Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Centralny na pilota MAXICAR
Autor Wiadomość
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 05-02-2016, 12:33   

Według schematu jaki jest w dziale Download przewody biały i niebieski z czerwonym paskiem to zasilenie siłowników. Przewód czarny to masa a przewody pomarańczowy i różowy to sterujące. Kiedy przekręcasz klucz w zamku w pozycję zamknij to złączasz jednocześnie przewód czarny z różowym a jak przekręcasz w pozycję "otwórz" to złączasz czarny z pomarańczowym. Więc do tych dwóch sterujących powinieneś podłączyć odpowiednie sterujące od nowego sterownika skonfigurowanego na sterowanie masą.
 
 
bakemark 
Nowy Forumowicz

Auto: Grandis
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 22
Skąd: Polska
Wysłany: 05-02-2016, 17:13   

Nic mi ten schemat nie mowi :(

tak podlaczylem zasilanie


a takie mam przewody na sterowniku, po odjeciu czerwonego, czarnego,brazowego i pomaranczowego(migacze) zostaly mi bialy, zolty, rozowy i niebieski ale jak i gdzie je polaczyc nie wiem
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 05-02-2016, 22:51   

Żółty i różowy izolujesz i zostawiasz bo nie są potrzebne, biały łączysz z pomarańczowym idącym do siłownika w a niebieski łączysz z różowym idącym do siłownika.
 
 
cobretti 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: NR
Wysłany: 05-02-2016, 23:53   

No dobra, za późno bym dzwonił to tu napiszę, lancer nie ma zamka sterowanego masą jak poprzednie. Rozebrałem swojego i tak. Sterownik znajduje się za skrzynką bezpieczników niebieskie pudełko, ale on odpowiada zapewne za jakieś inne rzeczy, za dużo kabli przy nim więcej nie sprawdzałem. Nie daje mi spokoju jego sterowanie mój miernik na przewodach sterujących pokazuje jakieś bzdury rzędu 2.51V. Więc prościej będzie wpiąć się w przewody siłownia, niebieski z czerwonym paskiem plus na zamykaniu. Biały z srebrnymi paskami plus na otwieranie, analogicznie masa na drugim gdy na pierwszym plus. Fota schematu nie wyraźna ale wydaje mi się że schemat dolny prawy.

Aha chętnie bym drzwi rozebrał bo meczy mnie temat samego sterowania z zamka ale drzwi mam wytłumione i maty niechętnie chcą się odklejać

Dziś miałem sporo zajęć ale jutro jestem pod telefonem kajakowe by co.
Pozdrawiam
_________________
Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 
 
bakemark 
Nowy Forumowicz

Auto: Grandis
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 22
Skąd: Polska
Wysłany: 06-02-2016, 10:33   

plecho1 napisał/a:
Żółty i różowy izolujesz i zostawiasz bo nie są potrzebne, biały łączysz z pomarańczowym idącym do siłownika w a niebieski łączysz z różowym idącym do siłownika.


to nie dziala i zaden z tych schematow nie dziala


zostaje jeszcze opcja ze polaczyc sie trzeba w centralny zamek, na youtube jest filmik jak gosc wpina sie do bmw tam tez meczyl sie i w koncu podpial sie chyba przed sterownikiem centralnego.
 
 
cobretti 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: NR
Wysłany: 06-02-2016, 12:28   

A jak wpinasz miernik do maxicar pod niebieski i bialy, zgodnie z trzecim schematem pojawia nie zasilanie naprzemiennie zamykając i otwierając?
_________________
Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 
 
bakemark 
Nowy Forumowicz

Auto: Grandis
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 22
Skąd: Polska
Wysłany: 06-02-2016, 15:50   

cobretti napisał/a:
A jak wpinasz miernik do maxicar pod niebieski i bialy, zgodnie z trzecim schematem pojawia nie zasilanie naprzemiennie zamykając i otwierając?


przy zamykaniu pokazuje 12V i otwieraniu 12V ale jak podpinam do silownikow czyli rozowy i pomaranczowy to wraz nie dziala z pilota i na mierniku pokazuje w granicach 3V
 
 
cobretti 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: NR
Wysłany: 06-02-2016, 16:59   

bakemark napisał/a:
cobretti napisał/a:
A jak wpinasz miernik do maxicar pod niebieski i bialy, zgodnie z trzecim schematem pojawia nie zasilanie naprzemiennie zamykając i otwierając?


przy zamykaniu pokazuje 12V i otwieraniu 12V ale jak podpinam do silownikow czyli rozowy i pomaranczowy to wraz nie dziala z pilota i na mierniku pokazuje w granicach 3V


