Dziwne objawy po odpaleniu |
Autor |
Wiadomość |
jogi_23
Forumowicz
Auto: grandis 2.0 did bsy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 150 Skąd: ełk
|
Wysłany: 30-11-2015, 19:17 Dziwne objawy po odpaleniu
|
|
|
Witam. Mój problem polega na tym że po odpaleniu zimnego silnika strasznie zamula do 2.5tys obrotów a powyżej rwie tak jak powinno być. I takie objawy są przez ok 2 min zanim złapie troszkę temperatury i potem chodzi normalnie i dobrze się zbiera. Normalnie odpala i równo chodzi. Filtr paliwa wymieniony, błędów nie ma. Macie jakieś pomysły co do tego problemu?
[ Dodano: 28-12-2015, 22:33 ]
Czy wina może leżeć po stronie jakiegoś czujnika czy wtrysków? Można jakoś sprawdzić wtryski bez wyciągania bo ponoć nie? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 29-12-2015, 06:24
|
|
|
Napisz o jaki dokładnie silnik chodzi. |
|
|
|
 |
jogi_23
Forumowicz
Auto: grandis 2.0 did bsy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 150 Skąd: ełk
|
Wysłany: 29-12-2015, 08:44
|
|
|
Moj silnik to bsy 136koni
[ Dodano: 29-12-2015, 16:37 ]
Dzisiaj auto postało na mrozie przez cały dzień i brak mocy nawet jak się zagrzał, dopiero jak go zgasiłem i odpaliłem ponownie to moc wróciła i wszystko już było ok.
[ Dodano: 02-01-2016, 13:30 ]
Dzisiaj odłączyłem przepływkę na zimnym i odzyskał moc od dołu a jak tylko ją podłączam to znów muł. To chyba przepływomierz uszkodzony chociaż błędu żadnego nie pokazywało. Czyszczenie nie pomogło. Trzeba się rozejrzeć za nowym tylko czy sam wkład czy razem z obudową?
[ Dodano: 04-01-2016, 20:32 ]
Przepływka podmieniona i dalej to samo. Jednak to nie przepływka.
[ Dodano: 06-02-2016, 21:47 ]
Wtryski wyjęte i zregenerowane w Jaworznie bo nie przeszły testu na stole i były ostro zawalone bo olej do paliwa się dostawał i też przy okazji posadziło pompę w zbiorniku. Po zamontowaniu wtrysków i nowej pompy i filtra dalej to samo muł jak zimny. Przepływka podmieniana i to nie to. Zostało zawór podciśnienia, czujnik ciśnienia turbo albo turbo. A może pompa wysokiego ciśnienia? Jak ją można sprawdzić? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 07-02-2016, 08:06
|
|
|
Pewnie pompa powinna dawać odpowiednie ciśnienia więc albo trzeba podłączyć jakiś zewnętrzny czujnik - zegar albo programowo, jeśli układ wysokiego ciśnienia posiada czujnik. |
|
|
|
 |
jogi_23
Forumowicz
Auto: grandis 2.0 did bsy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 150 Skąd: ełk
|
Wysłany: 07-02-2016, 10:50
|
|
|
Zegara nie ma mozliwosci za pompa podlaczyc bo jest przykrecona do glowicy i tam bezposrednio kanalami do wtryskow. Czujnika tez w ukladzie chyba zadnego nie ma. Tak tez mysle ze moze wirus cos szwankuje ale wczesniej przez cale lato bylo ok i na jesien. Dopiero w zime zaczelo swirowac. |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-02-2016, 22:32
|
|
|
jogi_23, manometr w rękę i sprawdź podciśnienie na wyjściu z vacuum pompy. Pochwal się wynikiem. |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
jogi_23
Forumowicz
Auto: grandis 2.0 did bsy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 150 Skąd: ełk
|
Wysłany: 16-03-2016, 08:16
|
|
|
Witam.Wszystko się wyjaśniło. Powodem braku mocy był uszkodzony przewód podciśnienia idący od zaworu do gruszki chłodnicy spalin która jest za silnikiem i nie było tego widać. Teraz jeździ jak dawniej. |
|
|
|
 |
|