 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:57 |
Outlander 2.4 MIVEC 2005 4x4 biegi ciężko wchodzą |
Autor |
Wiadomość |
Paput
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0 16V 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2015 Posty: 141 Skąd: PUŁAWY
|
Wysłany: 16-10-2015, 20:37
|
|
|
Odgrzeje trochę kotleta, mam podobne objawy jak koledzy, wczoraj wymieniłem sobuie wysprzęglik gdyż myślałem że to on jest winowajcą. Jednak nie. Odpowietrzyłem sobie układ. Sprzęgło bierze bardzo nisko pusze je moze na 1cm i auto juz rusza. Może faktycznie zajrzę do regulacji pedału sprzęgła. Ktoś to robił? Pomogło? Czasem jak chce przerzucić z 1 na 2 to wydaje mi się że nie zdąrzy się wysprzęglić doborze i ja łapie za lewarek i wtedy jest takie pyknięcie lewarka. |
_________________ Rover 416Si 1.6 16V - nie ma
Audi a4 b5 1.9 Tdi 110 KM - nie ma
Audi a4 b5 2.4 V6 quattro - nie ma
Toyota Rav 4 D4D - nie ma
Outlander I 2.0 16V - jest |
|
|
|
 |
Zwierzu
Forumowicz

Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-11-2015, 21:42
|
|
|
Paput napisał/a: | Odgrzeje trochę kotleta, mam podobne objawy jak koledzy, wczoraj wymieniłem sobuie wysprzęglik gdyż myślałem że to on jest winowajcą. Jednak nie. Odpowietrzyłem sobie układ. Sprzęgło bierze bardzo nisko pusze je moze na 1cm i auto juz rusza. Może faktycznie zajrzę do regulacji pedału sprzęgła. Ktoś to robił? Pomogło? Czasem jak chce przerzucić z 1 na 2 to wydaje mi się że nie zdąrzy się wysprzęglić doborze i ja łapie za lewarek i wtedy jest takie pyknięcie lewarka. |
Mam identycznie i zastanawiam ssie od czego zacząć. |
_________________
 |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 04-11-2015, 10:15
|
|
|
Układ sprzęgła działa jak dwie strzykawki połączone rurką. Od strony pedału można regulować długość popychacza tłoka aż do momentu kiedy tłoczek będzie maksymalnie wciśnięty, a pedał jeszcze nie. Do regulacji potrzeba chyba kluczyk rozmiar 10 do odblokowania nakrętki na popychaczu. Potem popychacz się wykręca-wykręca z mechanizmu pedału, a na końcu trzeba nakrętkę dokręcić. Tutaj jest mały haczyć bo dobrze na czas dokręcania zablokować obracanie popychacza. Miejsca jest tam mało, dobrze "dorobić" sobie krótki kluczyć rozmiar 7 (albo 6, nie pamiętam dokładnie), bo na popychaczu jest kawałek płaskiego o tej grubości. Z góry uprzedzam żeby nie kręcić mocno, bo przełożenie jest dość duże i mały obrót bardzo mocno czuje się na działaniu sprzęgła. |
|
|
|
 |
|
|