Avance GDI |
Autor |
Wiadomość |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6102 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18-01-2016, 22:27
|
|
|
booohal napisał/a: | Bo takim jeździłem. Elastyczny, dynamiczny, śmieszne spalanie w trasie. |
Wszystko w temacie Jesli dbasz i lejesz dobre paliwo ryzyko awarii ukł. wysokiego ciś. jest mało prawdopodobne . Serwisuje i dbam o ich dobry stan ok 8 szt GDI i żadne nie sprawia problemów , każdy jezdzi zadowolony
Ps: szukam takich felg
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 19-01-2016, 07:51
|
|
|
deejay napisał/a: | szukam takich felg | Ale brzydkie |
|
|
|
 |
Sunderland86
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 30 Lis 2011 Posty: 1050 Skąd: Ostróda
|
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6102 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-01-2016, 09:34
|
|
|
Wiem że jest sporo na All..., ale może ktoś z forumowiczów ma |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 20-01-2016, 22:53
|
|
|
No to jak DJ kupił GDi czekam na pierwsze mody w Galach z 2.5 na 2.4 |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
wyderka
Mitsumaniak

Auto: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 820 Skąd: ZPL
|
Wysłany: 20-01-2016, 23:09
|
|
|
Macie chłopaki
tak wygląda ten temat |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2310 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 20-01-2016, 23:13
|
|
|
Przydatna rzecz, żeby klemy zabezpieczyć |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 21-01-2016, 06:41
|
|
|
booohal napisał/a: | Elastyczny, dynamiczny, śmieszne spalanie w trasie. | Z opinii klubowiczów słyszałem co innego jeżeli chodzi o spalanie, a co do dynamiki to powiedzmy że się zgodzę.
Dorzucić do tej opinii trzeba awaryjność (pompa WC i przypustnica) i niegazowalność (w rozsądnych pieniądzach)
Żeby jako tako pracowal trzeba przy nim sporo pracy, dlatego nazywam go silnikiem specjalnej troski. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
MichciuGT
Mitsumaniak
Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 1012 Skąd: Marki
|
Wysłany: 21-01-2016, 18:45
|
|
|
sveno napisał/a: | słyszałem co innego jeżeli chodzi o spalanie |
Wiadomo że nie jest to diesel, ale w trasie jest dobrze jak na silnik 1.8, pod warunkiem nie przekraczania 120km/h i świeci się kontrolka eco, przy czym komputer może zaniżać spalanie ok. 1l/100km więc 7l/100km przy 120km/h jest bardziej realne niż to co na pierwszej stronie
Ps. Jazda z górki się nie liczy
sveno napisał/a: | Dorzucić do tej opinii trzeba awaryjność (pompa WC i przypustnica) |
Jeśli nie dbało się o jedno i drugie to jest awaryjny, jednak gdy wymienia się filtry paliwa i czyści przepustnicę to występowanie awarii powinno być bardzo rzadkie (występujące z winy niedokładniej produkcji).
sveno napisał/a: | niegazowalność (w rozsądnych pieniądzach) |
Jak najbardziej potwierdzam, szkoda że podczas produkcji nie pomyśleli o możliwości zasilania silnika LPG.
A pro po felg, może nie są najpiękniejsze, ale pasują do ogólnego kształtu fabrycznej carismy i są aerodynamiczne... |
_________________ 2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go. |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 21-01-2016, 19:21
|
|
|
MichciuGT napisał/a: | więc 7l/100km przy 120km/h jest bardziej realne niż to co na pierwszej stronie | też mi wynik. Jeden jedyny raz jeździłem Galantem po autostradzie na benzynie, prędkości w granicach 130-140km/h 3 osoby na pokładzie i pełny bagażnik. Spalanie 7.74l/100km z całego baku, liczone z dystrybutora nie z kompa. Nieźle jak na silnik 2,5 a z tego co pamiętam to deejay robił masakrycznie niższe spalania i to gazu w swoim V6, także dupa a nie ekonomiczny jest ten GDI.
MichciuGT napisał/a: | jednak gdy wymienia się filtry paliwa i czyści przepustnicę to występowanie awarii powinno być bardzo rzadkie | czyli potwierdziłeś moje słowa: silnik specjalnej troski. W normalnym silniku nikt się nie bawi w czyszczenie przypustnicy (no może entuzjaści)
MichciuGT napisał/a: | szkoda że podczas produkcji nie pomyśleli o możliwości zasilania silnika LPG. | zbędny sarkazm. W polskich realiach jest to poważny minus i nie możesz temu zaprzeczyć. Zakładam, że w 2.0 też nikt nie myślał, że w przyszłosci te silniki będą jeździły na LPG.
A na koniec miłośnikom, entuzjastom i fanatykom GDI polecam odpowiedzieć sobie na jedno ważne pytanie: skoro to taki super silnik to czemu Mitsu nie rozwijał go dalej? Jakoś do 2003 (?) te silniki byłe jeszcze montowane, później już tylko wtrysk pośredni wielopunktowy. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 21-01-2016, 20:51
|
|
|
sveno napisał/a: |
A na koniec miłośnikom, entuzjastom i fanatykom GDI polecam odpowiedzieć sobie na jedno ważne pytanie: skoro to taki super silnik to czemu Mitsu nie rozwijał go dalej? Jakoś do 2003 (?) te silniki byłe jeszcze montowane, później już tylko wtrysk pośredni wielopunktowy. |
Tu akurat odpowiedź jest prosta - uwalili japończyków ekologią
Sama idea wtrysku bezpośredniego jest znana od lat.
Pierwsze auta z silnikami z bezpośrednim wtryskiem to chyba końcówka lat 50-tych |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 21-01-2016, 21:02
|
|
|
mkm napisał/a: | Tu akurat odpowiedź jest prosta - uwalili japończyków ekologią | przecież bezpośredni wtrysk gwarantuje mniejszą emisję związków azotu, skoro pali mniej to i CO2 też powinno być mniej
mkm, rozwiń myśl. Jakieś źródła? |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 21-01-2016, 21:20
|
|
|
sveno, żródłem jest moja pamięć
Ty piszesz o dzisiejszych realiach czyli ekopaliwa, katalizatory itp. itd. kiedyś było inaczej i inne były także normy
Znalazłem coś takiego - chyba "z epoki":
Cytat: | Wydawałoby się więc, że nic nie stoi na przeszkodzie, by samochody z silnikami GDI szybko podbiły rynki całego świata. A jednak nie. Jest bowiem jedno ale. Ekologia. Wprawdzie silniki GDI doskonale radzą sobie z dwutlenkiem węgla, za to wydzielają zbyt dużo tlenków azotu. I nic na to nie mogą poradzić klasyczne katalizatory. Rozwiązaniem tego problemu miały być katalizatory irydowe. Ale okazało się, że są one zbyt wrażliwe na siarkę obficie występującą w paliwie sprzedawanym w wielu państwach świata. |
Nie wiem czy źródło wiarygodne, ale całośc jest tu:
http://moto.pl/MotoPL/1,111276,69682.html |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2310 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 21-01-2016, 21:34
|
|
|
sveno napisał/a: | mkm, rozwiń myśl. Jakieś źródła? |
Do poczytania :
http://autokult.pl/16223,...roga-do-sukcesu |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
|