| 
		Zaciski Brembo do VR4 | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 mirex94  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Złoty Galant 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 307 Skąd: Zielona góra 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-12-2015, 22:20   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | a ktos testowal czerwone lub zolte ebc? | 
             
						
				_________________ Wymarzony samochód sie buduje nie kupuje.
 
 
Mitsu Galant 97' 2.0 "Żółtek"
 
 
  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 danino88  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1. 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-12-2015, 22:58   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Grid napisał/a: | 	 		   	  | Hugo napisał/a: | 	 		  | Auto z takim przyśpieszeniem w standardzie powinno mieć zaciski 4-tłoczkowe Brembo i tarcze 320 mm... Coś Mitsubishi nie potrafi dopasować układu hamulcowego do danego modelu, albo za słabe albo znowu za duże hample ładują... | 	  
 
 
294mm z odpowiednimi klockami działa wyśmienicie. Mam standardowe tarcze bez udziwnień, do tego Ferodo DS3000 z przodu i DS2500 z tyłu, płyn RBF660. Gdy tarcze są nagrzane (w Legnumie to nie problem je rozgrzać nawet zimą), auto hamuje naprawdę mocno i to za każdym razem. Byłem z takim zestawem na TPTD i na hamulce nie narzekałem, przyczepność opon bardziej ograniczała siłę hamowania (ABS).
 
 
Trzeba tylko jednego się oduczyć - trzymania nogi na hamulcu na światłach. Neutral i ręczny, inaczej klocki "odcisną" się na tarczach i będzie telepało przy hamowaniu. | 	  
 
 
Tu się zgodzić nie mogę. Założyłem latem oryginalne felgi a co za tym idzie oryginalne hamulce przód i tył. Po 6 miesiącach mogę powiedzieć to co Tobie na priv. Na wiosnę idą 18' i brembo, bo kilkukrotne hamowanie na trasie z prędkości powyżej 120km/h skończyło się biciem kierownicy podczas hamowania    dziękuję, wolę częściej wymieniać zawieszenie niż skończyć na czyjejś dupie    | 
             
						
				_________________ Jest :
 
Evo 8 - 500KM/600NM
 
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
 
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
 
 
Był :
 
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Grid  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Galant V6, Legnum VR-4, MSS1.3 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 168 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-12-2015, 23:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | danino88 napisał/a: | 	 		  
 
Tu się zgodzić nie mogę. Założyłem latem oryginalne felgi a co za tym idzie oryginalne hamulce przód i tył. Po 6 miesiącach mogę powiedzieć to co Tobie na priv. Na wiosnę idą 18' i brembo, bo kilkukrotne hamowanie na trasie z prędkości powyżej 120km/h skończyło się biciem kierownicy podczas hamowania    dziękuję, wolę częściej wymieniać zawieszenie niż skończyć na czyjejś dupie    | 	  
 
 
Pełna racja! Na fabrycznych hamulcach potrzeba specjalnych klocków, DS3000 w moim przypadku. Po prostu auto ciężkie, tarcze małe jak na hamowaną masę więc się grzeją nieziemsko i "cywilne" klocki wychodzą poza swój zakres dopuszczalnej temperatury pracy (płyn hamulcowy też). Klocki torowe dopiero wchodzą w optimum. 
 
 
Tutaj filmik z moich wrześniowych przejazdów, założone DS3000 na seryjne hamulce, hamują za każdym razem: https://www.youtube.com/watch?v=9sa7uKWlnXA | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 danino88  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1. 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-12-2015, 09:53   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | To Twój ? | 
             
						
				_________________ Jest :
 
Evo 8 - 500KM/600NM
 
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
 
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
 
 
Był :
 
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Grid  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Galant V6, Legnum VR-4, MSS1.3 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 168 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-12-2015, 10:08   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Tak | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 danino88  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1. 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-12-2015, 17:34   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               to słabo się zbiera    | 
             
						
				_________________ Jest :
 
Evo 8 - 500KM/600NM
 
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
 
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
 
 
Był :
 
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Grid  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Galant V6, Legnum VR-4, MSS1.3 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 168 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-12-2015, 19:30   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | danino88 napisał/a: | 	 		  to słabo się zbiera    | 	  
 
 
Możemy kiedyś porównać    
 
 
EDIT: Hmm wychodzi na to że na TPTD byłem dwa razy, 05.09 miałem jeszcze TRW i 0,5bara boostu. Faktycznie wtedy nie jechało za bardzo. Muszę poszukać filmików z drugiego "razu"     | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 piotrkor1  		  
		 
         Forumowicz piotrkor1
  
  
                  Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-10-2016, 18:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Czy tylne zaciski brembo z evo X będą pasowały do VR-4 typ S z 1999r czyli po lifcie? | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Night95  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Mitsubishi galant 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 03 Lis 2016 Posty: 26 Skąd: Rzeszów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-05-2018, 13:35   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Panowie troszkę odkurzę temat ...  mam VR4 z 1997 roku (no dokładnie to grudzień 1996) i chcę założyć komplet Brembo z evo 8, i jak wynika z informacji wyżej potrzebuję zmienić zwrotnicę z przodu na taką z gala po lifcie, poza tym wszystko reszte jest P&P czy tak? chcę się upewnić zanim utopie w tym kase    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-05-2018, 09:31   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Night95, tak, przednie zwrotnice musisz zmienić na poliftowe, czyli te z rozstawem otworów pod jarzma zacisków 158 mm, z tyłu prawie wszystko P&P, bo z tego co kojarzę to zaciski tylne Brembo mają podłączenie wężyków hamulcowych na oczko, a zwykłe zaciski mają otwory na wężyki z gwintem wkręcanym w zacisk. Także wymiana tylnych wężyków weszłaby w grę, ale to nie problem. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Night95  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Mitsubishi galant 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 03 Lis 2016 Posty: 26 Skąd: Rzeszów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-05-2018, 15:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               No to super, zwrotnice przerzucę z aktualnego galanta i wszystko cacy    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |