Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Tylny most
Autor Wiadomość
somer 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi L 200 (2011r)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2016
Posty: 17
Skąd: Zebrzydowice
Wysłany: 20-01-2016, 11:07   Tylny most

Witam!
Jak najprościej poznać czy tylny most z Lki posiada blokadę czy nie?
Mam zdjęcia samego mostu , a sprzedający nie jest do końca przekonany czy autko miało fabryczną blokadę.

http://img18.allegroimg.p...2/31/5920423160
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 21-01-2016, 10:35   

Albo jest włącznik R/d w przypadku mechanicznej.
W przypadku LSD na korku od oleju spustowego.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
somer 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi L 200 (2011r)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2016
Posty: 17
Skąd: Zebrzydowice
Wysłany: 21-01-2016, 14:10   

zbyszekm2 napisał/a:
Albo jest włącznik R/d w przypadku mechanicznej.
W przypadku LSD na korku od oleju spustowego.


A możesz cos bliżej?
Dysponuję tylko zdjęciem samego mostu.Chodzi mi o jakieś charaterystyczne przewody ,kable itp. Czego nie ma most bez blokady.
 
 
Nemrod 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 2.5d 1996
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lis 2015
Posty: 10
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 24-01-2016, 22:06   

Nie wiem jak to w tych nowszych, ale:
- most bez blokady będzie miał tylko odpowietrzenie (jedna rurka/wężyk).
- most z blokadą będzie miał: odpowietrzenie + rurka/wężyk do sterowania blokadą + czujnik załączenia blokady
 
 
kordian007 
Nowy Forumowicz

Auto: l200 2.5 did lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 5
Skąd: Rychtal
Wysłany: 23-02-2016, 22:12   

plus może jeszcze się znajdować sie na ataku z przodu wejscie na rurke przykręcaną jak przy turbinie doprowadzenie oleju, jak tak mam przy moście z rd
_________________
Im brudniejsze ręce tym czyściejsze pieniądze... jakoś tak :P
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 25-02-2016, 10:54   

somer napisał/a:
zbyszekm2 napisał/a:
Albo jest włącznik R/d w przypadku mechanicznej.
W przypadku LSD na korku od oleju spustowego.


A możesz cos bliżej?
Dysponuję tylko zdjęciem samego mostu.Chodzi mi o jakieś charaterystyczne przewody ,kable itp. Czego nie ma most bez blokady.

Most z blokada elektryczną ma elektryczną kostkę i jeden metalowy wężyk doprowadzający ciśnienie. i jeden do odpowietrzenia mostu
LSD poznacz tylko po korku wlewu oleju jeśli na nim zachowała się informacja z napisem "LSD OIL" Jeśli jej nie ma trzeba most rozebrać.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.