Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
22-09-2015, 15:38
[II 2.0 DID] Akcja serwisowa Outlander i Lancer
Autor Wiadomość
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 21-10-2015, 21:30   

Kemot - może wyłączyli ci automatyczne światła, tak jak u mnie :lol:
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
Kemot 
Mitsumaniak

Auto: Outlander Intense+ 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 32
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-10-2015, 22:12   

Nie wiem co zrobili, w każdym razie nie mam podświetlenia wewnątrz, jedynie po przełączeniu świateł na auto, nie mogę zamknąć szyb pilotem, przy otwieraniu samochodu z pilota nie zapalają się światła, nie wiem czy coś jeszcze... W każdym razie umówiłem się na ponowną wizytę to zobaczymy...
 
 
vaha 
Forumowicz

Auto: OII fl 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2013
Posty: 39
Skąd: PO
Wysłany: 26-10-2015, 10:21   

Najlepsze w całej tej akcji jest to, że pisma wysyłają do pierwszych nabywców/właścicieli aut (kuriozum!). Ja dowiedziałem się o tym przypadkowo w weekend na zimowym przeglądzie. A byłem już u nich na kilku przeglądach, więc mogliby w międzyczasie zaktualizować dane w główniej bazie Mitsu. Porażka.
Generalnie jeśli chodzi o serwis (przynajmniej w Bydgoszczy) to jestem mało zadowolony z ich obsługi. Niestety jeszcze rok przyjdzie mi Outkiem jeździć :-/
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 27-10-2015, 21:39   

vaha napisał/a:
A byłem już u nich na kilku przeglądach, więc mogliby w międzyczasie zaktualizować dane w główniej bazie Mitsu.
Pomimo dwukrotnej wysyłki nowych danych i tak cały czas wysyłali do dealera, od którego kupiłem testówkę. Standard Mitsu
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
connan1 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II FL 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 4
Skąd: Wawa
Wysłany: 28-10-2016, 00:12   

Witajcie,

Odgrzeje nieco temat.
Czy ktos z Was po wymianie ETCS w ramach akcji serwisowej zaobserwowal brak ssania na zimnym i szarpanie rozgrzanego silnika oraz niepokojace dzwieki "sapanie" przy schodzebiu z obrotow powyzej 3000obr/min do biegu jalowego? Ponadto zauwazalnie spadlo wskazywane zuzycie paliwa kosztem dynamiki?
Dopiero co odebralem auto po wymianie w ramach akcji a wyglada na to, ze oprogramowanie zostalo zmodzone bez mojej wiedzy i zgody! Skladalem juz reklamacje w chwili odbioru auta i nie odpuszcze tego poki nie wroca mi go do stanu sprzed naprawy! Nagle samochod stal sie toporny a silnik wyraznie niedomaga.

Z gory dzieki za odpowiedzi
 
 
emil_d 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 248
Skąd: Stare Babice
Wysłany: 28-10-2016, 20:05   

connan1 napisał/a:
Witajcie,

Odgrzeje nieco temat.
Czy ktos z Was po wymianie ETCS w ramach akcji serwisowej zaobserwowal brak ssania na zimnym i szarpanie rozgrzanego silnika oraz niepokojace dzwieki "sapanie" przy schodzebiu z obrotow powyzej 3000obr/min do biegu jalowego? Ponadto zauwazalnie spadlo wskazywane zuzycie paliwa kosztem dynamiki?
Dopiero co odebralem auto po wymianie w ramach akcji a wyglada na to, ze oprogramowanie zostalo zmodzone bez mojej wiedzy i zgody! Skladalem juz reklamacje w chwili odbioru auta i nie odpuszcze tego poki nie wroca mi go do stanu sprzed naprawy! Nagle samochod stal sie toporny a silnik wyraznie niedomaga.

Z gory dzieki za odpowiedzi


U mnie na odwrót - autko stało się bardziej żwawe i zaczęło mniej palić. Zaczęła też spadać rura z turbo. Po wymianie na nową i zmianie cybantu jest OK. Turbiarz powiedział, że turbina nie doładowuje ??
_________________
 
 
connan1 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II FL 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 4
Skąd: Wawa
Wysłany: 28-10-2016, 23:16   

Turbina pracuje.Auto ma przejechane 86000 km do tej pory spisywalo sie wysmienicie. Samochod jest w oryginale nie byl chipowany. Moze to jakis zbieg okolicznosci ale problem zaczal sie dokladnie w chwili wymiany modulu. Brak ssania na zimnym, szarpanie na cieplym. Zastanawiam sie czy to nie EGR sie przywiesil. Mysle ze zrobie wodorowanie jeszcze zanim rozpetam wojenke z serwisem. Komputer rzeczywiscie pokazuje mniejsze zuzycie paliwa teraz. w miescie srednio 7.8l a do tej pory nigdy nie bylo mniej niz 10.3l. byloby ok gdyby nie to szarpanie i brak ssania. Nawet bym sie cieszyl ze mniej pali. Moze i mam pecha zwyczajnie i zbiegiem okolicznosci akurat nastapila jakas usterka....

[ Dodano: 28-10-2016, 23:23 ]
emil_d skoro jestes z okolicy moze moglibysmy sie ustawic gdzies i porownac?
opinia innego uzytkownika moglaby cos wniesc.
dzieki
 
 
emil_d 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 248
Skąd: Stare Babice
Wysłany: 01-11-2016, 18:55   

connan1 napisał/a:
Turbina pracuje.Auto ma przejechane 86000 km do tej pory spisywalo sie wysmienicie. Samochod jest w oryginale nie byl chipowany. Moze to jakis zbieg okolicznosci ale problem zaczal sie dokladnie w chwili wymiany modulu. Brak ssania na zimnym, szarpanie na cieplym. Zastanawiam sie czy to nie EGR sie przywiesil. Mysle ze zrobie wodorowanie jeszcze zanim rozpetam wojenke z serwisem. Komputer rzeczywiscie pokazuje mniejsze zuzycie paliwa teraz. w miescie srednio 7.8l a do tej pory nigdy nie bylo mniej niz 10.3l. byloby ok gdyby nie to szarpanie i brak ssania. Nawet bym sie cieszyl ze mniej pali. Moze i mam pecha zwyczajnie i zbiegiem okolicznosci akurat nastapila jakas usterka....

[ Dodano: 28-10-2016, 23:23 ]
emil_d skoro jestes z okolicy moze moglibysmy sie ustawic gdzies i porownac?
opinia innego uzytkownika moglaby cos wniesc.
dzieki


Pewnie, jak na krótko to któregoś wieczora. Jak na dłużej to dopiero weekend 19-20 :(
_________________
 
 
athorgal 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2014
Posty: 34
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-08-2017, 19:40   

Witam
U mnie była taka niedogodność, że nieraz w momencie skręcania włączały się wycieraczki
Dzisiaj i ja byłem z OII 2.0 DID na akcji serwisowej wymiany modułu ETCS
Umówiłem się w Auto Test Marki
Wszystko trwało niecałą godzinkę
Pan z serwisu powiedział, że wymieniają moduł i przegrywają ustawienia z jednego na drugi
Na razie nie zaobserwowałem żadnych zmian
Jak by co to dam znać
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.