Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Pisk pasków, piszczy pasek, paski piszczą
Autor Wiadomość
mv500 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant VIII 2.4 gdi gls 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 7
Skąd: google
Wysłany: 23-01-2016, 12:30   

Witam jestem w trakcie wymiany koła pasowego wału w 2.4 gdi galant stare się rozwulkanizowalo a więc odkręcam te cztery śruby w środku koła pasowego ale czy musze odkręcić tą piątom w środku ?
_________________
K>J>
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-01-2016, 16:37   

mv500 napisał/a:
Witam jestem w trakcie wymiany koła pasowego wału w 2.4 gdi galant stare się rozwulkanizowalo a więc odkręcam te cztery śruby w środku koła pasowego ale czy musze odkręcić tą piątom w środku ?



Nie
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Seba93Tychy 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2015
Posty: 91
Skąd: Polska
Wysłany: 27-01-2016, 19:02   

Po odpaleniu, niekiedy piszczy mi pasek na jakieś 5 sekund. Po dodaniu gazu przyspiesza . Co z nim zrobić?
_________________
biower
przydomowe oczyszczalnie
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-01-2016, 15:46   

Seba93Tychy napisał/a:
Po odpaleniu, niekiedy piszczy mi pasek na jakieś 5 sekund. Po dodaniu gazu przyspiesza . Co z nim zrobić?


naciągnąć, jak nie pomoże - wymienić na nowy.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6984
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 28-01-2016, 16:38   

Tomii napisał/a:
Seba93Tychy napisał/a:
Po odpaleniu, niekiedy piszczy mi pasek na jakieś 5 sekund. Po dodaniu gazu przyspiesza . Co z nim zrobić?


naciągnąć, jak nie pomoże - wymienić na nowy.


A jak to nie pomoże - koło pasowe może być rozwulkanizowane - wtedy piszczą i nowe paski
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-05-2016, 14:47   

Oba paski osprzętu wymieniłem zaraz po zakupie gala właśnie na conti i zaczęły piszczeć dopiero po tej zimie czyli po przejechaniu ok 45000km czyli po ok 3 latach. Może sam naciąg by wystarczył, ale wymieniałem też napinacze bo już mocno hałasowały. Więc nie jest tak źle z tymi conti... Teraz wymieniłem na bando i zobaczymy ile pociągną :)

Przy okazji musiałem wygrzebać taki klucz (na zdjęciu) do odkręcenia napinacza paska altka bo nic innego nie wchodziło. Duża grzechotka z nasadką się nie mieściła, mała ma nasadki do 13mm, a śruba jest na 14mm ;) oczkowe płaskie nie łapały śruby, a oczkowe gięte też za szerokie ;)
_________________


 
 
MasterGruzin 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 97r EA5A 2.5 V6 163KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 12
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14-05-2016, 15:10   

Jakie napinacze kupiłeś i za ile? Też się muszę za to zabrać bo moje żyją własnym życiem :p Na razie wymieniłem paski na Continental ze względu na to, że potrzebowałem na gwałt i nie dało rady ogarnąć Mitsuboshi. Pasek od alternatora piszczał po dwóch dniach ale został podciągnięty i na razie jest spokój. Zobaczymy co będzie dalej.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24365
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 14-05-2016, 21:02   

Napinacze da się zregenerować. Łożyska to 6004 i 6007.
Trzeba tylko dorobić wewnętrzne tuleje, ale ogarnięty tokarz sobie poradzi. Całkowity koszt regeneracji 2 napinaczy wyniósł mnie ok. 60 zł.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.