Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] rozruch z pilota
Autor Wiadomość
robek295 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DID 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 100
Skąd: Iceland, Reykjavik
Wysłany: 29-05-2016, 18:25   

plecho1 napisał/a:
Polaryzację sygnału najłatwiej zmienić za pomocą takiego przekaźnika
[url=https://naforum.zapodaj.net/thumbs/4e3dc02494b0.jpg]Obrazek[/url]
Jeśli sygnał + chcesz zmienić na minus to do jednego z zacisków cewki przekaźnika czyli 85 lub 86 podłączasz ten sygnał + a do drugiego wtedy - z masy auta natomiast do styku 30 podpinasz minus z masy auta bo minusowy sygnał chcesz uzyskać. Po takim podpięciu na zacisku 87 uzyskasz sygnał masy
Do tego celu najlepiej użyć małych przekaźników tego typu bo maja małe rozmiary http://allegro.pl/przekaz...5545157284.html

Super dzieki przyda sie,
Znalazlem kabel w kostce, jak go odlacze to obrotomiez nie dziala, ale jak to zmierzyc czy to odpowiedni kabel? Jak moeze napiecie to jest ponad 6v jak dodam gazu to rosnie powoli
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-05-2016, 19:28   

Miernik jest zbyt wolny aby wychwycić zmiany sygnału, najlepiej było by podpiąć pod oscyloskop ale w domu raczej nikt takiego sprzętu nie posiada.
Jakie są wskazania miernika na zgaszonym silniku ale włączonym zapłonie?
 
 
robek295 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DID 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 100
Skąd: Iceland, Reykjavik
Wysłany: 29-05-2016, 19:48   

plecho1 napisał/a:
Miernik jest zbyt wolny aby wychwycić zmiany sygnału, najlepiej było by podpiąć pod oscyloskop ale w domu raczej nikt takiego sprzętu nie posiada.
Jakie są wskazania miernika na zgaszonym silniku ale włączonym zapłonie?

reaguje dopierojak odpale auto, wpiolem kabelek tam i wpiolem zegary spowrotem i odpalilem auto i jak zapodam mase na ten kabelek przez probowke samochodowa to wskazowka obrotomieza opada jak by go wylaczylo
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-05-2016, 20:04   

Miejmy nadzieje, że podłączenie pod sterownik alarmu nie będzie zakłócało tego sygnału dla obrotomierza.
 
 
robek295 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DID 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 100
Skąd: Iceland, Reykjavik
Wysłany: 29-05-2016, 20:15   

plecho1 napisał/a:
Miejmy nadzieje, że podłączenie pod sterownik alarmu nie będzie zakłócało tego sygnału dla obrotomierza.

dlatego nie jestem pewny czy to jest ten kabel sygnalowy obrotomierza :cry:

[ Dodano: 31-05-2016, 00:06 ]
witam ponownie juz podlaczone, do sygnalu parking jednak trzeba ten przekaznik zmieniajacy polaryzacje narazie podlaczylem do recznego bo i tak musze skopiowac transponder
finalowe odpalenie
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 31-05-2016, 06:44   

Tak na prawdę w automacie nie musi to być podłączone w ogóle bo i tak auta z taką skrzynia nie odpalisz inaczej jak na P więc jeśli sterownik alarmu wymaga tego sygnału i jeśli zawsze zaciągasz ręczny to zostaw jak jest.
 
 
robek295 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DID 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 100
Skąd: Iceland, Reykjavik
Wysłany: 31-05-2016, 11:45   

plecho1 napisał/a:
Tak na prawdę w automacie nie musi to być podłączone w ogóle bo i tak auta z taką skrzynia nie odpalisz inaczej jak na P więc jeśli sterownik alarmu wymaga tego sygnału i jeśli zawsze zaciągasz ręczny to zostaw jak jest.

No tak ale trzeba pamietac zeby reczny zaciagac a sie odzwyczajilem tego :lol: bo kiedys mialem w fordzie zostawilem auto na parkingu z zaciagnietym recznym o na moesiac na urlop polecielismy jak wrucilismy to nir moglem ruszyc aj juz ruszylem to tak tarlo jak bym mial zaciagniety reczny :mrgreen:
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 31-05-2016, 13:02   

To może na razie ten przewód podłącz na stałe do masy.
 
 
robek295 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DID 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 100
Skąd: Iceland, Reykjavik
Wysłany: 31-05-2016, 18:46   

plecho1 napisał/a:
To może na razie ten przewód podłącz na stałe do masy.

narazie nie uzywam tego bo musze w PL dac skopiowac ten transponder jezeli sie da i kluczyk dorobic bo mam tylko jeden :( albo przykleje sam transponder albo przykleje gdzies przy stacyjce caly kluczyk, wtedy zaloze ta dodatkowa blokade co jest w zestawie i jeszcze w PL se kupie te diody takie jakie powinny byc i ten przekaznik kupie do tego parking
Ostatnio zmieniony przez robek295 01-06-2016, 20:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 01-06-2016, 06:42   

Lepiej wyedytuj tę ofertę i poproś admina z grupy "Kupie" o dodanie do tej grupy i dopiero wtedy tam zamieść ogłoszenie.
 
 
robek295 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DID 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 100
Skąd: Iceland, Reykjavik
Wysłany: 01-06-2016, 20:03   

plecho1 napisał/a:
Lepiej wyedytuj tę ofertę i poproś admina z grupy "Kupie" o dodanie do tej grupy i dopiero wtedy tam zamieść ogłoszenie.

dzieki juz skasowane :roll:

