[3.2 DID] stary olej w skrzyni automat |
Autor |
Wiadomość |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 05-01-2012, 13:00
|
|
|
tompol34 napisał/a: | Olej miałem najlepszy bo z bytowa, trochę ma jakiś dziwny taki zapach. Na bagnecie nie widziałem bąbelków. Skrzynia chodzi normalnie, nie szarpie i nie przeciąga. Po głębokich wodach nie śmigałem.
[ Dodano: 05-01-2012, 10:18 ]
Od czego mógłby się przypalić olej? |
Najczęściej od tarczek spalonych. Mozę trzeba jeszcze raz wymienić olej.
Czasem jest tak, ze ktoś nie wymienia bardzo długo i tarczki są podpalone, albo ciąga nie umiejętniej auta itd. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
tompol34
Forumowicz

Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 350 Skąd: kętrzyn
|
Wysłany: 05-01-2012, 13:13
|
|
|
Tak pomyślałem, że potrzeba wymiany oleju, mam nadzieję że skrzynia jeszcze pojeździ? jakieś poświąteczne promocje na olej z bytowa?
[ Dodano: 06-01-2012, 19:19 ]
Czy to prawda, że olej Diamond ATF SP-III dla firmy mitsubishi produkuje firma Millermatic?
[ Dodano: 11-01-2012, 21:21 ]
dziękuję serdecznie!!!!!!!!!!! |
_________________
 |
|
|
|
 |
artmit1
Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DiD 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Gru 2011 Posty: 47 Skąd: Stare Babice
|
Wysłany: 15-03-2012, 22:09
|
|
|
Witam
Przeglądając forum Mitsu w UK znalazłem ciekawy artykuł odnośnie jakości oleju DIAqueen spIII do ASB. Gość dość rozsądnie tłumaczy różnice pomiędzy DiaQueen SPIII a specyfikacją Dexron ATF SPIII . Wg niego obie specyfikacje mają się nijak do siebie , specyfikacja DiaQueen SPIII znacznie przekracza Dexron III. Dobry olej jest konieczny ponieważ temperatura pracy ASB w Mitsu jest wyższa niż innego automatu. Zalanie ASB olejem spec Dexron SPIII powoduje że szybko zbrązowieje a w skrajnych przypadkach zrobi się prawie czarny ( i facet straszy w konsekwencji zniszczeniem skrzyni). Artykuł jest z 2010, gość znalazł wtedy na rynku dwa oleje spełniające normę DiaQueen SPIII ( są wymienione w artykule).
Dla ciekawych link: http://www.pocuk.com/forums/viewtopic.php?t=113588
I co koledzy na to?
Pozdro
Artur |
_________________ Arturos Pajeros |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 16-03-2012, 11:04
|
|
|
artmit1 napisał/a: | I co koledzy na to? |
Instrukcja producenta mówi o DiaQueen SPIIM lub SPIII.
Nic nie wspomina o Dextronie dla AT. |
|
|
|
 |
Rander
Forumowicz
Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 372 Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
|
Wysłany: 17-03-2012, 10:02
|
|
|
tomek5 napisał/a: | Ja w II Pajero mam zalany olej firmy MOPAR ATF 4+ podobno dobry. |
To jest olej syntetyczny. Natomiast do Pajero II zaleca się mineralny. Ale może lepiej niech się wypowie Zbyszek lub ktoś bardziej rozeznany.
Dobrze Ci się sprawdza? Koloru nie zmienia? |
_________________ Pozdrawiam.
Adam. |
|
|
|
 |
kedas1
Forumowicz
Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2013 Posty: 64 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 18-04-2016, 20:27
|
|
|
Witam Panowie powiedzcie mi czy ktoś stosował olej do automatu w Pajero III 3,2did taki jak RAVENOL ATF FLUID MM SP-III lub ktoś jest w stanie powiedzieć czy ten olej będzie właściwym zamiennikiem. Wg danych producenta spełnia on wszystkie wymagania Mistubiski, Hyundai itp... |
|
|
|
 |
|