Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Poziom hałasu wewnątrz
Autor Wiadomość
zico81 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.8GDI DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 101
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 06-07-2015, 17:55   Poziom hałasu wewnątrz

Cześć, czy u was też jest taki nagły wzrost hałasu przy 140km/h. Do 130 jest ok a wystarczy 10km wiecej i wyraznie zaczyna słychać silnik. Wiadomo że im wyższa prędkość to poziom hałasu wzrasta ale u mnie jest taki nagły skok. Może to być wina łącznika elastycznego w wydechu?
_________________
03262/KMM
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-07-2015, 22:50   

Tak jest w GDI, są glośne. Jeślibplecionka była by dziurawa, słyszałbyś na jałowych, ewentualnie po ptzygazówce.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
robert195 
Forumowicz

Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 33
Skąd: warszawa
Wysłany: 21-07-2015, 22:08   

a co do plecionki w wydechu, wiecie może jakie są wymiary jej w 1.8 gdi 2000r. ?
_________________
robertforuś
 
 
rwd14b 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma II 1.9 DID, I 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 24
Skąd: zawiane
Wysłany: 25-02-2016, 14:18   

Ten silnik różnie pracuje na różnych obrotach, bo zmienia się jego charakterystyka. Gdzieś to czytałem. Np. obroty od 2 do 2,5k to eco driving. wyżej zmienia się mieszanka czy coś tam żeby był żwawszy itd. Sprawdź na każdym biegu przy powolnym przyśpieszaniu, że po przekroczeniu pewnych obrotów będzie pracować troszkę inaczej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.