[ Dodano: 01-06-2016, 20:09 ]
zastanawia mnie dwie rzeczy i nie wiem czy cos zle podlaczylem czy co,
dalem ten przewod na chamulec reczny do odpowiedniego przewodu ale auto odpala po mimo nie zaciagniecia chamulca hmmm i tu zagadka, jakies pomysly?

drugie jest tam funkcja podtrzymania do czego to wogle sluzy?
u mnie to nie dziala robie zgodnie z instrukcja
parkuje
zaciagam reczny lub nie tak i tak sprawdzalem
wciskam dwa razy gwiazdke, jest jeden bip syreny i 3 razy kierunki mrugna
wylaczam zaplon i tu gasnie auto nie wiem czemu, jakies pomysly?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 02-06-2016, 00:04   

Jeśli odpala bez zaciągniętego ręcznego to odłącz ten przewód od czujnika i wtedy próbuj. Nie śledziłem dokładnie instrukcji tego alarmu ale jest może funkcja włączająca to zabezpieczenie czyli niemożliwość odpalenia jak brakuje tego sygnału.
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale podtrzymanie raczej działa przez pewien czas jak nie przekręcisz klucza w stacyjce a jak przekręcisz na zapłon to raczej automat się dezaktywuje. Znajomemu miałem coś takiego konstruować i właśnie tak to miało działać że jak odpali pilotem to silnik miał pracować przez czas ustawiony na czasówce, jeśli nie przekręcił by klucza to auto by zgasło po tych powiedzmy 5 minutach a po przekręceniu stacyjki na zapłon podtrzymanie miało by się dezaktywować.
 
 
robek295 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DID 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 100
Skąd: Iceland, Reykjavik
Wysłany: 02-06-2016, 00:12   

plecho1 napisał/a:
Jeśli odpala bez zaciągniętego ręcznego to odłącz ten przewód od czujnika i wtedy próbuj. Nie śledziłem dokładnie instrukcji tego alarmu ale jest może funkcja włączająca to zabezpieczenie czyli niemożliwość odpalenia jak brakuje tego sygnału.
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale podtrzymanie raczej działa przez pewien czas jak nie przekręcisz klucza w stacyjce a jak przekręcisz na zapłon to raczej automat się dezaktywuje. Znajomemu miałem coś takiego konstruować i właśnie tak to miało działać że jak odpali pilotem to silnik miał pracować przez czas ustawiony na czasówce, jeśli nie przekręcił by klucza to auto by zgasło po tych powiedzmy 5 minutach a po przekręceniu stacyjki na zapłon podtrzymanie miało by się dezaktywować.


tam chodzi o co innego ze np. odpalasz z pilota potem wsiadasz i jedziesz i jest gaszenie z pilota z podtrzymaniem np. minuta cos czytalem ze chyba chodzi o turbine ale dokladnie nie wiem

sprawdzalem ten reczny i moze to jest tym spowodowane ze jak zapalasz zaplon to parking sie zapala tak czy inaczej na jakis czas czy masz zaciagniety czy nie sprawdzalem jeszcze raz bez transpondera zeby nie odpalil bo ma sekwencje powtazania jak nie zapali to na zaciagnietym recznym odpala do bulu a na spuszczonym tylko raz przy pierwszym odpaleniu potem zapala lampki i gasnie ju juz nie odpala

[ Dodano: 11-06-2016, 00:07 ]
witam dlugo sie nie nacieszylem tym bajerem z odpalaniem choc moze z raz tu uzylem :( centralka przestala reagowac nawet na otwieranie auta, wszystko po sprawdzalem i jest dobrze po podlanczane i trzy stowki poszlo.... :? nagralem po odlaczeniu i podlaczeniu ponownym zasilania centralki z podlaczonym tylko centralnym zamkiem
YT reakcja na pilot

[ Dodano: 18-07-2016, 17:24 ]
Witam ponownie, dorobilem ten transponder i kluczyk, zamocowalem transponder przy stacyjce i bez problemu odpala z pilota ale teraz jest problem z odpalaniem orginalnym kluczem z transponderem, czy nie moga byc oba transpondery kolo siebie? Tym dorobionym kluczem odpale auto bo nie ma w soboe transpondera

[ Dodano: 22-11-2016, 23:29 ]
witam zaowazylem maly problem co do mojego centrala, podlaczylem zamiast pod swiatla to awaryjne przez diody prostownicze 2 szt o ile pamietam 1A 1000v i chodzi o to ze sie grzeja strasznie ze jak odpale z pilota auto to po 5 min w kabinie czuc zapach goracej izolacii z kabla
co z tym zrobic? czy moge to odlaczyc i zostawic odlaczone?
czy musze zmienic te diody?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 23-11-2016, 06:44   

Dwie żarówki od kierunkowskazów na stronę i jednocześnie na diodę to 42W czyli przy 12V przez diodę płynie prąd około 3,5A. Lepiej je zmień na 5A.
 
 
robek295 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DID 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 100
Skąd: Iceland, Reykjavik
Wysłany: 23-11-2016, 19:23   

plecho1 napisał/a:
Dwie żarówki od kierunkowskazów na stronę i jednocześnie na diodę to 42W czyli przy 12V przez diodę płynie prąd około 3,5A. Lepiej je zmień na 5A.


nie wiem czy dobrze wyszukalem ale sie dzieli waty przez volty i daje nam A ?
jezeli tak to mamy 4 zarowki P21W i 2 zarowki po W5W te boczne kierunki
czyli razem daje 94W podzielic przez 12V daje 7,83A czy sie myle? czyli jak pisales dajemy jedna diode na strone, chodzi mi czy dobrze to kumam

a jeszcze z innej strony czy moge to poprostu odlaczyc i nie podlaczac tych kierunkow i dalej korzystac z centrala i odpalania?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.