Tylny most |
Autor |
Wiadomość |
somer
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi L 200 (2011r)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2016 Posty: 17 Skąd: Zebrzydowice
|
Wysłany: 20-01-2016, 11:07 Tylny most
|
|
|
Witam!
Jak najprościej poznać czy tylny most z Lki posiada blokadę czy nie?
Mam zdjęcia samego mostu , a sprzedający nie jest do końca przekonany czy autko miało fabryczną blokadę.
http://img18.allegroimg.p...2/31/5920423160 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 21-01-2016, 10:35
|
|
|
Albo jest włącznik R/d w przypadku mechanicznej.
W przypadku LSD na korku od oleju spustowego. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
somer
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi L 200 (2011r)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2016 Posty: 17 Skąd: Zebrzydowice
|
Wysłany: 21-01-2016, 14:10
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | Albo jest włącznik R/d w przypadku mechanicznej.
W przypadku LSD na korku od oleju spustowego. |
A możesz cos bliżej?
Dysponuję tylko zdjęciem samego mostu.Chodzi mi o jakieś charaterystyczne przewody ,kable itp. Czego nie ma most bez blokady. |
|
|
|
 |
Nemrod
Nowy Forumowicz
Auto: L200 2.5d 1996
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lis 2015 Posty: 10 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 24-01-2016, 22:06
|
|
|
Nie wiem jak to w tych nowszych, ale:
- most bez blokady będzie miał tylko odpowietrzenie (jedna rurka/wężyk).
- most z blokadą będzie miał: odpowietrzenie + rurka/wężyk do sterowania blokadą + czujnik załączenia blokady |
|
|
|
 |
kordian007
Nowy Forumowicz
Auto: l200 2.5 did lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lut 2016 Posty: 5 Skąd: Rychtal
|
Wysłany: 23-02-2016, 22:12
|
|
|
plus może jeszcze się znajdować sie na ataku z przodu wejscie na rurke przykręcaną jak przy turbinie doprowadzenie oleju, jak tak mam przy moście z rd |
_________________ Im brudniejsze ręce tym czyściejsze pieniądze... jakoś tak |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 25-02-2016, 10:54
|
|
|
somer napisał/a: | zbyszekm2 napisał/a: | Albo jest włącznik R/d w przypadku mechanicznej.
W przypadku LSD na korku od oleju spustowego. |
A możesz cos bliżej?
Dysponuję tylko zdjęciem samego mostu.Chodzi mi o jakieś charaterystyczne przewody ,kable itp. Czego nie ma most bez blokady. |
Most z blokada elektryczną ma elektryczną kostkę i jeden metalowy wężyk doprowadzający ciśnienie. i jeden do odpowietrzenia mostu
LSD poznacz tylko po korku wlewu oleju jeśli na nim zachowała się informacja z napisem "LSD OIL" Jeśli jej nie ma trzeba most rozebrać. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|