile powinno być tylko że nie może być więcej niż, więc całkiem możliwe że to prawdłowe wskazania. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 27-03-2011, 19:30
|
|
|
zwiększyłem ciśnienie turbiny i co się okazało przy 0.75 bara silnik się dławi przy gwałtownym dodaniu gazu ,zostało na 0,6 bara, |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 27-03-2011, 19:52
|
|
|
Musiałbyś zmienić mapę wtrysków. A w jaki sposób zmieniasz ciśnienie? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 27-03-2011, 20:07
|
|
|
zmiana ciśnienia przez podkręcenie sztangi co steruje wylotem spalin w turbinie klucz 10 trochę trudny dostęp ,dlaczego mapa wtrysków ,nie lepiej oszukać czujnik ciśnienia to on jest odpowiedzialny za zwrost ciśnienia i dawke paliwa większe ciśnienie większa dawka paliwa , w poprzednim galancie 1.8 td ciśnienie miałem 0.8 bara nawet jak zwiększyłem do 1,5 bara żadnych dławień nie było brak elektroniki i to jest plus niezawodność |
|
|
|
 |
|