Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:57 |
światła do jazdy dziennej |
Autor |
Wiadomość |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20739 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 30-09-2015, 23:38
|
|
|
Jaro1974 napisał/a: | elektryk, u mnie to wystąpiło jakieś trzy miesiące temu trzy razy. Jak wymieniłem aku temat na razie umarł śmiercią naturalną. Zobaczymy na jak długo. | Ja zmieniłem robotę i w ciągu dwóch lat raz ktoś z pracowników dzwonił że zostawiłem na światłach. |
|
|
|
 |
Kochan
Mitsumaniak
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 197 Skąd: Kostrzyn / Szczecin
|
Wysłany: 01-10-2015, 09:45
|
|
|
A zlokalizował ktoś gdzie ten czujnik/układ się mieści? Może standardowe czyszczenie itd. coś pomoże ? Ok, lokalizacja raczej przy nogach, obok puchy z bezpiecznikami.
Jaro, o jakich parametrach wsadziłeś Aku ? |
Ostatnio zmieniony przez Kochan 01-10-2015, 09:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20739 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
Kochan
Mitsumaniak
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 197 Skąd: Kostrzyn / Szczecin
|
Wysłany: 01-10-2015, 10:06
|
|
|
Ok, będę się rozglądał może na promocji gdzieś będą bo i tak przydałoby się wymienić aku z 2012.
A w między czasie sprawdzę bezpieczniki, wyczyszczę masę (bo z tego co się domyślam sterowanie jest masą??) itd. może pomoże . |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 01-10-2015, 11:04
|
|
|
Kochan napisał/a: | A zlokalizował ktoś gdzie ten czujnik/układ się mieści? Może standardowe czyszczenie itd. coś pomoże ? | Nie wiem co konkretnie ponosi winę za to zachowanie. Mam dwa podejrzenia, ETACS, albo ta mała puszka w skrzynce bezpieczników pod maską.
Kochan napisał/a: | A w między czasie sprawdzę bezpieczniki, wyczyszczę masę (bo z tego co się domyślam sterowanie jest masą??) itd. może pomoże . | Szczerze mówiąc to nie do końca rozumiem jaki by to miało mieć efekt. Dopóki nie znajdzie się metoda na odtworzenie problemu z kontrolowanych warunkach to jest szukanie igły w stogu siana.
Gdzieś kiedyś czytałem że Outlander 2 miał podobny problem, i tam pomogła akcja serwisowana polegająca na wymianie któregoś modułu. Ale Outlander 2 to mogą być inne moduły, innego producenta i inna przyczyna. |
|
|
|
 |
Kochan
Mitsumaniak
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 197 Skąd: Kostrzyn / Szczecin
|
Wysłany: 01-10-2015, 11:16
|
|
|
na akcję serwisową z pewnością nie mamy już szansy
Odnośnie warunków tak jak piszesz to ciężko o odtworzenie, bo nawet nie wiadomo jaki sygnał to generuje i skąd on pochodzi. |
|
|
|
 |
|