Twój pierwszy problem z nowym lancerem. |
Autor |
Wiadomość |
apikus
Mitsumaniak

Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Sty 2007 Posty: 1929 Skąd: Staniszów
|
Wysłany: 07-08-2015, 22:28
|
|
|
Dzięki Hubert, coś spróbuje znaleźć. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
|
|
|
 |
apikus
Mitsumaniak

Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Sty 2007 Posty: 1929 Skąd: Staniszów
|
Wysłany: 13-08-2015, 07:55
|
|
|
robertdg, dzięki. |
|
|
|
 |
Daniobr
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2015 Posty: 2 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 16-08-2015, 19:04
|
|
|
Witam,
od miesiąca jestem posiadaczem 4 letniego Lancera z silnikiem 1.8 Diesel, po przejechaniu nim większej ilości kilometrów zauważyłem następujące rzeczy:
- gdy mocniej dodam gazu na 1 biegu auto szarpie przy wkręcaniu się na obroty (im wiecej gazu, tym mocniej szarpie),
- przy zmianie biegów potrafi szarpnąć (szczególnie z 1 na 2 i przy zmianie na wyższych obrotach),
- czasem ciężko wchodzą biegi.
Auto ma obecnie przejechane 92kkm, przy 86k miało pełny przegląd w ASO. Czyżby sprzęgło? Przy takim przebiegu? Wiem, że wcześniej autem jeździła kobieta |
|
|
|
 |
lurek
Mitsumaniak
Auto: Lancer Sedan'08 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Lip 2013 Posty: 422 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-08-2015, 10:54
|
|
|
Jeśli samochodem szarpie w przedziale 1-3 biegu to może tylko zaśnieżałe kable wysokiego napięcia są do wymiany?
A skrzyni przyda się wymiana oleju, u mnie po zakupie (też ok 80-90k) lekko charczało przy wrzucaniu biegu (chyba 2go), wymiana oleju na shella rozwiązała problem i skrzynia chodzi elegancjo (już jakieś 15k). |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-08-2015, 16:56
|
|
|
Daniobr napisał/a: | Witam,
od miesiąca jestem posiadaczem 4 letniego Lancera z silnikiem 1.8 Diesel, po przejechaniu nim większej ilości kilometrów zauważyłem następujące rzeczy:
- gdy mocniej dodam gazu na 1 biegu auto szarpie przy wkręcaniu się na obroty (im wiecej gazu, tym mocniej szarpie),
- przy zmianie biegów potrafi szarpnąć (szczególnie z 1 na 2 i przy zmianie na wyższych obrotach),
- czasem ciężko wchodzą biegi.
Auto ma obecnie przejechane 92kkm, przy 86k miało pełny przegląd w ASO. Czyżby sprzęgło? Przy takim przebiegu? Wiem, że wcześniej autem jeździła kobieta |
Czy na wolnych obrotach przy wciskaniu sprzęgła pojawia się hałas?
Czy byłeś gdziekolwiek na sprawdzeniu testerem diagnostycznym parametrów pracy silnika? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Daniobr
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2015 Posty: 2 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 17-08-2015, 22:51
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Czy na wolnych obrotach przy wciskaniu sprzęgła pojawia się hałas? |
Nie pojawia się, zwracałem na to uwagę również przy kupnie.
Hubeeert napisał/a: |
Czy byłeś gdziekolwiek na sprawdzeniu testerem diagnostycznym parametrów pracy silnika? |
Nie, auto kupiłem używanie w ASO Mitcar Warszawa, gdzie przed sprzedażą miało być gruntownie sprawdzone (dostałem nawet certyfikat dot. stanu technicznego auta...). Na początku myślałem, że to kwestia przyzwyczajenia się do diesla, ale to szarpanie jednak niepokoi, choć nie występuje zawsze.
Najczęściej zdarza się to podczas ruszania, gdzie szybko puszczam sprzęgło i dodaję sporo gazu. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-08-2015, 07:19
|
|
|
Daniobr napisał/a: | Najczęściej zdarza się to podczas ruszania, gdzie szybko puszczam sprzęgło i dodaję sporo gazu. |
Hmm.. Czy zrywa przyczepność kół i wygląda to tak jakby tracił i łapał przyczepność? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Lucas123w
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 977 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 18-08-2015, 17:44
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Hmm.. Czy zrywa przyczepność kół i wygląda to tak jakby tracił i łapał przyczepność? |
Hubeeert, opisał dokładnie działanie ASC, przy zbyt gwałtownym ruszaniu, koła chciały by zabuksować a system je blokuje, co może być odbieranie jak kangurzenie na przedniej osi.
Daniobr, wyłącz ASC i wtedy sprawdź czy szarpie. |
_________________  |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-08-2015, 17:57
|
|
|
Lucas123w napisał/a: | Hubeeert napisał/a: | Hmm.. Czy zrywa przyczepność kół i wygląda to tak jakby tracił i łapał przyczepność? |
Daniobr, opisał dokładnie działanie ASC, przy zbyt gwałtownym ruszaniu, koła chciały by zabuksować a system je blokuje, co może być odbieranie jak kangurzenie na przedniej osi.
Daniobr, wyłącz ASC i wtedy sprawdź czy szarpie. |
Ekhm, nie do konca - to może być oznaka skonczonych amortyzatorów przedniej osi. ASC działa inaczej - przede wszystkim nie szarpie... |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
apikus
Mitsumaniak

Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Sty 2007 Posty: 1929 Skąd: Staniszów
|
Wysłany: 24-08-2015, 07:36
|
|
|
Niestety pierścień 1575A082 jest za duży do Lancera 1,5.
U mnie potrzebny jest 1575A085
|
|
|
|
 |
W0JTEK
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2012 Posty: 2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 05-10-2015, 20:45 Automatyczne włączanie ogrzewania szyby z wycieraczkami
|
|
|
Witam wszystkich , mój pierwszy problem z Lancerem (1.5 sedan invite 2009) po włączeniu wycieraczek (i po ok.2 minutach działania na dowolnym biegu wycieraczek) włącza się samoczynnie ogrzewanie tylnej szyby, po wyłączeniu ogrzewania i wycieraczek ponownie włączam wycieraczki ale nie włącza się automatycznie ogrzewanie szyby. Włączanie i wyłączanie modułu komfortu nie pomaga. Może ktoś ma pomysł jak to wyłączyć ? |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 06-10-2015, 09:05
|
|
|
W0JTEK, jedź do ASO, ostatnio była akcja serwisowa wymiany modułu ETACS.
http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=165
Sprawdź, być może Twój egzemplarz znajduje się na liście. W Krakowie masz zaprzyjaźniony salon Auto-Krak. |
|
|
|
 |
W0JTEK
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2012 Posty: 2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-10-2015, 12:54
|
|
|
mjsystem napisał/a: | W0JTEK, jedź do ASO, ostatnio była akcja serwisowa wymiany modułu ETACS.
http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=165
Sprawdź, być może Twój egzemplarz znajduje się na liście. W Krakowie masz zaprzyjaźniony salon Auto-Krak. |
Byłem w Autokraku ale mój etacs nie kwalifikowł sie do wymiany. |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 06-10-2015, 12:59
|
|
|
W0JTEK, A pytałeś, czy zdiagnozują Ci usterkę? |
|
|
|
 |
|