Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS 1.3] Szybkościomierz po włączeniu zapłonu pokazuje 20km
Autor Wiadomość
Janq 
Forumowicz


Auto: Primera P11GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 384
Skąd: LU/DW
Wysłany: 01-01-2016, 21:08   

bloku, kup zegary i przełóż same wskaźniki, elektronika może zostać.
_________________
プリメーラ P11GT

_
 
 
bloku 
Nowy Forumowicz

Auto: Audi S6 Avant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2016
Posty: 12
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 03-01-2016, 11:28   

Czy sam zegar prędkościomierza będzie pasował od budzików gdzie nie ma obrotka?

Od 1,3 tylko czy od GDI też podpasuje (do 220km/h)?
 
 
Janq 
Forumowicz


Auto: Primera P11GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 384
Skąd: LU/DW
Wysłany: 03-01-2016, 12:53   

bloku, jeśli masz wersję bez obrotka, to kupujesz zegary bez obrota. Na początek wsadzasz i patrzysz czy jest wszystko ok. Jeśli różnica w przebiegu będzie na poziomie 1-2kkm to bym się tym nie przejmował tylko zostawił. Jeśli będzie na poziomie 10kkm i więcej to przekładasz same wskaźnik, elektronika zostaje.
_________________
プリメーラ P11GT

_
 
 
bloku 
Nowy Forumowicz

Auto: Audi S6 Avant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2016
Posty: 12
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 03-01-2016, 14:45   

Mam z obrotkiem. Chciałbym przełożyć sam prędkościomierz ale wolę mieć pewność, że będzie pasował - są po prostu tańsze :P
 
 
Janq 
Forumowicz


Auto: Primera P11GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 384
Skąd: LU/DW
Wysłany: 03-01-2016, 14:48   

bloku, to będzie ciężkie, bo wszystkie 4 wskaźniki są zintegrowane w jeden. Zegary od GDI pasują :] Jak chcesz mogę wrzucić Ci foto, jak to wygląda po rozebraniu.
_________________
プリメーラ P11GT

_
 
 
bloku 
Nowy Forumowicz

Auto: Audi S6 Avant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2016
Posty: 12
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 03-01-2016, 15:07   

Lubię dłubaninę ale przy swoim aucie. Ten służy jako dzieciowóz i piesowóz :P Także chyba zostanę przy poszukaniu licznika z obrotkiem :-)
 
 
Janq 
Forumowicz


Auto: Primera P11GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 384
Skąd: LU/DW
Wysłany: 03-01-2016, 16:00   

Ja kupiłem zegary chyba za 30zł, przełożyłem same wskaźniki, elektronika została i problem się rozwiązał.
_________________
プリメーラ P11GT

_
 
 
bloku 
Nowy Forumowicz

Auto: Audi S6 Avant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2016
Posty: 12
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 03-01-2016, 22:31   

Tak też zrobiłem. Zamówiłem już komplet z obrotkiem za 40 PLN :-)
 
 
cakp 
Mitsumaniak

Auto: MSS 1.6 Comfort 2004 4G18
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 347
Skąd: Mazury
Wysłany: 04-01-2016, 11:21   

http://forum.mitsumaniaki...dko%B6ciomierza
 
 
bloku 
Nowy Forumowicz

Auto: Audi S6 Avant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2016
Posty: 12
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 06-01-2016, 10:49   

cakp, dzięki ale obrotek u mnie działa poprawnie ;-) Także temat jedynie na przyszłość jakby coś siadło. Póki co przymierzam się do operacji przeszczepu zegarów :-)

[ Dodano: 13-01-2016, 18:29 ]
Wymiana "flaków" zgodnie z Janqa sugestią przyniosła zamierzany efekt. Wszystko działa ;-)
 
 
Radek.J. 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsu SS GDI 1,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lut 2016
Posty: 16
Skąd: Kielce/Busko/Sandomierz
Wysłany: 01-03-2016, 07:25   

Witam. To jest problem stykow i bynajmniej nie na zegarach. U mnie sie zaczeło najpierw od obrotomierza. Po przekreceniu kluczyka w zapłon podnosił o 1000. Nie przeszkadzało mi to zbytnio. Ale 20 tys km poźniej doszedł problem z predkosciomierzem. Tez podnosi o 20 km. No cóż... trudne do zdiagnozowana. Na pewno trzeba sprawdzic styki w przekaznikach. Ogolnie stawiam na jakies małe zwarcie.
 
 
Janq 
Forumowicz


Auto: Primera P11GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 384
Skąd: LU/DW
Wysłany: 01-03-2016, 07:50   

Radek.J., jakie styki?! w jakich przekaźnikach?! Jakbyś przeczytał temat, to wiedziałbyś jakie jest rozwiązanie problemu.
_________________
プリメーラ P11GT

_
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.