Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Świece do Lancer 2.0 135KM
Autor Wiadomość
juar_78 
Forumowicz

Auto: MitsubishiLancerKombi2.0 2006
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 461
Skąd: Śląsk
Wysłany: 11-10-2015, 22:23   

krzychu napisał/a:
Według książki do 4G63 producent poleca tylko jednego świece NGK IGR6A-11. O Denso nie ma mowy. Ja bym nie zmieniał wcześniej ze względu na gaz jeśli by się nic z nimi nie działo...


Zgoda. Co chyba jednak nie oznacza, że nie można żadnej innej zamontować.

Tak, czy inaczej dzięki za wszystkie spostrzeżenia. Chyba zainwestuje w NGK.

W Cari 1.6 zakładałem oczywiście "zwykłe" świece, tyle że NGK i śmigałem na gazie wymieniając je po 50 tys. Było OK.

W Lancerze jednak przy porankach z temperaturą zbliżającą się do 0 st. C zauważyłem jednak, że po pierwszym strzale nie odpala od razu. Mam jednak nie zalecane rekomendowane irydowe a "zwykłe" NGK i przebieg już ponad 30 tys. na nich.
 
 
Carloss 
Forumowicz
insane


Auto: Lancer Sport, Kadett E, Astra
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 166
Skąd: TSK
Wysłany: 20-01-2016, 16:20   

Ostatnio, z ciekawości założyłem zwykłe NGK V-Line BKR6E-11 po 8,50 zł do 2.0 4G63 i powiem Wam, że chodzi i odpala identycznie jak na irydowych. Przy moich przebiegach - tym samochodem, oscylujących w granicach 5-6 tyś rocznie, trochę posłużą..
_________________

 
 
 
minek106 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 Sport Kombi 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 12
Skąd: Białystok
Wysłany: 31-03-2016, 14:06   

Panowie czy świece NGK BKR6E-11 nie są odrobinę krótsze od świec irydowych - nie chodzi mi o gwint bo ten jest na pewno taki sam ale o długość izolatora ceramicznego i nakrętki kontaktowej ?
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 01-04-2016, 00:33   

minek106 napisał/a:
Panowie czy świece NGK BKR6E-11 nie są odrobinę krótsze od świec irydowych

A czy świeca zapachowa ProCandle 071009 / walec / wanilia nie jest przypadkiem bardziej matowa od świecy z Ikei?
Mogłes podac numer irydówki :wink:

Spisz numery ze świec i sprawdź.
W numerze masz wszystkie informacje zakodowane :wink:

http://www.sparkplugs.com...lug_Chart_1.jpg
 
 
ohara
[Usunięty]

Wysłany: 11-08-2020, 15:16   

Zakładał ktoś do 2.0 135km te świece Denso K20TT.?
 
 
lucekm 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Intense 06
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2016
Posty: 70
Skąd: BZA
Wysłany: 12-08-2020, 16:39   

minek106 napisał/a:
Panowie czy świece NGK BKR6E-11 nie są odrobinę krótsze od świec irydowych - nie chodzi mi o gwint bo ten jest na pewno taki sam ale o długość izolatora ceramicznego i nakrętki kontaktowej ?

Są krótsze, ale współpracują z silnikiem 2.0
Sprawdzone. :wink:
 
 
remi 
Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 810
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 23-08-2020, 19:24   

Co do świec irydowych NGK IGR6A-11, poczytajcie na necie, bo jest sporo podrabianych. Różnice są w samym wyglądzie świec i opakowaniu. Ja ostatnio kupowałem i wyszło, że kupiłem oryginalne. Zmieniałem świece, bo miałem wypadanie zapłonu, jednak okazało się, że winny był wtrysk LPG.
Na tych świecach co w sumie je niepotrzebnie ( a może już potrzebnie) wymieniłem, to przejechałem na gazie 65 tys. kilometrów, też były oryginalne NGK.
 
 
MitsuGo 
Forumowicz
LPG 11.6 l/100km


Auto: cs9w 2.0, CY 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2018
Posty: 369
Skąd: z PL
Wysłany: 31-08-2020, 10:40   

Po ilu tys. km padł wtrysk gazu i jaki to był wtrysk ?
_________________
Go MitsuGo
 
 
remi 
Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 810
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 01-09-2020, 19:39   

Mi padł jakoś bardzo szybko. Niecałe 100 tys. Wtrysk BRC pomarańczowy. Dodam, że filtr zmieniany co 15 tys, tankowany na stacjach znanych marek. Czasami sporadycznie na jakiś mniej znanych.
Co do padnięcia wtrysku, to nawet zaprzyjaźniony gazownik się zdziwił, bo mówił, że to się raczej nie zdarza.
 
 
MitsuGo 
Forumowicz
LPG 11.6 l/100km


Auto: cs9w 2.0, CY 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2018
Posty: 369
Skąd: z PL
Wysłany: 04-09-2020, 10:56   

około 100 tys to chyba nie tak źle na wtrysk gazowy, w sumie nie wiem ile mogą pracować bez usterki. Dzięki remi.
_________________
Go MitsuGo
 
 
CLX 420 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer cs 2.0 dohc 135km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Paź 2020
Posty: 22
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 17-10-2020, 11:45   

No 100 tyś. to dobry wynik .Moje wtryski Barracuda wytrzymały 125tyś. i jestem zadowolony.Koszt jednego to 80zł,bardziej bym się obawiał o stabilność reduktora czyli parownika.Jak wtrysk padnie to odrazu czuć,a parownik traci ciśnienie silnik dostaje po tyłku mniej zauważalnie.
 
 
lucekm 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Intense 06
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2016
Posty: 70
Skąd: BZA
Wysłany: 17-10-2020, 18:43   

Ja w tą sobotę po 30kkm musiałem czyścić wszystkie wtryski barracuda bo na 4cylindrze tak się zatykał że wypadał zapłon.
Także wtrysk wtryskowi nie równy.
 
 
CLX 420 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer cs 2.0 dohc 135km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Paź 2020
Posty: 22
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 17-10-2020, 20:04   

Wszystko zależy od jakości tankowanego gazu.Jednym tankowaniem można sobie załatwic filtry i wtryski.Barracudy można wyczyścić?
 
 
lucekm 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Intense 06
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2016
Posty: 70
Skąd: BZA
Wysłany: 18-10-2020, 20:40   

CLX 420 napisał/a:
Wszystko zależy od jakości tankowanego gazu.Jednym tankowaniem można sobie załatwic filtry i wtryski.Barracudy można wyczyścić?

Można, mimo że są nierozbieralne. Wszystko zależy od metody. Żeby nie to że mam je 30tys. i ok. 4 lata to bym potraktował je dykta.
Tak robił to profesjonalny serwis.
 
 
CLX 420 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer cs 2.0 dohc 135km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Paź 2020
Posty: 22
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 18-10-2020, 21:36   

Myśle ze instalacja gazowa to takie oszczędności,że raz na pare lat wydatek 300 czy 400zł to nic wielkiego.Czyszczenie denaturatem przez przepalenie to wielkie ryzyko dla silnika.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.