 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: akbi 09-06-2007, 21:31 |
[CB4A 1.6] Wołanie o pomoc ;) |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 02-04-2007, 23:19
|
|
|
rus_one napisał/a: | może trzeba je zakładać przeciągając przez stabilizator | Zapomnij. rus_one napisał/a: | ja się nie bawiłem, po prostu przeciołem... | I dobrze zrobiłeś. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 03-04-2007, 09:12
|
|
|
rus_one napisał/a: | Nie zauważyłem zeby było aż tak źle...
Może jestem wybitnie uzdolniony
Faktycznie z prawej strony jest trochę trudniej (trzeba zdjąć filtr węglowy) ale bez przesady. Ja urzywałem do tego tylko oczkowej 12 i dało radę.
Dodam że nowe gumy nie były rozcięte, może trzeba je zakładać przeciągając przez stabilizator, ale ja się nie bawiłem, po prostu przeciołem... |
zadnego filtra nie sciagasz - tylko kolo sie zdejmuje i kiere skreca
natomiast jak kupiles nierozciete, to najczesciej znaczy, ze kupiles tragiczny syf, ktory po miesiacu wytrze sie na wylot - oryginaly (kosztuja 14 zl) lub dobre podroby do tego modelu sa zawsze przeciete |
|
|
|
 |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 03-04-2007, 11:12
|
|
|
Czytając wasze posty nadal nie jestem pewny, czy wymiana tych gumek jest aż tak prosta i nie wymaga opuszczania zawieszenia. Co do samych gumek to faktycznie kupiłem jakieś tanie , na opakowaniu pisze JC ale nie zauważyłem aby były przecięte. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 03-04-2007, 11:37
|
|
|
Bastek, przeciez pisalem:
- w C5x od pasazera wystarczy zdjac kolo (od kierowcy nawet tego nie trzeba)
- w CJx musisz zdjac belke pod silnikiem i potem sanki oslaniajace maglownice - duuuzo roboty
- gumy JC sa tragiczne i najczesciej nieprzeciete |
|
|
|
 |
|
|