Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwne objawy po odpaleniu
Autor Wiadomość
jogi_23 
Forumowicz

Auto: grandis 2.0 did bsy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 150
Skąd: ełk
Wysłany: 30-11-2015, 19:17   Dziwne objawy po odpaleniu

Witam. Mój problem polega na tym że po odpaleniu zimnego silnika strasznie zamula do 2.5tys obrotów a powyżej rwie tak jak powinno być. I takie objawy są przez ok 2 min zanim złapie troszkę temperatury i potem chodzi normalnie i dobrze się zbiera. Normalnie odpala i równo chodzi. Filtr paliwa wymieniony, błędów nie ma. Macie jakieś pomysły co do tego problemu?

[ Dodano: 28-12-2015, 22:33 ]
Czy wina może leżeć po stronie jakiegoś czujnika czy wtrysków? Można jakoś sprawdzić wtryski bez wyciągania bo ponoć nie?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-12-2015, 06:24   

Napisz o jaki dokładnie silnik chodzi.
 
 
jogi_23 
Forumowicz

Auto: grandis 2.0 did bsy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 150
Skąd: ełk
Wysłany: 29-12-2015, 08:44   

Moj silnik to bsy 136koni

[ Dodano: 29-12-2015, 16:37 ]
Dzisiaj auto postało na mrozie przez cały dzień i brak mocy nawet jak się zagrzał, dopiero jak go zgasiłem i odpaliłem ponownie to moc wróciła i wszystko już było ok.

[ Dodano: 02-01-2016, 13:30 ]
Dzisiaj odłączyłem przepływkę na zimnym i odzyskał moc od dołu a jak tylko ją podłączam to znów muł. To chyba przepływomierz uszkodzony chociaż błędu żadnego nie pokazywało. Czyszczenie nie pomogło. Trzeba się rozejrzeć za nowym tylko czy sam wkład czy razem z obudową?

[ Dodano: 04-01-2016, 20:32 ]
Przepływka podmieniona i dalej to samo. Jednak to nie przepływka.

[ Dodano: 06-02-2016, 21:47 ]
Wtryski wyjęte i zregenerowane w Jaworznie bo nie przeszły testu na stole i były ostro zawalone bo olej do paliwa się dostawał i też przy okazji posadziło pompę w zbiorniku. Po zamontowaniu wtrysków i nowej pompy i filtra dalej to samo muł jak zimny. Przepływka podmieniana i to nie to. Zostało zawór podciśnienia, czujnik ciśnienia turbo albo turbo. A może pompa wysokiego ciśnienia? Jak ją można sprawdzić?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 07-02-2016, 08:06   

Pewnie pompa powinna dawać odpowiednie ciśnienia więc albo trzeba podłączyć jakiś zewnętrzny czujnik - zegar albo programowo, jeśli układ wysokiego ciśnienia posiada czujnik.
 
 
jogi_23 
Forumowicz

Auto: grandis 2.0 did bsy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 150
Skąd: ełk
Wysłany: 07-02-2016, 10:50   

Zegara nie ma mozliwosci za pompa podlaczyc bo jest przykrecona do glowicy i tam bezposrednio kanalami do wtryskow. Czujnika tez w ukladzie chyba zadnego nie ma. Tak tez mysle ze moze wirus cos szwankuje ale wczesniej przez cale lato bylo ok i na jesien. Dopiero w zime zaczelo swirowac.
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-02-2016, 22:32   

jogi_23, manometr w rękę i sprawdź podciśnienie na wyjściu z vacuum pompy. Pochwal się wynikiem.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
jogi_23 
Forumowicz

Auto: grandis 2.0 did bsy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 150
Skąd: ełk
Wysłany: 16-03-2016, 08:16   

Witam.Wszystko się wyjaśniło. Powodem braku mocy był uszkodzony przewód podciśnienia idący od zaworu do gruszki chłodnicy spalin która jest za silnikiem i nie było tego widać. Teraz jeździ jak dawniej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.