 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Adaho_krak 26-06-2008, 19:59 |
Mega Zonk - Skazany na "Check Engine" |
Autor |
Wiadomość |
miszozon [Usunięty]
|
Wysłany: 12-04-2007, 15:25 Mega Zonk - Skazany na "Check Engine"
|
|
|
Witam. Wyszło Słoneczko i postanowiłem się zabrać za Miśka. Wymieniłem świeczki i zabrałem się za wymianę sondy lambda. Chyba z miesiąc się do tego zabierałem, bo nie chciała wyjść... i dopięła swego. Wcześniej uciąłem ja flexem tak aby można było założyć nasadke. Dzisiaj: Klucz nasadowy + rurka i atak. Już mi się wydawało że puściła i powoli wychodzi, a tu brzdęk . Tyle (sorki za jakość ale mam tylko fona z "aparatem") z niej zostało. Mam teraz małą dziurkę w kolektorze i silnik mi subtelnie popierduje . Motor raczej jest skazany na program zastępczy z komputera do końca swoich dni. Na szczęście chodzi dobrze i raczej nie spala więcej. Ale fakt faktem, że jestem wkur#@%!&.
Macie może jakieś pomysły? Wydaje mi się że jedynym wyjściem jest rozwiercenie i nagwintowanie otworu ale to raczej niewykonalne. Trzeba by zdjąć kolektor, mój jest trochę pęknięty i mógł by się rozpaść.
Jak jest to sytuacja bez wyjścia to mam do sprzedania sondę NGK, 2 przewody, nówka. |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 12-04-2007, 15:39
|
|
|
odrdzewiacz + rozwiertak/wykrętak i może wykręcisz resztki |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 12-04-2007, 16:36
|
|
|
pomysly?:
- zdejmujesz kolektor wydechowy (oslona, potem sruby u gory na dole)
- rozwiercasz stara sonde wysypujac fragmenty na zewnatrz
- sprawdzasz gwint, ew. gwintujesz (uwaga - zeliwo)
- zakladasz sonde i skrecasz calosc dajac nowe uszczelki (szczegolnie ta dolna - pod dwururke) |
|
|
|
 |
miszozon [Usunięty]
|
Wysłany: 16-04-2007, 22:41
|
|
|
No w sumie nie ma innej opcji. Niestety muszę z tym poczekać po dopiero na wakacje będę w domu, a tam mam warsztat do dyspozycji. Męczy mnie tylko to pęknięcie. Na fotce i tak nie jest źle bo silnik był ciepły. Na zimnym pęknięcie ma z 0,5mm na całej długości kanału od góry. Na dole raczej jest cały. Nie znam się na tym ale spawanie chyba średnio wchodzi w grę. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 17-04-2007, 09:54
|
|
|
Są specjalistyczne zakłady spawające żeliwo - nie tania zabawa, ale skuteczna |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
|
|