Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:56
KATALIZATOR w 2.0 wolnossacy
Autor Wiadomość
jamespolska 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Portugal
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 2
Skąd: Żagań
Wysłany: 11-02-2016, 15:54   KATALIZATOR w 2.0 wolnossacy

Witam serdecznie. prosze o pomoc poniewaz nigdzie nie moge znalezc inf ile jest katalizatorow w ukladzie wydechowym mojego Outka.wiem ze jeden jest napewno przy samym kolektorze natomiast nie mam pewnosci czy jest drugi. nie wiem tez czy kata w moim outku mozna zastapic strumiennica? czy moge gdzies na rynku dostac zamienniki czy w gre wchodzi tylko i wylacznie regeneracja starego? Auto zaczelo glosniej chodzic zwlaszcza na wyzszych obrotach i zaswieca sie lampka od silnika. tlumiki wymienialem rok temu i juz wtedy mechanik mowil ze katalizator sie "konczy". co moge zrobic? czy ktos cos doradzi w zakresie dokladnej diagnozy/ wymiany /regeneracji /zastapienia mojego katalizatora? Outek 2003 r 2.0 benz 4g63
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 11-02-2016, 18:42   

Podjedź na jakiś warsztat specjalizujący się w układach wydechowych. Wiem, że Żagań to nie jest jakaś metropolia, ale powinieneś znaleźć.
Jak będzie kumaty mechanik, to wszystko dokładnie Ci powie - czy da się wsadzić katalizator uniwersalny, jeśli tak to jaki i ile to będzie kosztować. W końcu po to właśnie wydawane są katalogi części zamiennych.
Co do strumienicy - pewnie też da się założyć zamiast katalizatora, ale auto może (a przynajmniej nie powinno) nie przejść przeglądu technicznego. No i może zajść sytuacja, że strumienica nie będzie znacząco tańsza od katalizatora (w ubiegłym roku jak zmieniałem w Cari kata to różnica była coś 40 czy 50 zł - gra niewarta świeczki).
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 11-02-2016, 18:55   

jamespolska napisał/a:
mechanik mowil ze katalizator sie "konczy". co moge zrobic? czy ktos cos doradzi w zakresie dokladnej diagnozy

Co to znaczy katalizator "się kończy" - opisane objawy nie są typowe dla niedrożnego katalizatora...
Poluzuj mocowanie i sprawdź jakie jest ciśnienie spalin przed katalizatorem.
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 12-02-2016, 08:27   

Podjedź do dobrego mechanika na diagnostykę, bo "lampka od silnika" może znaczyć bardzo wiele różnych problemów.
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 12-02-2016, 10:34   

jamespolska napisał/a:
co moge zrobic?

Wiertło 6 lub 8 i zrobić trochę przewiertów - najtańsza opcja z możliwych :mrgreen: Jesli oczywiście masz zatkany kat.
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
qlka2 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2,0 Sport 4WD 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Paź 2013
Posty: 151
Skąd: KT
Wysłany: 14-02-2016, 08:35   

Po pierwsze, podstawowa sprawa - odczytać numer błędu. Zrobi to najprostszy tester czy przystawka do kompa.
Po dwa czy oprócz tego że zapala się lampka silnika auto chodzi normalnie?
Może Ci wychodzić błąd o niezdolności katalizatora do usuwania spalin.
Powiem tak. Miałem to w Micrze , miałem to w Outlanderze, na nic to nie wpływało, nawet badałem skład spalin na stacji diagnostycznej. Skończyło się na wsadzeniu tulejki dystansowej pod drugą sondę lambda.
Ten błąd to jest tylko informacja, nie wpływa na pracę silnika.
Pojawia się jak przez dłuższy czas utrzymuje się zadana w kompie ilość tlenu przed i za katalizatorem. Tak samo potrafi też zgasnąć jeżeli w danym czasie wartości są prawidłowe.
No ale musisz ustalić najpierw co to za błąd...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.