Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy z klimatyzacją...
Autor Wiadomość
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 16-08-2015, 17:48   

Sporo problem sprawia sterownik wentylatorów. Ale w 99% przepadków przechodzi w tryb awaryjny i chłodzi cały czas. Może Twój się inaczej zachowuje, inaczej się popsuł?
 
 
pero 
Forumowicz

Auto: Lancer Wagon INTENSE 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2013
Posty: 49
Skąd: Toruń
Wysłany: 16-08-2015, 18:25   

Masz na myśli ten problem o którym piszą na forum Outlandera? Jakoś dziwnie mam wrażenie, że to nie o to chodzi. Zespół objawów jest inny.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 16-08-2015, 20:48   

Ta to mam na myśli (w jakimś Lancerze już ktoś to przerabiał). Ale oczywiście to może być całkiem co innego, tylko jeśli sterownik się rozlutowuje to jak jest zimniej może po prostu dział.
 
 
pero 
Forumowicz

Auto: Lancer Wagon INTENSE 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2013
Posty: 49
Skąd: Toruń
Wysłany: 19-08-2015, 18:52   

Sytuacją, którą opisywałem działa się gdy było 35 stopni. Ostatnio sprawdzałem funkcjonowanie całego układu przy 28 stopniach i wszystko chodziło jak trzeba.

Mam tylko pytanie. Podczas gdy załączają się Wam wentylatory to czy zawsze chodzą dwa naraz?
 
 
Balon 
Forumowicz
Balon

Auto: Mitsubishi Lancer CS3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Sty 2015
Posty: 136
Skąd: Katowice
Wysłany: 20-08-2015, 11:46   

pero napisał/a:
Sytuacją, którą opisywałem działa się gdy było 35 stopni. Ostatnio sprawdzałem funkcjonowanie całego układu przy 28 stopniach i wszystko chodziło jak trzeba.

Mam tylko pytanie. Podczas gdy załączają się Wam wentylatory to czy zawsze chodzą dwa naraz?

u mnie chodzą oba na raz, ale musi być naprawdę gorąco na dworze albo stać w korkach żeby się włączyły
 
 
pero 
Forumowicz

Auto: Lancer Wagon INTENSE 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2013
Posty: 49
Skąd: Toruń
Wysłany: 21-08-2015, 10:53   

Dzięki za odpowiedzi. Będę obserwował jak to działa i dam znać jak odkryję czy coś nie działa poprawnie.
 
 
cobretti 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: NR
Wysłany: 22-08-2015, 16:10   

Koledzy a jaką temperaturę macie z nawiewu?

[img][/img]

Niżej nie chce zejść, oczywiście obieg wewnętrzny włączony.
_________________
Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 
 
Miłosz82 
Nowy Forumowicz

Auto: CS0 Lancer kombi 1.6, 2005r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2015
Posty: 2
Skąd: Warszawa, Lublin
Wysłany: 01-09-2015, 20:47   [CS3A 1.6] Pomóżcie proszę - gdzie znajduje się OSUSZACZ KLI

Witam :)

Bardzo Was proszę o precyzyjną informację gdzie znajduje się osuszacz klimatyzacji w moim modelu? (lancer kombi 1.6, rocznik 2005). Będę wdzięczny za dokładny opis czy też zdjęcie. Pozdrawiam serdecznie
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-09-2015, 20:54   

Przy chłodnicy po stronie kierowcy:

_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Szary83 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 1
Skąd: Zabrze
Wysłany: 15-05-2018, 07:17   

Cześć.
Mój problem polegał na tym, że jak było cieplej klima (automat) w Lancerze wyłączała się i dopiero po wyłączeniu przyciskiem i odczekaniu dłuższej chwili w trasie czasami udawało się, że znów na chwilę chłodziła.
Po zapoznaniu się z informacjami tutaj przyjrzałem się sprężarce i miałem około 1mm szczelinę na sprzęgle sprężarki.
Faktycznie okazało się łatwizną usunięcie tej podkładki.
Nawet na kanał nie trzeba wjeżdżać.
Ja zdjąłem koło, odkręciłem dwie śruby mocujące osłonę do karoserii, wyjąłem we wnęce koła po prawej stronie 3 spinki łączące dwie plastikowe osłony, oraz wyciągnąłem dwie spinki mocujące osłonę od spodu. Całość ładnie opadła w dół i można było kluczem 14 odkręcić śrubę mocującą. Sprzęgiełko przyblokowałem kluczem nastawnym łapiąc "kapsel" i opierając się o jedno z kół prowadzących pasek. W sumie z zabawą z rozłączaniem osłon zajęło mi to 30 minut. Klima działa.
Tak więc dziękuję za pomocne wpisy tutaj :)
 
 
remi 
Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 810
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 05-06-2018, 22:17   

Szary83, też muszę się za to zabrać. Z tego co czytam, to raczej łatwa robota, no i nie trzeba paska ściągać.....a on dłuuugi jest.
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 06-06-2018, 22:08   

Szary83 napisał/a:
Faktycznie okazało się łatwizną usunięcie tej podkładki.

Wystarczy tylko usunąć, czy dałeś inną - cieńszą? Nie będzie nic obcierać potem? Po kiego ona tam w ogóle jest?
 
 
mrcng 
Forumowicz

Auto: Lancer CSW 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 274
Skąd: Lublin
Wysłany: 07-06-2018, 08:00   

Hornet, ja oddałem do mechanika i on mi tą podkładkę wyciągnął. Wiedział od razu o co chodzi. Klima w upał mi nie działała a jak było chłodno na zewnątrz to wtedy działała. Po wyjęciu podkładki wszystko chodzi cacy. Nie wiem po co ona tam jest :D
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 11-06-2018, 16:59   

No dobra da radę wyciągnąć tą podkładkę samemu? Da się zrobić bez ściągania paska? Bo jego założenie nie należy do prostych....
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-06-2018, 21:44   

Nie trzeba sciagac paska, samemu - to zalezy do jakich narzedzi ma sie dostep, trzeba czyms zblokowac tarcze
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.