Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:57
Outlander 2.4 MIVEC 2005 4x4 biegi ciężko wchodzą
Autor Wiadomość
Paput 
Forumowicz


Auto: Outlander I 2.0 16V 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2015
Posty: 141
Skąd: PUŁAWY
Wysłany: 16-10-2015, 20:37   

Odgrzeje trochę kotleta, mam podobne objawy jak koledzy, wczoraj wymieniłem sobuie wysprzęglik gdyż myślałem że to on jest winowajcą. Jednak nie. Odpowietrzyłem sobie układ. Sprzęgło bierze bardzo nisko pusze je moze na 1cm i auto juz rusza. Może faktycznie zajrzę do regulacji pedału sprzęgła. Ktoś to robił? Pomogło? Czasem jak chce przerzucić z 1 na 2 to wydaje mi się że nie zdąrzy się wysprzęglić doborze i ja łapie za lewarek i wtedy jest takie pyknięcie lewarka.
_________________
Rover 416Si 1.6 16V - nie ma
Audi a4 b5 1.9 Tdi 110 KM - nie ma
Audi a4 b5 2.4 V6 quattro - nie ma
Toyota Rav 4 D4D - nie ma
Outlander I 2.0 16V - jest
 
 
Zwierzu 
Forumowicz


Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-11-2015, 21:42   

Paput napisał/a:
Odgrzeje trochę kotleta, mam podobne objawy jak koledzy, wczoraj wymieniłem sobuie wysprzęglik gdyż myślałem że to on jest winowajcą. Jednak nie. Odpowietrzyłem sobie układ. Sprzęgło bierze bardzo nisko pusze je moze na 1cm i auto juz rusza. Może faktycznie zajrzę do regulacji pedału sprzęgła. Ktoś to robił? Pomogło? Czasem jak chce przerzucić z 1 na 2 to wydaje mi się że nie zdąrzy się wysprzęglić doborze i ja łapie za lewarek i wtedy jest takie pyknięcie lewarka.


Mam identycznie i zastanawiam ssie od czego zacząć.
_________________

 
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 04-11-2015, 10:15   

Układ sprzęgła działa jak dwie strzykawki połączone rurką. Od strony pedału można regulować długość popychacza tłoka aż do momentu kiedy tłoczek będzie maksymalnie wciśnięty, a pedał jeszcze nie. Do regulacji potrzeba chyba kluczyk rozmiar 10 do odblokowania nakrętki na popychaczu. Potem popychacz się wykręca-wykręca z mechanizmu pedału, a na końcu trzeba nakrętkę dokręcić. Tutaj jest mały haczyć bo dobrze na czas dokręcania zablokować obracanie popychacza. Miejsca jest tam mało, dobrze "dorobić" sobie krótki kluczyć rozmiar 7 (albo 6, nie pamiętam dokładnie), bo na popychaczu jest kawałek płaskiego o tej grubości. Z góry uprzedzam żeby nie kręcić mocno, bo przełożenie jest dość duże i mały obrót bardzo mocno czuje się na działaniu sprzęgła.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.