I znowu kontrolka ECU |
Autor |
Wiadomość |
stolarek [Usunięty]
|
Wysłany: 07-04-2007, 19:37 I znowu kontrolka ECU
|
|
|
SS 2001 1.6
Nie mam pojęcia o co chodzi. Zapaliła się kontrolka a samochód jeżdzi normalnie. Brak jakichkolwiek strat mocy czy momentu, żwawy jak zwykle. Tylko czemu pali się ta wkurzająca kontolka? macie jakiś pomysł? |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 07-04-2007, 22:33
|
|
|
Poszukaj na forum jak sprawdzić sobie błędy komputera za pomocą diody i wtedy odczytasz co mu nie pasuje. |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
stolarek [Usunięty]
|
Wysłany: 10-04-2007, 11:01
|
|
|
mam net po gprs i jesli mogę prosić to podajcie linka. jeszcze jedno - nie wiem w którym miejscu jest schowany komputer i jak to podłaczyć????[/b] |
|
|
|
 |
remkowsky [Usunięty]
|
Wysłany: 10-04-2007, 12:38
|
|
|
KLIK
przejrzyj to, powinno Ci pomoc |
|
|
|
 |
stolarek [Usunięty]
|
Wysłany: 11-04-2007, 14:49
|
|
|
tylko jaka tu powinna być dioda?
tzn jakie parametry?
spróbuje jeszcze odłączyć akumulator na noc dzisiaj |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 11-04-2007, 17:11
|
|
|
Dioda powinna być na 12V ale jak akurat (jak ja) masz taka zapalniczki i opornik okolo 200HM to tez bedzie dobrze.Jak jestes gdzies blisko Chojen to mogę Ci moją użyczyc.Tylko z tematu,który zamieścił Remkowsy to mnie sie wydaje ze Ty tez masz 16 pinów w wtyczce nieprawdaż? |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 11-04-2007, 18:25
|
|
|
Pojechać do warsztatu z kompem,
za 80-100zł posprawdzać błędy, wymienić zapewne jakiś drobiazg a nie bawić się |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 11-04-2007, 18:41
|
|
|
Tylko widzisz Leser,niektórzy wolą miesiącami grzebać,denerwować się ale gdy wreszcie coś się uda naprawić to cieszyć się jak dzieci.Żeby nie było sam się pod tym podpisuje. |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 11-04-2007, 20:39
|
|
|
mitutoyo napisał/a: | Tylko widzisz Leser,niektórzy wolą miesiącami grzebać,denerwować się ale gdy wreszcie coś się uda naprawić to cieszyć się jak dzieci.Żeby nie było sam się pod tym podpisuje. |
Rozumiem, też ostatnio w terenie naprawiłem furę odczytujac kody za pomocą druta i kluczy z tesco
Z jedną tylko róznicą, samochód nigdy nie powinien być powodem do denerwowania się |
|
|
|
 |
Karol208
Forumowicz Hose

Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 137 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 11-04-2007, 22:07
|
|
|
Wydaje mi sie sie w SS 2001r to jest 16 pinow tak jak mowi tu kolega Mitutoyo. Jedynie pozostaje podlaczenie pod komp. KTS 5XX/6XX w kolcie CJ jest chyba tak samo (sterownik MPI 1.1) |
_________________ Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 |
|
|
|
 |
stolarek [Usunięty]
|
Wysłany: 13-04-2007, 08:31
|
|
|
wiecie ogólnie to w najbliższym czasie przyjedzie do mnie palmtop więc pewnie wtedy się będę bawił, co do ilości pinów to jeszcze nie zajrzałem pod kierownicę. Ale problem znowu zniknął sam po zatankowaniu. Podejrzewam że jakieś gówno nie paliwo kupiłem na stacji. Z tym że co do kompa to już w innym temacie, ale zamierzam w nim trochę poszperać. |
|
|
|
 |
|