 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CS3A 1.6] regulacja zaworow w 1.6 |
Autor |
Wiadomość |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16-03-2016, 21:55
|
|
|
Mój wypija 2l/15 kkm. Utraty mocy też nie zaważyłem, a jak rano zaklekocze, to popołudniowa dolewka wycisza go na jakiś czas. Klekocze natomiast przy bramkach autostrady, jak z odpowiednim wyprzedzeniem nie zacznę zwalniać. |
|
|
|
 |
jack78
Forumowicz
Auto: Lancer '13 Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 67 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 16-03-2016, 22:15
|
|
|
Nie mam wycieków. Po prostu gaz jest suchy, a moja noga jest ciężka, więc i oleju musi trochę wziąć
Oleju nigdy nie uzupełniam do MAX, bo wtedy więcej bierze, zawsze staram się mieć po środku, lub nawet minimum. |
|
|
|
 |
Iwonka
Forumowicz
Auto: był Lancer kombi 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 10 Maj 2008 Posty: 183 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-03-2016, 08:40
|
|
|
ja zawsze dolewam do max, moze i wtedy wiecej zuzywa. Ale jest to taka forma zabezpieczenia bo czasem zapominam sprawdzic poziom a Iwonka nie sprawdza nigdy, w silnik sie nie wsluchuje, odpalenie, radio na full i w droge
pozdr
Alex |
|
|
|
 |
|
|