F1 GP Bahrajnu |
Autor |
Wiadomość |
stanik
Mitsumaniak

Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2006 Posty: 1248 Skąd: Legionowo k/Wawy
|
Wysłany: 13-04-2007, 12:10 F1 GP Bahrajnu
|
|
|
Witam
No to kolejny zień zmagań już tuż tuż. Ciekawe czy Robertowi tym razem sie jednak uda i pokona pecha ....
Ciekawe czy Masa w końcu spełni oczekiwania zespołu i zajmie jakieś miejsce na podium?
Tor wygląda ciekawie i z tego co czytałem jest na nim średnia przyczepność przez piasek nawiewany z pustyni.
Na razie widzę, jest jak zwykle, czyli testy całkiem nieźle...
Aby do niedzieli
Pozdrawiam |
_________________ #0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8 |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 13-04-2007, 13:16
|
|
|
Po pierwszej byl 7 a szkopek 6
Ogladam teraz druga i naprawde sie niezle slizgaja
Moze byc ciekawie |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
damianrally [Usunięty]
|
Wysłany: 14-04-2007, 22:39
|
|
|
no mysle ze w niedziele bmw mu nienawali ogulnie jeste pod wrazeniem hamiltona niezły kozak z niego , szkoda ze robert niema takiego boilidu jak on . mysle ze kubica bedzie na 4 miejscu |
|
|
|
 |
Cezar
Mitsumaniak Veni, Vidi, Vici

Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2005 Posty: 7812 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
 |
McDoune
Mitsumaniak Czarny Mesjasz :)

Auto: RL1, EA5W; GC8 GT; V70T5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 2921 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-04-2007, 15:41
|
|
|
na mnie znowu wrażenie zrobił Hamilton, tym razem przed Alonso
no i brawo Robert |
_________________
Zwycięzca Pierwszej Edycji Typera Mitsumaniaków
Zwycięzca Czwartej Edycji Typera Mitsumaniaków
 |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 15-04-2007, 18:55
|
|
|
W zasadzie od pierwszego kółka widać było, że bolid Kubicy wyraźnie odstaje od czołówki. A Heidfeld jazda pierwsza klasa - spokojnie, konsekwentnie .... no i objechał Mistrza, któremu chyba bolid niedomagał, ale kto o tym będzie pamiętał.
Jak sądzicie - nie da się pojechać GP na 1 pitstop |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 15-04-2007, 19:56
|
|
|
akbi napisał/a: | JCH napisał/a: |
Jak sądzicie - nie da się pojechać GP na 1 pitstop | Da sie. | Poruszam ten temat bo jakoś nie mogę zrozumieć sugestii Borowczyka o cięższym, bardziej zatankowanym bolidzie Kubicy niż Heidfelda skoro i tak kończy się na dwóch pitstopach. Jaki zatem jest sens tankować więcej paliwa poza tym, żeby obaj nie zjechali jednocześnie do boxów, skoro i tak jadą na 2 pitstopy |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 15-04-2007, 20:43
|
|
|
JCH napisał/a: |
Jak sądzicie - nie da się pojechać GP na 1 pitstop |
Jak na poczatku wyscigu tracil na kazdym okrazeniu po 0.8 sekundy do Niemca to naprawde bylem pewny ze jedzie na jeden pitstop.
Zastanawia mnie to ze na treningach byl szybszy, a najpierw lekko w kwalifikacjach a juz wyraznie w wyscigu odstawal od Heidfielda.
Moze za duzo od niego wymagam, ale mi sie naprawde nie podobalo ze dojechal az tak bardzo z tylu za czolowka
Wracajac do tematu to mysle ze w przypadku Kubicy to opony bylyby glownym problemem jazdy na jeden pitstop. Poza tym zrobic pol wyscigu na "gorszej" mieszance to chyba troche bez sensu. |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
Meteo [Usunięty]
|
Wysłany: 15-04-2007, 21:11
|
|
|
Spodziewalem sie dzisiaj wiecej po Kubicy ... liczylem na to ze bilid go nie zawiedzie i ze Robert bedzie glodny walki , oczekiwania spelnione w 50% tylko |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 15-04-2007, 21:15
|
|
|
harpagan napisał/a: | Poza tym zrobic pol wyscigu na "gorszej" mieszance to chyba troche bez sensu | Gorszej teoretycznie:
- Słyszałem takie wypowiedzi, że przy max zatankowanym bolidzie lepiej sprawują się te twardsze opony.
- trzeba by porównać czasy ale chyba pod koniec wyścigu padły niezłe (jeśli nie najlepsze) czasy
No i jeszcze kwestia taka, że zjazd do pitstopu to strata jakichś 30 sek. (dojazd, tankowanie, wyjazd) więc niby można tracić do 1 sek na okrążeniu
Zapewne mają to policzone i przetrenowane, i jednak wychodzi na 2 pitstopy ale oglądając GP, szczególnie wtedy, gdy jest jakiś "czarny koń" jadący z końca stawki na pełnym baku i przyjeżdżający w dziesiątce to zastanawia mnie jak pojechałby w ten sposób ktoś z czołówki. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 15-04-2007, 21:24
|
|
|
JCH napisał/a: | gdy jest jakiś "czarny koń" jadący z końca stawki na pełnym baku i przyjeżdżający w dziesiątce to zastanawia mnie jak pojechałby w ten sposób ktoś z czołówki. |
"czarny kon" pierwsza polowe wyscigu traci na wyprzedzanie maruderow, takze mozliwosc zrobienia okrazenia 2 sekundy szybciej (przy mniej zatankowanym bolidzie) nie na wiele mu sie zda, dlatego lepsi zawodnicy w przypadku startu z konca stawki (w przypadku np jakies kary za wymiane silnika) pzewaznie startuje zatankowani na full |
_________________
   
Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V |
|
|
|
 |
|