 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
pompa wtryskowa czy uklad paliwowy |
Autor |
Wiadomość |
pawelde
Nowy Forumowicz
Auto: pajero v60 3,2
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 08 Lis 2015 Posty: 2 Skąd: niemcy
|
Wysłany: 08-11-2015, 19:59 pompa wtryskowa czy uklad paliwowy
|
|
|
Witam wszystkich,to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość.
problem.
Jadę sobie spokojnie 80km/h nagle brakuje mi paliwa (gdzie paliwa miałem sporo)charakterystyczny klekot brak reakcji na gaz,po 200-300 metrów łapie paliwo i jadę dalej ale klekot nadal jest i pojawiła się kontrolka check engine.Po kilkuset metrach zgasiłem auto,maska w górę pompka na filtrze miękka,dolałem 20l podpompowałem odpaliłem jest ok poza kontrolką nadal świeci. Rano odpalam nie pali na wszystkie gary i telepie przygazowałem i załapał ale kontrolka nie zgasła.Bylem u mechanika na komputerze wykazało dwa błędy pompy wtryskowej nr 21 i 30 poza tym wszystko ok. Auto nie kopci (nawet jakby mniej) mocy nie brakuje podczas ruszania lekko przymuli ale później ok.Po każdym odpaleniu ciepłego silnika kontrolka gaśnie pojawia się po 300-800 metrów.Wyciągać pompę i do regeneracji czy może to wina układu paliwowego (rozszczelniony zabrudzony filtr zawalony coś ze smokiem) proszę o pomoc
Z góry dziękuję |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 09-11-2015, 08:43
|
|
|
Błąd 21 to błąd czujnika na pompie. on może powodować taką reakcje. Nie wyciągał bym pospiesznie pompy. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
pawelde
Nowy Forumowicz
Auto: pajero v60 3,2
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 08 Lis 2015 Posty: 2 Skąd: niemcy
|
Wysłany: 18-11-2015, 19:37
|
|
|
zrobiłem mu jeszcze jednego skana i wykazało błędy nr.
43 spritzversteller magnetventil (elektrozawór)
25 spritzversteller regelung nie wiem o co chodzi
czy chodzi tu o elektrozawór TPS i czy wymiana jest w miare prosta
dzieki i pozdrawiam |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 19-11-2015, 08:08
|
|
|
Uszkodzony zawór TPS i CTV prawdopodobne zabrakło paliwa. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|
|