Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: fj_mike
18-10-2015, 16:40
[EAx 97-04] Mitsubishi Galant 2002 2,5 tiptronic
Autor Wiadomość
mlz88 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant SE 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 29
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12-10-2015, 06:27   

dmi, co do lakieru masz na myśli, że nadkola mają ciemniejszy kolor, także zapewne kiedyś rdza wyszła na wierzch i ktoś to pewnie zdarł, zaszpachlował i zamalował kolorem o podobnym odcieniu, czy nie powinienem traktować tego jako zaletę, skoro ktoś o to zadbał w jakimś stopniu? Co do wybrzuszenia, to rzeczywiście wydaje się, że na przedniej części tylnego nadkola od strony kierowcy coś tam jest ale może taka perspektywa zdjęcia, jeśli ktoś robił tylne nadkole to chyba dziwne, żeby zaczęło puchnąć?
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-10-2015, 08:26   

mlz88 napisał/a:
dmi, co do lakieru masz na myśli, że nadkola mają ciemniejszy kolor, także zapewne kiedyś rdza wyszła na wierzch i ktoś to pewnie zdarł, zaszpachlował i zamalował kolorem o podobnym odcieniu, czy nie powinienem traktować tego jako zaletę, skoro ktoś o to zadbał w jakimś stopniu? Co do wybrzuszenia, to rzeczywiście wydaje się, że na przedniej części tylnego nadkola od strony kierowcy coś tam jest ale może taka perspektywa zdjęcia, jeśli ktoś robił tylne nadkole to chyba dziwne, żeby zaczęło puchnąć?


Jeśli był robiony porządnie to zaleta, jeśli był robiony pod sprzedaż to szybko wyjdzie rudzielec i dojdą dodatkowe koszty.
 
 
mlz88 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant SE 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 29
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12-10-2015, 08:34   

Wiem, że ciężko znaleźć perełkę i liczę się z tym, że będę musiał trochę dodatkowo zainwestować. Jeśli wszystko, tj. auto+opłaty+płyny+naprawy wyniosą mnie na starcie 15-16 tys. to płakać nie będę - na takie koszty jestem nastawiony, niestety 20 tys. w tej chwili jest poza moim zasięgiem.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 12-10-2015, 14:17   

mlz88, welurowej tapicerki to on napewno nie ma. To zwykła szmata.
 
 
mlz88 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant SE 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 29
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13-10-2015, 07:48   

Przedzwonię dzisiaj do Żagania, zobaczę co więcej uda mi się dowiedzieć.
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 14-10-2015, 07:09   

dmi napisał/a:
- esp to nie posiada żaden galant tej generacji
bredzisz. Sam miałem jednego takiego kombiaka.
W Mitsu nazywa się to ASC.
Szybko można sprawdzić czy dany egzemplarz ma ASC: otwieramy podłokietnik, wyjmujemy schowek i jak widzimy dwa czujniki (przeciążenia i obrotu wokół osi pionowej) przykręcone do podłogi za ręcznym to mamy ASC czyli ESP.

Jeśli się nie mylę (?) to wychodziło to tylko i wyłącznie z TCL.
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
dmi 
Mitsumaniak


Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 475
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 14-10-2015, 12:01   

mhmm wydawało mi się, że tylko TCL'a posiadajo......
 
 
mlz88 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant SE 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 29
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-10-2015, 06:46   

Drodzy koledzy,

Wczoraj rozmawiałem z właścicielem auta w Żaganiu
http://otomoto.pl/oferta/...html#20b1e3a716
i sprawa wygląda tutaj tak:
1. Auto oczywiście z Niemiec, jeżdżone przez dziadka (jak każdy Niemiec), samochód oclony, cło wliczone w cenę
2. Tylne nadkola były konserwowane (stąd może być inny odcień lakieru)
3. Numer VIN samochodu to JMBSREA5A1Z001946, link do raportu:
http://www.autodna.pl/vin...21870c9295f003f
4 Według raportu zgadza się skrzynia biegów, silnik, kolor ale zastanawia mnie kilka rzeczy:
- w ogłoszeniu podany jest rocznik 2002, natomiast raport wykazuje 2000. Możliwe jest, żeby ktoś się pomylił zapisując samochód do bazy, czy nie ma takiej opcji?
- według raportu nie jest to wersja AVANCE (lub AWANCE, jak kto woli :) ), tylko ELEGANCE, jednak w raporcie na liście wyposażenia jest zapis PE0 BUMPER CHANGE - może to oznaczać zmianę zderzaków na te z wersji AVANCE?

