Problemy z klimatyzacją... |
Autor |
Wiadomość |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 16-08-2015, 17:48
|
|
|
Sporo problem sprawia sterownik wentylatorów. Ale w 99% przepadków przechodzi w tryb awaryjny i chłodzi cały czas. Może Twój się inaczej zachowuje, inaczej się popsuł? |
|
|
|
 |
pero
Forumowicz
Auto: Lancer Wagon INTENSE 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2013 Posty: 49 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 16-08-2015, 18:25
|
|
|
Masz na myśli ten problem o którym piszą na forum Outlandera? Jakoś dziwnie mam wrażenie, że to nie o to chodzi. Zespół objawów jest inny. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 16-08-2015, 20:48
|
|
|
Ta to mam na myśli (w jakimś Lancerze już ktoś to przerabiał). Ale oczywiście to może być całkiem co innego, tylko jeśli sterownik się rozlutowuje to jak jest zimniej może po prostu dział. |
|
|
|
 |
pero
Forumowicz
Auto: Lancer Wagon INTENSE 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2013 Posty: 49 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 19-08-2015, 18:52
|
|
|
Sytuacją, którą opisywałem działa się gdy było 35 stopni. Ostatnio sprawdzałem funkcjonowanie całego układu przy 28 stopniach i wszystko chodziło jak trzeba.
Mam tylko pytanie. Podczas gdy załączają się Wam wentylatory to czy zawsze chodzą dwa naraz? |
|
|
|
 |
Balon
Forumowicz Balon
Auto: Mitsubishi Lancer CS3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 136 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 20-08-2015, 11:46
|
|
|
pero napisał/a: | Sytuacją, którą opisywałem działa się gdy było 35 stopni. Ostatnio sprawdzałem funkcjonowanie całego układu przy 28 stopniach i wszystko chodziło jak trzeba.
Mam tylko pytanie. Podczas gdy załączają się Wam wentylatory to czy zawsze chodzą dwa naraz? |
u mnie chodzą oba na raz, ale musi być naprawdę gorąco na dworze albo stać w korkach żeby się włączyły |
|
|
|
 |
pero
Forumowicz
Auto: Lancer Wagon INTENSE 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2013 Posty: 49 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 21-08-2015, 10:53
|
|
|
Dzięki za odpowiedzi. Będę obserwował jak to działa i dam znać jak odkryję czy coś nie działa poprawnie. |
|
|
|
 |
cobretti
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: NR
|
Wysłany: 22-08-2015, 16:10
|
|
|
Koledzy a jaką temperaturę macie z nawiewu?
[img] [/img]
Niżej nie chce zejść, oczywiście obieg wewnętrzny włączony. |
_________________ Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 |
|
|
|
 |
Miłosz82
Nowy Forumowicz
Auto: CS0 Lancer kombi 1.6, 2005r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2015 Posty: 2 Skąd: Warszawa, Lublin
|
Wysłany: 01-09-2015, 20:47 [CS3A 1.6] Pomóżcie proszę - gdzie znajduje się OSUSZACZ KLI
|
|
|
Witam
Bardzo Was proszę o precyzyjną informację gdzie znajduje się osuszacz klimatyzacji w moim modelu? (lancer kombi 1.6, rocznik 2005). Będę wdzięczny za dokładny opis czy też zdjęcie. Pozdrawiam serdecznie |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-09-2015, 20:54
|
|
|
Przy chłodnicy po stronie kierowcy:
 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Szary83
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2018 Posty: 1 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 15-05-2018, 07:17
|
|
|
Cześć.
Mój problem polegał na tym, że jak było cieplej klima (automat) w Lancerze wyłączała się i dopiero po wyłączeniu przyciskiem i odczekaniu dłuższej chwili w trasie czasami udawało się, że znów na chwilę chłodziła.
Po zapoznaniu się z informacjami tutaj przyjrzałem się sprężarce i miałem około 1mm szczelinę na sprzęgle sprężarki.
Faktycznie okazało się łatwizną usunięcie tej podkładki.
Nawet na kanał nie trzeba wjeżdżać.
Ja zdjąłem koło, odkręciłem dwie śruby mocujące osłonę do karoserii, wyjąłem we wnęce koła po prawej stronie 3 spinki łączące dwie plastikowe osłony, oraz wyciągnąłem dwie spinki mocujące osłonę od spodu. Całość ładnie opadła w dół i można było kluczem 14 odkręcić śrubę mocującą. Sprzęgiełko przyblokowałem kluczem nastawnym łapiąc "kapsel" i opierając się o jedno z kół prowadzących pasek. W sumie z zabawą z rozłączaniem osłon zajęło mi to 30 minut. Klima działa.
Tak więc dziękuję za pomocne wpisy tutaj |
|
|
|
 |
remi
Forumowicz
Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 810 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 05-06-2018, 22:17
|
|
|
Szary83, też muszę się za to zabrać. Z tego co czytam, to raczej łatwa robota, no i nie trzeba paska ściągać.....a on dłuuugi jest. |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 06-06-2018, 22:08
|
|
|
Szary83 napisał/a: | Faktycznie okazało się łatwizną usunięcie tej podkładki. |
Wystarczy tylko usunąć, czy dałeś inną - cieńszą? Nie będzie nic obcierać potem? Po kiego ona tam w ogóle jest? |
|
|
|
 |
mrcng
Forumowicz
Auto: Lancer CSW 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2015 Posty: 274 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 07-06-2018, 08:00
|
|
|
Hornet, ja oddałem do mechanika i on mi tą podkładkę wyciągnął. Wiedział od razu o co chodzi. Klima w upał mi nie działała a jak było chłodno na zewnątrz to wtedy działała. Po wyjęciu podkładki wszystko chodzi cacy. Nie wiem po co ona tam jest |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 11-06-2018, 16:59
|
|
|
No dobra da radę wyciągnąć tą podkładkę samemu? Da się zrobić bez ściągania paska? Bo jego założenie nie należy do prostych.... |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 11-06-2018, 21:44
|
|
|
Nie trzeba sciagac paska, samemu - to zalezy do jakich narzedzi ma sie dostep, trzeba czyms zblokowac tarcze |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|