Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wolne obroty
Autor Wiadomość
Lukispeed007 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer evolution IX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 30
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 15-04-2016, 10:30   wolne obroty

Dziwna sprawa lancer 2.0 135km chodzi na wolnych obrotach przez chwilkę ładnie i po chwili gaśnie tak jak by krokowiec ? co to może być
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-04-2016, 19:38   

Zacznij do czyszczenia przepustnicy i nauki obrotów:
Zdejmujesz kleme minusowa na minute, podpinasz ponownie, odpalasz samochó z wylaczonymi wszelkimi odbiornikami i czekasz az sie nagrzeje do wlaczenia wentylatora, po cyklu wlaczeniu wentylatora gasisz silnik, po chwili ponownie odpalasz, wlaczajac swiatla, nadmuch, klimatyzacje, podgrzewanie szyby, etc
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Lukispeed007 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer evolution IX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 30
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 16-04-2016, 13:59   

noi sprawdziłem lecz to nie to bo nawet podczas pierwszego odpału gasnie po chwili stania na wolnych obrotach .
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-04-2016, 21:02   

Jak zgaśnie i odpalisz ponownie to jest już dobrze, czy proces gaśniecia powtarza sie dopóki silnik nie zlapie temperatury?
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Lukispeed007 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer evolution IX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 30
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 17-04-2016, 00:23   

częstotliwość gaśnięcia największa jest gdy auto się zagrzeje bo na ssaniu są wyższe obroty i nie gaśnie ale ogólnie nie ma na to recepty raz potrafi chodzić bez gaśnięcia nawet 5 minut a przeważnie gaśnie po 30 sekundach do minuty po odpaleniu. odpalę chwilka i gaśnie znów odpalę chwilka i gaśnie.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-04-2016, 08:54   

Jeżeli filtr powietrza jest oryginalny to nalezy sprawdzić czy w zasilaniu powietrzem nie ma gdzieś nieszczelnosci. Trzeba także sprawdzić czy regulacja przepustnicy jest zgodna z tym co pisze manual http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3446 w dziale 13.pdf oraz przejrzeć podciśnienia czy przypadkiem nie ma braków. Dobrze byłoby też sprawdzić sterowanie krokowca oraz czystośc kanału w którym pracuje.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Lukispeed007 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer evolution IX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 30
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 17-04-2016, 12:02   

Filtr powietrza oryginał,żadnych nieszczelności nie ma. Ogólnie stało się to nagle gdy odłączę kostkę od krokowca to auto wchodzi na wyższe obroty i raczej chodzi . Biorę pod uwagę też czujnik położenia wałka rozrządu albo wału. Podłączyłem kompa to jedynie mi pokazało wypadanie zapłonów ( świece zmienione zostało tylko fajki zmienić co zrobię w przyszłym tygodniu) lecz słychać po samej pracy silnika ze wypadanie zapłonów nie ma dużego znaczenia na to gaśnięcie.

[ Dodano: 13-05-2016, 14:47 ]
wymieniłem czujnik położenia wału i dalej to samo pochodził chwile okej ale przerywał (wypadanie zapłonów) zagrzał się i znów gaśnie zaraz po odpaleniu praktycznie a każdym razem.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-05-2016, 18:46   

Sprawdzałeś regulacje przepustnicy, sygnał TPS/IPS oraz podciśnienia :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Lukispeed007 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer evolution IX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 30
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 18-05-2016, 13:39   

Tak.. jest juz sprawdzone wszystko co możliwe powymieniane cewki swiece przewody czujnik położenia wału korbowego. posprawdzane sygnały na komputerze i niby wszystko okej. jedyna opcja co zwróciła moją uwagę to " jałowy" jest wyłączony bez przerwy czy auto jesy odpalone czy trzymam na gazie czy zgaśnie cały czas to samo lecz druga opcja "silnik krokowy regulacji biegu jałowego " pokazuje 58 stopni na zgaszonym a na odpalonym normalnie się zmienia. Jeszcze jedna ciekawostka, po odpięciu kostki od czujnika położenia wałka rozrządu auto dalej chodzi ( żeby chodziło muszę cały czas trzymać lekko gaz po odpuszczeniu chwilka i gasnie) lecz jak już zgaśnie to nie jest możliwe odpalenie bez podpięcia ponownie tej kostki bo tylko kręci bez żadnych oznak.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 18-05-2016, 18:32   

Lukispeed007 napisał/a:
jedyna opcja co zwróciła moją uwagę to " jałowy" jest wyłączony bez przerwy
Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale po puszczeniu pedału gazu sygnał z TPS/IPS powinien poinformowac ECU o sterowaniu biegu jalowego bo pedał zostal odpuszczony
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Lukispeed007 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer evolution IX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 30
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 19-05-2016, 14:49   

Czy powinno być za każdym razem słychać krokowca jak się ustawia po przekręceniu zapłonu ?
 
 
Radowan 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 362
Skąd: Jelenia Góra/MRO
Wysłany: 19-05-2016, 15:40   

A jesteś pewien że to krokowiec?
U mnie czasem po przekręceniu zapłonu włącza się silnik świateł i próbuje je wypoziomować.
Przełączenie z "0" na "1" i z powrotem powoduje, że światła się ustawiają i jest git.
Nie wiem czym jest to spowodowane, ale czasem tak po prostu jest.
Ja zauważyłem to przez przypadek jak zacząłem parkować przodem do ściany i zadzwonił telefon jak miałem już przekręcony kluczyk ale silnik jeszcze nie kręcił.
 
 
 
Lukispeed007 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer evolution IX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 30
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 19-05-2016, 21:41   

Ja zadałem pytanie czy krokowca powinno być słychać po przekręceniu zapłonu a nie światła :) światła swoją drogą ale przy otwartej masce i uchu przy przepustnicy odróżnię z której strony coś bzyczy :P P lecz zadałem to pytanie w celu zdiagnozowania czy krokowiec działa u mnie czy nie :) bo jeśli u innych użytkowników go słychać a u mnie nie to wszystko jasne :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.