VIN otrzymałem późnym wieczorem i nie od razu miałem możliwość jego sprawdzenia, toteż do sprzedawcy jeszcze nie dzwoniłem. Najbardziej martwi mnie ten rocznik i ewentualnie dosłownie pusta rubryka z Historią Pojazdu ale najwidoczniej Niemiec nie robił go w ASO - sprzedawca powiedział, że ma całą teczkę faktur z Niemiec. W razie co to będę miał ze sobą osobę znającą niemiecki, ale kluczowa jak dla mnie sprawa to fakt wymianu rozrządu.

Co o tym wszystkim myślicie i czy poza wyjaśnieniem sprawy z rocznikiem, o coś jeszcze powinienem gościa zapytać?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21022
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 15-10-2015, 07:09   

Według CAPS-a: Production period 2002023.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
mlz88 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant SE 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 29
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-10-2015, 07:53   

Bizi78, mógłbyś podać źródło, w którym otrzymałeś tą informację? Szukam po haśle CAPS, ale nie jestem za bardzo obeznany w temacie, także będę wdzięczny za podpowiedź.
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 15-10-2015, 08:41   

mlz88 napisał/a:
według raportu nie jest to wersja AVANCE (lub AWANCE, jak kto woli ), tylko ELEGANCE, jednak w raporcie na liście wyposażenia jest zapis PE0 BUMPER CHANGE - może to oznaczać zmianę zderzaków na te z wersji AVANCE?


Czasami podane jest Elegance ale jest opcja zmiany zderzaków też tak jest w tym
SP5 : CRU/CONT + BUMPER CHANGE + OTHER OPTION

mlz88 napisał/a:
2. Tylne nadkola były konserwowane (stąd może być inny odcień lakieru)


Konserwacja robi się od środka i to nie ma wpływu na kolor.
 
 
mlz88 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant SE 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 29
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-10-2015, 08:48   

Cytat:
Konserwacja robi się od środka i to nie ma wpływu na kolor.

No to chyba istnieje możliwość, że rdza wyszła kiedyś na wierzch, ktoś to zdarł do gołej blachy i zamalował? Test grubości lakieru powinien wszystko wykazać.
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 15-10-2015, 08:53   

mlz88 napisał/a:
Cytat:
Konserwacja robi się od środka i to nie ma wpływu na kolor.

No to chyba istnieje możliwość, że rdza wyszła kiedyś na wierzch, ktoś to zdarł do gołej blachy i zamalował? Test grubości lakieru powinien wszystko wykazać.


Tyle że rdza na tym nadkolu wychodzi od środka, tak że zeszlifowanie i malowanie na długo nie pomoże, tam trzeba wstawić nową blachę.
 
 
mlz88 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant SE 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 29
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-10-2015, 09:35   

Cytat:
Tyle że rdza na tym nadkolu wychodzi od środka, tak że zeszlifowanie i malowanie na długo nie pomoże, tam trzeba wstawić nową blachę.


Masz namyśli, że trzebaby wymienić całe nadkole?

Znalazłem internetową wersję CAPS - tam rzeczywiście podaje 2002r.

http://www.auto-parts.spb...BSREA5A1Z001946
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 15-10-2015, 09:49   

mlz88 napisał/a:
Masz namyśli, że trzebaby wymienić całe nadkole?


Całe nie wystarczy kawałek odciąć i przyspawać reperaturkę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.