Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
pompa wtryskowa czy uklad paliwowy
Autor Wiadomość
pawelde 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero v60 3,2
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 08 Lis 2015
Posty: 2
Skąd: niemcy
Wysłany: 08-11-2015, 19:59   pompa wtryskowa czy uklad paliwowy

Witam wszystkich,to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość.
problem.
Jadę sobie spokojnie 80km/h nagle brakuje mi paliwa (gdzie paliwa miałem sporo)charakterystyczny klekot brak reakcji na gaz,po 200-300 metrów łapie paliwo i jadę dalej ale klekot nadal jest i pojawiła się kontrolka check engine.Po kilkuset metrach zgasiłem auto,maska w górę pompka na filtrze miękka,dolałem 20l podpompowałem odpaliłem jest ok poza kontrolką nadal świeci. Rano odpalam nie pali na wszystkie gary i telepie przygazowałem i załapał ale kontrolka nie zgasła.Bylem u mechanika na komputerze wykazało dwa błędy pompy wtryskowej nr 21 i 30 poza tym wszystko ok. Auto nie kopci (nawet jakby mniej) mocy nie brakuje podczas ruszania lekko przymuli ale później ok.Po każdym odpaleniu ciepłego silnika kontrolka gaśnie pojawia się po 300-800 metrów.Wyciągać pompę i do regeneracji czy może to wina układu paliwowego (rozszczelniony zabrudzony filtr zawalony coś ze smokiem) proszę o pomoc
Z góry dziękuję
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 09-11-2015, 08:43   

Błąd 21 to błąd czujnika na pompie. on może powodować taką reakcje. Nie wyciągał bym pospiesznie pompy.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
pawelde 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero v60 3,2
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 08 Lis 2015
Posty: 2
Skąd: niemcy
Wysłany: 18-11-2015, 19:37   

zrobiłem mu jeszcze jednego skana i wykazało błędy nr.
43 spritzversteller magnetventil (elektrozawór)
25 spritzversteller regelung nie wiem o co chodzi
czy chodzi tu o elektrozawór TPS i czy wymiana jest w miare prosta

dzieki i pozdrawiam
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 19-11-2015, 08:08   

Uszkodzony zawór TPS i CTV prawdopodobne zabrakło paliwa.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.