Problem z ogrzewaniem |
Autor |
Wiadomość |
silent22
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2015 Posty: 25 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 02-03-2016, 15:45
|
|
|
Spoko, przyznam bez bicia że nie szukałem tematu o hamulcach, napisałem przy okazji żeby było w jednym temacie. Sprawdzę płyn bo w sumie nie patrzyłem. |
|
|
|
 |
Golotheman
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 143KM Sportback+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2015 Posty: 448 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-03-2016, 06:55
|
|
|
To u mnie znowu jest sytuacja, że jak jest zimno i włączę sobie grzanko, to całe auto zaczyna się rozgrzewać a na lewą rękę jak trzymam ją na kierownicy wieje mi cały czas zimne.. jakieś lewe powietrze się dostaje ;p i nie jest to z kratki dziwne |
_________________ Obecnie pomykam:
2012 - do dziś / Seat Ibiza 6J Reference COPA '2012 1.4 86KM + BRC Sequent 24.11
2015- do dziś / Lancer Sportback INTENSE '2009 1.8 143KM 4B10 + Stag 4Qbox Plus
 |
|
|
|
 |
Arczi89
Mitsumaniak 03057/KMM

Auto: Lancer X 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Wrz 2013 Posty: 387 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 03-03-2016, 08:55
|
|
|
Ogólnie takich bajerów, że w części auta wieje ciepłe, a w części zimne nie zauważyłem. Natomiast u mnie też jest tak, że mam ciepło ciepło i nagle jak ręką odjął. Auto wieje zimnem zamiast trzymać temperaturę. |
|
|
|
 |
Golotheman
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 143KM Sportback+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2015 Posty: 448 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-03-2016, 09:05
|
|
|
wydaje mi się, że termostat działa na zasadzie jak w czajniku albo płytach ceramicznych - aby utrzymać temperaturę, to włącza się, wyłącza. I tu też pewnie przepustnica jest włączana wyłączana... Stąd wieje zimnem zamiast trzymać ciepłe powietrze |
_________________ Obecnie pomykam:
2012 - do dziś / Seat Ibiza 6J Reference COPA '2012 1.4 86KM + BRC Sequent 24.11
2015- do dziś / Lancer Sportback INTENSE '2009 1.8 143KM 4B10 + Stag 4Qbox Plus
 |
|
|
|
 |
Arczi89
Mitsumaniak 03057/KMM

Auto: Lancer X 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Wrz 2013 Posty: 387 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 03-03-2016, 09:12
|
|
|
Tak ale da się też przecież ustawić położenie pośrednie. Dodatkowo można zmniejszyć siłę nadmuchu jak mamy stabilną temperaturę. Mam wrażenie że w VAG-u lepiej to działa |
|
|
|
 |
silent22
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2015 Posty: 25 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 24-03-2016, 15:41
|
|
|
Witam ponownie
Pojawił się problem, po tym jak pisałem że auto się nie grzeje na postoju, zauważyłem także że potrzebuje dłuższego okresu jazdy do przełączenia się na gaz, oraz dłużej trzeba czekać żeby leciało ciepło, natomiast dzisiaj doszło do tego że silnik mi się przegrzał i wyskoczyło ostrzeżenie o wysokiej temperaturze. Ktoś ma jakiś pomysł? |
|
|
|
 |
Arczi89
Mitsumaniak 03057/KMM

Auto: Lancer X 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Wrz 2013 Posty: 387 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 24-03-2016, 16:08
|
|
|
Zapowietrzony układ chłodzenia,
Uszkodzona pompa wody,
Uszczelka pod głowicą tłoczy ciśnienie do układu chłodzenia zapowietrzajac go.
To mi pierwsze przychodzi na myśl |
|
|
|
 |
silent22
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2015 Posty: 25 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 29-03-2016, 20:33
|
|
|
Pojeździłem, pomęczyłem go obrotami, a temperatura idealnym położeniu, teraz się zastanawiam co było powodem tego jednorazowego wybryku? |
|
|
|
 |
|