Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CS3A 1.6] Korozja w lancerach w jakim stopniu uciązliwa?
Autor Wiadomość
cygan84 
Forumowicz


Auto: Lancer 2.0,06,Colt 1.3,10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2016
Posty: 185
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 10-04-2016, 08:25   

Hornet napisał/a:
Witam w klubie zgniłego nadkola :( Dzisiaj dokładnie obejrzałem swoje, podłubałem i niestety - masakra. Z lewej większa, prawą dopiero łapie, ale blachy już się miejscami rozlazły. Mam pytanie - jaki jest koszt naprawy takiego elementu i ile trwa?


U mnie w firmie blacharz za jedną stronę bierze 250-300zł za wstawienie reperacji tylnego błotnika,w zależności czy tylko blacha zewnętrzna czy nadkole wewnętrzne też potrzeba dorabiać.Doliczając koszty lakiernika 300-350 to wyjdzie 600zł na stronę.Oczywiście każdy warsztat liczy sobie inaczej,ale to jest cena wypośrodkowana.No i jeszcze kupno reperaturki(których do lancka nie ma)więc kombinacja i improwizacja :wink: :mrgreen:
 
 
p_k 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 CS_W 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 156
Skąd: WWA
Wysłany: 11-04-2016, 17:38   

mkm napisał/a:

To jest najgorsza alternatywa
Po pierwsze, błotniki przednie występowały w zamienniku (jakości powiedzmy "średniej"), więc jak ktoś pozyska rant z zamiennika, to sie nim długo w ładnym stanie nie nacieszy.

Kupno używanego orygianłu - ok, ale bez napraw i bez rdzy, bo nikomu sie nie będzie chciało odrdzewiać i rdza pójdzie od środka.

Najprościej, najlepiej (a często i najtaniej) znaleźć blacharza (a nie spawacza) który dorobi brakujący element


Tylko oryginał, a nie żaden chiński zamiennik, przednie nadkola nie są na ogół zjedzone więc idzie coś wybrać
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.