Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ1A 1.3] Strzały gazu , nie wkręca się na obroty
Autor Wiadomość
francy 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.3 cj0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2015
Posty: 4
Skąd: Daleko
  Wysłany: 31-12-2015, 13:37   [CJ1A 1.3] Strzały gazu , nie wkręca się na obroty

Witam po wymianie rury dolotowej powietrza , która była pęknięta z moim coltem wciąż takie same objawy.
Może zacznę od początku...
Kupiłem colta który ma problemy z odpalaniem na benzynie , a w sumie w ogóle nie pali.
Gościu u którego kupiłem mówił , że pompa była wymieniana. (wczoraj sprawdzałem , nie ma jej pod siedzeniem ...ale poprzedni właściciel twierdzi że została zamontowana gdzieś indziej no i żeby ja zobaczyć trzeba wyjąć bak)
Pomijając benzynę.
Auto odpala na samym gazie . Jest to zwykły gaz.Tzw z mikserem.
Wymieniłem standardowo przewody , świece,czyściłem przepustnice , mikser itd oraz tą rurę dolotową.
Ale to nic nie pomogło auto dalej ma nierówne obroty.Nie wkręca się na wyższe obroty na biegu , ale już na luzie tak.
Dochodzi do 2tys. i dalej już nie idzie.No i dodatkowo od czasu do czasu strzeli.

Parownik levato.
Ktoś zrobił jakąś kombinacje .
Biały kabel leci dołem do butli ale tam do niczego nie jest podpięty.
Porządek już jest zrobiony :p stare zdjęcia.
Co to może jeszcze być??


 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 31-12-2015, 16:05   

Na początku warto sprawdzić luz zaworowy i ewentualnie wyregulować zawory bo podparte zawory mogą dawać taki efekt oraz warto sprawdzić błędy silnika. Jeśli masz autko starsze niż 2001 to błędy powinno się dać wymrugać mostkując piny 1 z 4 w złączu diagnostycznym, jak to zrobić masz opisane tutaj http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981 Następnie warto przyjrzeć się dokładnie układowi wysokiego napięcia.
A tak poza tym to masz niezły bajzel z tym LPG, w tego typu silniku powinna być instalacja sekwencyjna a nie I generacji.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 31-12-2015, 18:15   

Jeżeli strzela to jest za mało paliwa
plecho1 napisał/a:
warto sprawdzić luz zaworowy i ewentualnie wyregulować zawory bo podparte zawory mogą dawać taki efekt

Mogą i nie mogą jezeli podparte nierówna praca silnika i trudny rozruch a tu widac że na gazie odpala
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 31-12-2015, 18:19   

Ale mimo wszystko warto sprawdzić bo w tak zaniedbanym aucie wszystkiego można się spodziewać.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 31-12-2015, 18:23   

milo napisał/a:
Jeżeli strzela to jest za mało paliwa
Albo zły punkt zapłonu, albo walnieta synchronizacja rozrządu, etc.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 31-12-2015, 19:06   

robertdg napisał/a:
albo walnieta synchronizacja rozrządu

Masz na mysli przesunięty rozrząd ?
Wszystko może być ,ale druciarstwo to jest pod maską :shock:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
francy 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.3 cj0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2015
Posty: 4
Skąd: Daleko
Wysłany: 01-01-2016, 15:49   

To od czego panowie zacząć? Trochę zauważyłem jest dziurawy wydech,to może być przyczyną?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 01-01-2016, 19:12   

Sprawdź co Ci sugerowałem.
 
 
francy 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.3 cj0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2015
Posty: 4
Skąd: Daleko
Wysłany: 08-01-2016, 21:54   

plecho1 napisał/a:
Sprawdź co Ci sugerowałem.


sprawdziłem , błędów ani luzów nie ma.Co do paliwa znalazłem problem , a mianowicie odcięty przekaźnik pompy paliwa (jak to to )
Nie wiem jak go podłączyć bo jest tylko końcówka do tego kabelka biało-brązowego , ale cienki nie wiadomo gdzie idzie.Może wiesz jak ma być podłączone?

Sprawdziłem pompke na krótko i działa .

A ta biała kostka to do czego i to czarne to regulator napięcia czy co?




 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 08-01-2016, 22:17   

francy napisał/a:
ani luzów nie ma.
To znaczy, że nie ma luzów zaworowych czy że są w normie?
Ta biała kostka wygląda jak od sterownika centralnego zamka lub alarmu, na pewno nie jest oryginalna.
Najprawdopodobniej jest to przekaźnik pompy paliwa a te poobcinane przewody to jakiś efekt próby zrobienia odcięcia pompy paliwa jako funkcji immobilisera, dlatego pewnie jest obok ta biała wtyczka.
Sprawdź, czy jak włączysz na zapłon, to czy na tym grubym nie obciętym od kostki przekaźnika jest napięcie 12V, jeśli nie to sprawdź czy jest od niego przejście do kostki pompy paliwa. Być może poobcinane przewody są połączone z tą białą podłużną kostką.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.