Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z gasnacym autem
Autor Wiadomość
zeeb 
Mitsumaniak
:)


Auto: Pajero III 3.2 DID A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 192
Skąd: Tychy
Wysłany: 12-01-2016, 00:33   

Nie jest to dokładnie nasz nastawnik ale zasada działania i budowa bardzo podobna do naszego. Śmieszne jest to dorabianie klucza z byle czego. Nie kombinuj, kup solidny żebyś sobie śrubek na nastawniku nie spieprzył bo wtedy dopiero będzie problem :( Generalnie możesz tą instrukcją się posłużyć.

Wystarczy że odkręcisz prawy akumulator który dostarcza prąd do świec.
Ten drugi podobno wspomaga rozruch gdy pierwszy jest rozładowany. A na pewno u mnie odpowiada za radio, alarm, centralny zamek, oświetlenie wnętrza itd. Ale w tym temacie musiałby się jakiś znawca wypowiedzieć :)
_________________
[img]http://img114.imageshack.us/img114/3454/7nvu7vm7.gif[img]
 
 
 
robek295 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DID 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 100
Skąd: Iceland, Reykjavik
Wysłany: 12-01-2016, 13:31   

zeeb napisał/a:
Nie jest to dokładnie nasz nastawnik ale zasada działania i budowa bardzo podobna do naszego. Śmieszne jest to dorabianie klucza z byle czego. Nie kombinuj, kup solidny żebyś sobie śrubek na nastawniku nie spieprzył bo wtedy dopiero będzie problem :( Generalnie możesz tą instrukcją się posłużyć.

Wystarczy że odkręcisz prawy akumulator który dostarcza prąd do świec.
Ten drugi podobno wspomaga rozruch gdy pierwszy jest rozładowany. A na pewno u mnie odpowiada za radio, alarm, centralny zamek, oświetlenie wnętrza itd. Ale w tym temacie musiałby się jakiś znawca wypowiedzieć :)

Ostatnio zmienilem jeden z akumulatorow ten od strony kierowcy on przy klemie ma pudelko z bezpiecznikami i ten stary aku... Mial 95ah 680A a npwy ma 95ah 830A czy moze byc taki duzy aku... Mam teraz jeden taki jeden taki

[ Dodano: 07-02-2016, 21:11 ]
Dzieki wszystkim za pomoc nastawnik wyczyszczony, bak zmieniony, jeszcze zostala rura wlewowa do wymiany bo stara sie rozsypala glownie dwie rurki male i srednia, narazie polaczone na weżach :P
A tu to co bylo w zbiorniku nie zaciekawie to wyglada i nic dziwnego ze siadaja pompy na fotce tylko miejsce gdzie jest ssak reszty nie paliwa nie zlewalem 8) zdiecia wiadomo po kliknieciu beda wieksze :rolleyes:


Tu stary zbiornik w trakcie sciagania wyposazenia :roll:



A tu nowy zbiorniczek przerobiony i uzbrojony, przerobka z tego wzgledu ze to zbiornik od bezyny

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.