Napisałem, ryżowy i pomarańczowy to sterowanie , nie powinieneś tam podawać 12v, na niebiesko czerwony i biały z paskami srebrnymi to jest siłownik. Ważne aby była wciśnięta krańcówka na słupku
_________________
Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 
 
bakemark 
Nowy Forumowicz

Auto: Grandis
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 22
Skąd: Polska
Wysłany: 07-02-2016, 13:39   

cobretti napisał/a:
bakemark napisał/a:
cobretti napisał/a:
A jak wpinasz miernik do maxicar pod niebieski i bialy, zgodnie z trzecim schematem pojawia nie zasilanie naprzemiennie zamykając i otwierając?


przy zamykaniu pokazuje 12V i otwieraniu 12V ale jak podpinam do silownikow czyli rozowy i pomaranczowy to wraz nie dziala z pilota i na mierniku pokazuje w granicach 3V


Napisałem, ryżowy i pomarańczowy to sterowanie , nie powinieneś tam podawać 12v, na niebiesko czerwony i biały z paskami srebrnymi to jest siłownik. Ważne aby była wciśnięta krańcówka na słupku


takim sposobem cos w zamku pstryka przy otwieraniu,zamykaniu ale centralnego nie otwiera/zamyka no i bezpiecznik wywala
Moze w drugich drzwiach trzeba podlaczyc tez otwieraja i zamykaja kluczykiem moze tam sa tylko 2 przewody?
 
 
cobretti 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: NR
Wysłany: 07-02-2016, 20:29   

Nie do wierzam, założyłem sporo takich gratów i nigdy takiego przypadku nie miałem.

Rozebrałem dziś w pracy panel szyb i na płytce jest miejsce na przycisk do zamykania drzwi lecz brak wią, tam nic się nie da podłączyć, nie bardzo wiem co nasze miski mają innego bo moja autodata ogarnia fury do 2001.r a rozbierając daschbord nie widzę osobnego sterownika radiowego. Przyznam ciężko będzie. Nasuwa mi się pomysł aby polecieć na skróty, a mianowicie, jeśli nie masz wygłoszonych drzwi zamontuj dodatkowy siłownik, który pociągnie za cięgno od zamykania, taki silownik (sleeve ) to koszt ok 15 pln wiec mozna przełknąć. Wówczas nie kombinując osiągniesz zamierzony cel. Podejrzewam że dalsze próby mogą uwalić coś w fabrycznym sterowniku, a tak nie ingerując w instalację fizycznie będą zamknięte drzwi kierowcy a za nimi z automatu reszta.

Przyznam że kiedyś taki numer pocisnełem :lol:
_________________
Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 08-02-2016, 06:59   

W sumie dobry i bezpieczny pomysł, można też zamienić oryginalny sterownik na ten uniwersalny. W obu tych przypadkach trzeba tylko nowy sterownik skonfigurować do pracy z siłownikami.
 
 
cobretti 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: NR
Wysłany: 08-02-2016, 08:04   

Pozbycie się ori siłownika pozbawi możliwości zamknięcia z kluczyka od strony pasażera, w sytuacji gdy maxicar odmówi współpracy :P
_________________
Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 08-02-2016, 08:20   

Do oryginalnego siłownika dochodzi 5 przewodów co dało by się wykorzystać do sterowania, nie wiem jak ten sterownik autora tematu ale miałem kiedyś sterownik z wejściem sterowania zresztą można też zastosować uniwersalny sterownik do siłowników i do niego podpiąć ten z pilotami.
 
 
bakemark 
Nowy Forumowicz

Auto: Grandis
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 22
Skąd: Polska
Wysłany: 08-02-2016, 08:34   

To wpinanie przed orginalnym sterownikiem lub w drugie drzwi nic nie da?
Jaki silownik trzeba dokupic? Ile kg i ile przewodow?
Mamy jakis plan, ktory moge jeszcze sprawdzic?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 08-02-2016, 09:58   

Siłownik zwykły dwuprzewodowy ale przy jego zastosowaniu będziesz potrzebował przeciągnąć dodatkowe dwa przewody do drzwi. Podłączenie pd drugie drzwi raczej nic nie da bo jeśli nawet można z nich sterować centralnym to i tak pewnie działa to na takiej samej zasadzie jak w drzwiach kierowcy. To że u Ciebie nie działa sterowanie, jak dotkniesz tym czarnym przewodem do dwóch pozostałych sterujących idących do siłownika, jest dziwne bo ze schematu jednoznacznie wynika, że jest tam sterowanie masą.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.