 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Podmianka ECU |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21948 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 04-04-2007, 15:28 Podmianka ECU
|
|
|
Czy jest ktoś z Wielkopolski, kto posiada CAO 1.6 i zgodziłby się założyć do mojego Colta swoje ECU (tak na godzinkę)? |
|
|
|
 |
burst [Usunięty]
|
Wysłany: 06-04-2007, 20:05
|
|
|
Wątpie żeby moje ECU pasowało do CAO (niech się wypowiedzą inni) ale jak chcesz to w przysłym tygodniu (wtorek-środa) będę jechał do Zielonej Góry, a to w twoim kierunku. Mam już na swoim koncie kilka ożywionychy ECU więc może twoje też da się zreanimować. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21948 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 07-04-2007, 00:57
|
|
|
Dzięki, że się odezwałeś. Miałem nadzieję, że Ty napiszesz, bo śledziłem już Twoje posty na tematy elektroniki i jestem pod wrażeniem. Dokładnie tak jadąc do Zielonej Góry pojedziesz przez Wolsztyn.
Z moim ECU na chwilę obecną sprawa wygląda tak, że dzisiaj odebrałem je od elektronika z założonymi nowymi kondziorami i zamontowałem do auta. Przyznam, że nie uczyłem go obrotów, bo nie miałem czasu. Wygląda to tak, że obroty są raz na 1500, za chwilę trochę wyżej, innym razem na 1100 a raz mi zgasł po odpaleniu.
Podczas jazdy auto nie szarpie na wolnych obrotach i nie przerywa. Jedzie OK. Obroty nie falują.
Mam ważne pytanie:Czy podejrzewasz tu zacinający się lub zawieszający silniczek krokowy czy może to kwestia elektroniki?
P.S. Masz może jakąś instrukcję krok po kroku demontażu i czyszczenia silniczka krokowego?
W sprawie sprawdzenia ECU to napiszę Ci jeszcze w tym temacie czy dam radę we wtorek lub środę. Bo mam dużo pracy, mimo, że nadchodzą święta (zagłębie pieczarkowe ).
[ Dodano: 07-04-2007, 01:01 ]
Aha dzisiaj po montażu ECU włączyłem zapłon i czekałem minutę aż krokowiec zrobi "bzzzz" a tu nic. Cisza. Czy on za każdym razem po włączeniu zapłonu powinien po ok. 20 sekundach "bzyknąć"? |
|
|
|
 |
burst [Usunięty]
|
Wysłany: 07-04-2007, 09:54
|
|
|
Za każdym razem jak wyłączysz kluczyk na off (do zera), i włączysz to powinien bzyknąć. Może być zawieszający się silniczek, albo ECU nie dostaje sygnału z TPSa i nie wie jak mocno zakręcić krokowcem. Instrukcji do CAO nie mam . Możemy podpiąć go pod kompa i zobaczyć czy ECU steruje krokowcem będzie pewne przynajmniej czy to on. Jeszcze jedno za każdym razem jak wymieniałem kondensatory w ECU to konieczna była regulacja obrotów. Zazwyczaj ECU było już tak zalane elektrolitem, że nie miało odczytu przynajmniej z 4 czujników więc ustawiało totalne głupoty. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21948 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 07-04-2007, 17:08
|
|
|
burst napisał/a: | Jeszcze jedno za każdym razem jak wymieniałem kondensatory w ECU to konieczna była regulacja obrotów. Zazwyczaj ECU było już tak zalane elektrolitem, że nie miało odczytu przynajmniej z 4 czujników więc ustawiało totalne głupoty. | Obrotów po wymianie kondensatorów nie ustawiałem a kondzie na szczęście nie były jeszcze wylane. Więc najpierw nauczę ECU porządnie obrotów a później spróbuję je wyregulować. |
|
|
|
 |
|
|