DORADZCIE Instalacja II generacji do 2,5V6 4x4 z 95" |
Autor |
Wiadomość |
nemo22 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-04-2007, 15:10 DORADZCIE Instalacja II generacji do 2,5V6 4x4 z 95"
|
|
|
Witam
Wszystkiech co myślicie o założeniu instalacji II generacji JUST Junior firmy BRC do Galnata z 95 roku 2,5V6 24v 4x4 200tys przejechane
Wiem że to profanacja ale coraz wiecej jezdze i coraz szybciej
Poradzcie
Z góry wielkie dzieki |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 12-04-2007, 21:23
|
|
|
Jezeli chcesz druga generacje to przynajmniej blosa zamontuj. |
|
|
|
 |
Karol208
Forumowicz Hose

Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 137 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 12-04-2007, 21:29
|
|
|
Tak jak mowi dylson zamontuj sobie blosa jesli juz chcesz (ja osobiscie jestem przeciwnikiem sekwencji) a i nie zaluj kasy na reduktor blos lubi wydajne reduktory.
Ja w swojej sonacie 2.0i mam reduktor 140KW takie reduktory normalnie montuje sie do silnikow chyba 3.0 i 3.5 . |
_________________ Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 13-04-2007, 11:58
|
|
|
Nie laduj sie z zadnego blosa, bo rozumiem, ze nie masz wogole instalki lpg. Za brc czy blosa zaplacisz pewnie ze 2kpln, dozuc pare setek i zakladaj sekwencje. |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
Tomas79 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-04-2007, 12:11
|
|
|
Only sekwencja - do 2,5 niech ci pociągną przewód 8mm do reduktora i zamontują reduktor o zwiększonym wydatku lub nawet dwa.
Jak założysz II gen to tak jakybyć przeszedł z wtrysku na gaźnik, kompletne nieporozumienie!!!!
Jeśli żal ci paru stówek to lepiej sprzedaj Gala, kup sobie colta i bedziesz jeździł economo.
Pozdro! |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 13-04-2007, 13:45
|
|
|
a ja radzeci BLOSa ale pod dwoma warunkami :
przewod ze zbiornika 8mm a nie 6 mm
wiekszy reduktor
taniej bedzie a na to samo wyjdzie czy BLOS czy sekwencja |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
Tomas79 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-04-2007, 13:56
|
|
|
puntspusy napisał/a: |
taniej bedzie a na to samo wyjdzie czy BLOS czy sekwencja |
sekwencja to całkiem inna strategia działania a kilka zł więcej przy montażu spłaci sie, bo autko mniej spali LPG.
Więc taniej to tylko pojęcie marketingowe.
Z technicznego punktu widzenia silnik ten nie moze byc zasilany inną instalacją jak sekwencja (choć ludzie zakłądają)
Pozzdro! |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 13-04-2007, 14:39
|
|
|
krzysio1972 napisał/a: | Za brc czy blosa zaplacisz pewnie ze 2kpln |
Ciekawe za co tyle zaplaci? Jak kladziesz blosa to potrzebujesz dobry parownik. Zadnego krokowca, miksera ani zadnego komputera nie potrzeba. |
|
|
|
 |
nemo22 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-04-2007, 14:39
|
|
|
Dzieki za pomoc
Musze to jeszcze przekalkulowac
Jak wyjdzie nie duża rużnica to założe sekwencji
Pozdrawiam
TM |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 13-04-2007, 14:54
|
|
|
dylson napisał/a: | krzysio1972 napisał/a: | Za brc czy blosa zaplacisz pewnie ze 2kpln |
Ciekawe za co tyle zaplaci? Jak kladziesz blosa to potrzebujesz dobry parownik. Zadnego krokowca, miksera ani zadnego komputera nie potrzeba. |
Napisalem, ze zakladam, ze nie ma instalacji. Czyli musi ja najpierw zalozyc, wbic do DR, kupic blosa, zamontowac i oszukiwac na przegladach technicznych, chyba, ze bedzie to blos evolution. Teraz policz sam ile to wyjdzie. |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 13-04-2007, 15:40
|
|
|
Czyli wyjdzie mniej wiecej tyle co zwykla instalka na mkikserze. Mysle ze ok 1500zl. Oczywiscie instalka na wtrysku bedzie lepsza. Wtrysk jest lepszy od gaznika. Ale jesli kolega zdecydujue sie na II gen no niech zrobi to najlepiej jak sie da. |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 13-04-2007, 17:53
|
|
|
dylson napisał/a: | Mysle ze ok 1500zl |
Do v6? 2 gen + dodatkowo blos, przynajmniej 2kpln jak pisalem. Nawet zakladajac, ze od razu kupi blosa to atrape kompa i krokowego np. w postaci staga 2l musi miec, a roznica pomiedzy stagiem 2l czy mini lecho a dobrym kompem nie jest duza, reszta juz powinna byc dobrej jakosci i to bedzie kosztowac. No i potem, kumaty diagnosta odwali samochod, albo u znajomego trzeba bedzie zaplacic ekstra za przeglad. |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
Karol208
Forumowicz Hose

Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 137 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 13-04-2007, 18:49
|
|
|
krzysio1972, a powiedz mi jesli ja mam instalke 2 generacji bez krokowca i komputerka i podbijaja mi badania to oznacza ze diagnosta lamie prawo?? blos to tylko inny mixer do LPG (fakt bez homologacji) ja problemow nie mam z przegladami analiza spalin jest ok. |
_________________ Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 13-04-2007, 22:40
|
|
|
krzysio1972 napisał/a: | Do v6? |
A czym sie rozni instalka II gen do v6, r4 czy v12? |
|
|
|
 |
Karwoś
Mitsumaniak
Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1446 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 14-04-2007, 00:01
|
|
|
Ja mam w 2 samochodach Sekwencję i taką radziłbym założyć - a spalanie na sekwencji wcale nie jest mniejsze niż w 2gen - ale w sekwencji masz pewność że skład mieszanki jest prawidłowy. W przypadku blosa nawet nie powinno się myśleć o poprawnym składzie mieszanki - a niekoniecznie to się dobrze odbije na silniku - za sekwencję trzeba bedzie pewnie dać ok 3500 - oczywiście da się taniej, ale nie będzie problemów z przeglądami itp - montujesz lejesz i jeździsz - żadnych kombinacji i komplikacji.
Trzeba tylko przekalkulować ile jeszcze będziesz jeździł - kiedy się zwróci i ile ewentualnie zarobi.
Co zamontujesz to już tylko twoja decyzja ale jak to już napisano nie oszczędzaj na reduktorze - ja w 2.0 mam reduktor do 3.0 V6 a w 2.3l reduktor króry wsadza się do 3.5litrowych silnikach - u mnie w przypadku automatycznych skrzyń biegów po prostu standardowe reduktory przy max wykorzystaniu zawodziły po przekroczeniu 4500-5000obr. Teraz siedzą wzmocnione i wszystko jest tak jak trzeba.
Ważne żeby nie oszczędzać na instalacji - jak będzie taka jak trzeba i nie będzie pracowała na granicy wytrzymałości to będzie ci długo służyła i zarabiała na siebie. |
_________________ Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela
Czas może na Space Stara dla żony? |
|
|
|
 |
|