Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:57 |
Falują obroty po zapaleniu gdy ruszam kierownicą na zimnym |
Autor |
Wiadomość |
Paput
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0 16V 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2015 Posty: 141 Skąd: PUŁAWY
|
Wysłany: 18-08-2015, 21:59 Falują obroty po zapaleniu gdy ruszam kierownicą na zimnym
|
|
|
Jak w temacie. Silnik 2.0 NA w O1. Gdy jest zimny i gdy go odpalę ładnie wchodzi na ssanie i mogę ruszać gaz i nic się nie dzieje złego natomiast gdy ruszę kierownicą obroty podnoszą się do 1.5 tys a potem spadają i znowu się podnoszą, Gdy się rozgrzeje a nie ruszam kierownicą jest ok. Mieliście z czymś takim do czynienia? |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 19-08-2015, 13:18
|
|
|
Jak ruszasz kierownica to wzrasta obciążenie pompy wspomagania. Pompa ma taki czujnik ciśnieniowy który steruje ECU w celu podniesienia obrotów. Odepnij kabelek od pompy i sprawdź obroty bez tego dodatkowego sterowania. |
|
|
|
 |
Paput
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0 16V 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2015 Posty: 141 Skąd: PUŁAWY
|
Wysłany: 19-08-2015, 22:02
|
|
|
elektryk napisał/a: | Jak ruszasz kierownica to wzrasta obciążenie pompy wspomagania. Pompa ma taki czujnik ciśnieniowy który steruje ECU w celu podniesienia obrotów. Odepnij kabelek od pompy i sprawdź obroty bez tego dodatkowego sterowania. |
kiedyś własnie czytałem o tym, ty też tak masz kolego taki objaw? |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 21-08-2015, 09:38
|
|
|
Przy totalnie zimnym silniku nie ma różnicy bo obroty jałowe są ok 1500. U mnie zarówno przy lekko nagrzanym jak i gorącym obroty jałowe skaczą o jakieś 100 w momencie jak kręcę kierownicą na postoju. |
|
|
|
 |
Paput
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0 16V 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2015 Posty: 141 Skąd: PUŁAWY
|
Wysłany: 14-10-2015, 19:51
|
|
|
elektryk napisał/a: | Przy totalnie zimnym silniku nie ma różnicy bo obroty jałowe są ok 1500. U mnie zarówno przy lekko nagrzanym jak i gorącym obroty jałowe skaczą o jakieś 100 w momencie jak kręcę kierownicą na postoju. |
odpiąłem ten kabelek było jeden dzień ok a teraz jak zapale mam nagle 2 tys obr i schodzi na 1,5 tys jak nie ruszam i rozgrzeje sie trochę to jest ok ale jak zaczne jechac to faluja 1,5-2,0 tys obr. Jak sie trochę rozgrzeje to wszystko się uspokaja. NIe wiem o co biega. Może przczyścić przpustnicę? Może czujnik temp cieczy chłodzącej nawala trochę. Sam już nie wiem. Chyba że krokowy w przepustnicy tak wariuje... |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 15-10-2015, 10:30
|
|
|
Paput napisał/a: | teraz jak zapale mam nagle 2 tys obr i schodzi na 1,5 tys jak nie ruszam i rozgrzeje sie trochę to jest ok ale | U mnie jest tak samo.
Paput napisał/a: | jak zaczne jechac to faluja 1,5-2,0 tys obr. | Ale jak jedziesz to chyba operując nogą zmieniasz obroty. Po puszczeniu gazu silnik też nie zmniejsza obrotów momentalnie. |
|
|
|
 |
Paput
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0 16V 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2015 Posty: 141 Skąd: PUŁAWY
|
Wysłany: 16-10-2015, 20:56
|
|
|
elektryk napisał/a: | Ale jak jedziesz to chyba operując nogą zmieniasz obroty. Po puszczeniu gazu silnik też nie zmniejsza obrotów momentalnie. | no własnie potrafią nawet trochę wzrosnąc podczas gdy wciśnę sprzęgło nawet jak juz jest rozgrzany |
_________________ Rover 416Si 1.6 16V - nie ma
Audi a4 b5 1.9 Tdi 110 KM - nie ma
Audi a4 b5 2.4 V6 quattro - nie ma
Toyota Rav 4 D4D - nie ma
Outlander I 2.0 16V - jest |
|
|
|
 |
|